uk
Feedback
cds.journey

cds.journey

Відкрити в Telegram

Naukri se pehle wala Apka Ghar💙🧿🫡

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу cds.journey

Канал cds.journey (@cdsjourney) у мовному сегменті Англійська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 260 271 підписників, посідаючи 227 місце в категорії Освіта та 446 місце у регіоні Індія.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 260 271 підписників.

За останніми даними від 31 серпня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на 1 989, а за останні 24 години на 2, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 18.50%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 12.27% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 48 153 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 31 937 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 1 012.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як admission, nda, bhai, krna, lena.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Naukri se pehle wala Apka Ghar💙🧿🫡

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 01 вересня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Освіта.

260 271
Підписники
+224 години
+2167 днів
+1 98930 день
Архів дописів

Isi month me sari mehnat worth krni hai..🧿✨ 3rd September , 7th September and 9th September ye 3 surprise classes h apni- Th
Isi month me sari mehnat worth krni hai..🧿✨ 3rd September , 7th September and 9th September ye 3 surprise classes h apni- These 3 classes will give you more than 30 Question in GS.. note krlo after exam btana mujhe❤️🧿 Ready hero? ❤️🧿🤝

This♥️♥️
+2
This♥️♥️

And i am cooking the best thing i cook♥️♥️✨✨ Just wait for the RRR .. last exam ke performance ko match krenge phir. Sojao aa
And i am cooking the best thing i cook♥️♥️✨✨ Just wait for the RRR .. last exam ke performance ko match krenge phir. Sojao aap take rest as din me padha hi hoga. 🧿🫡

Koi kona ni chodh rhe h😂♥️🧿 sb worth hoga.✨♥️

+2
Aaj Physics class + CAPF aur AFCAT intro class thi♥️♥️🧿🧿 CAPF mentor session me ni aapaya as Class thi yr. Har exam me Fodenge yaaron♥️🧿 Slide bhej dunga bhai aur dekh lena Physics jo skip krne ka soch rhe the you still have time to do it...✨♥️

CDS Journey 30 August FM CDS GS AK .pdf0.38 KB

FM 13 (AK + EXPLANATION) .pdf4.56 KB

FULL MOCK 03 ENGLISH ANS KEY - held on 30th August

Abhi sb set horha AFCAT batch me so sharing link aaj yahan... those who joined and not added to telegram pls join Intro class
Abhi sb set horha AFCAT batch me so sharing link aaj yahan... those who joined and not added to telegram pls join Intro class is link se. AFCAT CLASS LINK: https://us06web.zoom.us/j/82171522643?pwd=xGDlieTunIqkq6W5HDA94b4JIiDbtz.1 WEBINAR ID: 821 7152 2643 PASSCODE: 564533

Yaaaron AFCAT batch intro class 9 pm se krenge as thodi physics practice class thodi badi hogyi h🥲 Baki log thodi sharm krlo aao last 2 topic hai sbse easy wale kamse kam inhe 100% revise krlo.... jldi aaaoooooooo😡 https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM

https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM Aaaaajooooo time lerha cancel krdiya hai jo hoga dekha jaaayega
https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM Aaaaajooooo time lerha cancel krdiya hai jo hoga dekha jaaayega Jldi aaaaaoooo saaaare♥️

Rukjaooo update aagya h mac me🥲🥲
Rukjaooo update aagya h mac me🥲🥲

Ye upar se neeche girne par jinka mass 65 se 650 hojarha aisa raste me kya kha rahe aap? Aise log dikh na jana mujhe class me😡😡😡

Btao
Anonymous voting

Chalo last easy qus then breakfast krke taiyar rho 11:30 se✨♥️🫡
Chalo last easy qus then breakfast krke taiyar rho 11:30 se✨♥️🫡

Class ready😁♥️✨🧿 This will be the best Physics class of your and my life🧿🫡 Sorha thodi der... Also today is the last day
+7
Class ready😁♥️✨🧿 This will be the best Physics class of your and my life🧿🫡 Sorha thodi der... Also today is the last day to take admission in AFCAT batch and CAPF mentor session start today.🧿♥️✨ See you in class.. https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM

Phd karwaunga aaj tumhe Physics me.. Krna ise subah uth ke. A-♥️ B-😍 C-👍 D-😁
Phd karwaunga aaj tumhe Physics me.. Krna ise subah uth ke. A-♥️ B-😍 C-👍 D-😁

Subah jab uthna to bina google ke ye krna aur na ho to chupchap class me aajana ... aur ho jaye tbbhi chupchap aajana🙂✨ Good
Subah jab uthna to bina google ke ye krna aur na ho to chupchap class me aajana ... aur ho jaye tbbhi chupchap aajana🙂✨ Good mrng