fa
Feedback
cds.journey

cds.journey

رفتن به کانال در Telegram

Naukri se pehle wala Apka Ghar💙🧿🫡

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام cds.journey

کانال cds.journey (@cdsjourney) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 260 235 مشترک است و جایگاه 228 را در دسته آموزش و رتبه 447 را در منطقه الهند دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 260 235 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 30 اوت, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 2 102 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 11 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 18.14% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 12.29% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 47 215 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 31 977 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 040 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند admission, nda, bhai, krna, lena تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Naukri se pehle wala Apka Ghar💙🧿🫡

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 31 اوت, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

260 235
مشترکین
+1124 ساعت
+2877 روز
+2 10230 روز
آرشیو پست ها
And i am cooking the best thing i cook♥️♥️✨✨ Just wait for the RRR .. last exam ke performance ko match krenge phir. Sojao aa
And i am cooking the best thing i cook♥️♥️✨✨ Just wait for the RRR .. last exam ke performance ko match krenge phir. Sojao aap take rest as din me padha hi hoga. 🧿🫡

Koi kona ni chodh rhe h😂♥️🧿 sb worth hoga.✨♥️

+2
Aaj Physics class + CAPF aur AFCAT intro class thi♥️♥️🧿🧿 CAPF mentor session me ni aapaya as Class thi yr. Har exam me Fodenge yaaron♥️🧿 Slide bhej dunga bhai aur dekh lena Physics jo skip krne ka soch rhe the you still have time to do it...✨♥️

CDS Journey 30 August FM CDS GS AK .pdf0.38 KB

FM 13 (AK + EXPLANATION) .pdf4.56 KB

FULL MOCK 03 ENGLISH ANS KEY - held on 30th August

Abhi sb set horha AFCAT batch me so sharing link aaj yahan... those who joined and not added to telegram pls join Intro class
Abhi sb set horha AFCAT batch me so sharing link aaj yahan... those who joined and not added to telegram pls join Intro class is link se. AFCAT CLASS LINK: https://us06web.zoom.us/j/82171522643?pwd=xGDlieTunIqkq6W5HDA94b4JIiDbtz.1 WEBINAR ID: 821 7152 2643 PASSCODE: 564533

Yaaaron AFCAT batch intro class 9 pm se krenge as thodi physics practice class thodi badi hogyi h🥲 Baki log thodi sharm krlo aao last 2 topic hai sbse easy wale kamse kam inhe 100% revise krlo.... jldi aaaoooooooo😡 https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM

https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM Aaaaajooooo time lerha cancel krdiya hai jo hoga dekha jaaayega
https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM Aaaaajooooo time lerha cancel krdiya hai jo hoga dekha jaaayega Jldi aaaaaoooo saaaare♥️

Rukjaooo update aagya h mac me🥲🥲
Rukjaooo update aagya h mac me🥲🥲

Ye upar se neeche girne par jinka mass 65 se 650 hojarha aisa raste me kya kha rahe aap? Aise log dikh na jana mujhe class me😡😡😡

Btao
Anonymous voting

Chalo last easy qus then breakfast krke taiyar rho 11:30 se✨♥️🫡
Chalo last easy qus then breakfast krke taiyar rho 11:30 se✨♥️🫡

Class ready😁♥️✨🧿 This will be the best Physics class of your and my life🧿🫡 Sorha thodi der... Also today is the last day
+7
Class ready😁♥️✨🧿 This will be the best Physics class of your and my life🧿🫡 Sorha thodi der... Also today is the last day to take admission in AFCAT batch and CAPF mentor session start today.🧿♥️✨ See you in class.. https://www.youtube.com/live/1f0x2T8y3MI?si=7J1CDJQBPf3JdlpM

Phd karwaunga aaj tumhe Physics me.. Krna ise subah uth ke. A-♥️ B-😍 C-👍 D-😁
Phd karwaunga aaj tumhe Physics me.. Krna ise subah uth ke. A-♥️ B-😍 C-👍 D-😁

Subah jab uthna to bina google ke ye krna aur na ho to chupchap class me aajana ... aur ho jaye tbbhi chupchap aajana🙂✨ Good
Subah jab uthna to bina google ke ye krna aur na ho to chupchap class me aajana ... aur ho jaye tbbhi chupchap aajana🙂✨ Good mrng

Sojao Ratna band krdo warna paper me sochte rhoge, kal 11 am - ab baari hai Physics ki♥️🫡

The speed of sound decreases when we go from solid to gaseous state
Anonymous voting