uk
Feedback
کتاب پالتویی

کتاب پالتویی

Відкрити в Telegram

1:14 of washing machine heart ناشناس: @paltoeeunknown_bot

Показати більше
2 943
Підписники
+1924 години
+577 днів
+24930 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+255
в 12 каналах
травень '26
+90
в 6 каналах
Get PRO
квітень '26
+12
в 0 каналах
Get PRO
березень '260
в 1 каналах
Get PRO
лютий '26
+5
в 2 каналах
Get PRO
січень '26
+33
в 6 каналах
Get PRO
грудень '25
+89
в 12 каналах
Get PRO
листопад '25
+186
в 14 каналах
Get PRO
жовтень '25
+213
в 13 каналах
Get PRO
вересень '25
+151
в 14 каналах
Get PRO
серпень '25
+171
в 31 каналах
Get PRO
липень '25
+268
в 44 каналах
Get PRO
червень '25
+95
в 9 каналах
Get PRO
травень '25
+124
в 17 каналах
Get PRO
квітень '25
+143
в 21 каналах
Get PRO
березень '25
+242
в 23 каналах
Get PRO
лютий '25
+179
в 19 каналах
Get PRO
січень '25
+81
в 9 каналах
Get PRO
грудень '24
+326
в 28 каналах
Get PRO
листопад '24
+181
в 14 каналах
Get PRO
жовтень '24
+289
в 29 каналах
Get PRO
вересень '24
+313
в 32 каналах
Get PRO
серпень '24
+352
в 38 каналах
Get PRO
липень '24
+266
в 25 каналах
Get PRO
червень '24
+162
в 26 каналах
Get PRO
травень '24
+62
в 13 каналах
Get PRO
квітень '24
+268
в 29 каналах
Get PRO
березень '24
+105
в 20 каналах
Get PRO
лютий '24
+209
в 18 каналах
Get PRO
січень '24
+84
в 17 каналах
Get PRO
грудень '23
+71
в 7 каналах
Get PRO
листопад '23
+163
в 17 каналах
Get PRO
жовтень '23
+280
в 7 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
24 червня+1
23 червня+19
22 червня+2
21 червня+9
20 червня+10
19 червня+6
18 червня+14
17 червня+11
16 червня+23
15 червня+11
14 червня+28
13 червня+9
12 червня+6
11 червня+4
10 червня+9
09 червня+7
08 червня+27
07 червня+9
06 червня+9
05 червня+4
04 червня+3
03 червня+21
02 червня+5
01 червня+8
Дописи каналу

2
امم خواستم تو ناشناس پیام بدم دیدم نداری
170
3
😭😭.
229
4
لعنت به دوری بهار🫩
404
5
😭😭😭💘.
407
6
البته اینکه وسایلش رو هم ندارم بی تاثیر نیست
472
7
نیازمند یک همراه برای کوهنوردی هستم🫩 علاقه زیادی به این کار پیدا کردم ولی فرد پایه ای در این مورد بین اطرافیانم نیست.
720
8
بهترین چیزی که سرو میتونست بیارهه😭 هی داره سبد خرید تو ذهنم پر تر میشه
187
9
Немає тексту...
170
10
فقط درصورتی می‌تونم تابستونو دوست داشته باشم که هرروزش رو توی آب‌ درحال غواصی باشم.
259
11
یوتیوب ویدیوی این هفته. https://youtu.be/iJB7mE40NTE?si=b7d4GxtLQR3cC5kx
133
12
نمیدونم والا شاید زندگی من جای دیگه هست و اینجا الکی دارم دست و پا میزنم.
932
13
• Casablanca
• Casablanca
888
14
بچه که بودم امکان نداشت جایی میرم زخمی نشم از زخم های کوچیک تا بزرگ که چند دقیقه طول می‌کشید تا خونش بند بیاد بقیه بچه ها که این اتفاق براشون میوفتاد سریع براشون چسب زخم میزدن یا باند می‌بستن و تا زمانی که مطمئن نمی‌شدن حالش خوبه نمی‌گذاشتن بازی کنه اما مامان بابا میگفتن چیزی نشده اشکال نداره یه پارچه رو روی زخم فشار میدادن تا فقط خونش بند بیاد بعد از اون یاد گرفتم هر اتفاقی هم افتاد هر بریدگی روی پوستم ایجاد شد همین شکلی باهاش برخورد کنم که اشکال نداره چیزی نیست، نیاز نیست اما خیلی از موارد نیاز بود الان هم به مشکلی برمی‌خورم به این فکر نمی‌کنم اون رو بازگو بکنم یا دنبال کسی بگردم تا کمکم کنه چه بسا با کمک فرد دیگه ای باید حل میشد اما اصرار دارم خودم حلش کنم وقتی چند مدت ازش میگذره و برای بقیه تعریف میکنم با تعجب میپرسن چجوری از پسش براومدی؟حتما خیلی برات سخت بوده، بهمون میگفتی شاید میتونستیم کمک کنیم و من تازه اونجا متوجه میشم با چه مسئله و مشکل بزرگی مواجه بودم و خودم رو قانع میکردم این چیزی نیست باید از پسش بربیای اصلا نیاز به کمک یا رسیدگی بقیه نداری خودت رو ضعیف نشون نده، در حالی که هرکس دیگه ای جای من بود باید کمک‌ می‌گرفت، باید صحبت میکرد، باید به خودش حق میداد اگر از پسش برنیومد اشکال نداره، باید مثل همون زخم بهش چسب زخم میزدم منتظر میموندم تا خوب بشه نه اینکه همیشه از خودم توقع داشته باشم قوی باشم و هر اتفاقی برام میوفته خودم از پسش بربیام گاهی نیاز هست به بقیه تکیه کنم شاید اونجوری راحت تر بتونم از اون وضعیت عبور کنم.
953
15
تقریبا هرکانالی که دوستش دارم، ادمینش در یک درجه‌ای نرده. من عاشق وقتایی‌ام که کسی آزادانه درباره چیزی که دوست داره حرف می‌زنه. حس نمی‌کنه باید اون بخش خودش رو پنهان کنه. این به من هم حس دیده شدن می‌ده. باعث می‌شه احساس راحتی کنم و بدونم منم اگر بخوام می‌تونم درباره چیزهایی که دوستشون دارم پرحرفی کنم. آبسشن‌های نردی افراد مختلف واقعا به نظرم قشنگ، بامزه و خاصه. مثلا جوری که خانم جودی از وولف‌استار حرف می‌زنه، هیچستان از دی‌اند‌دی و اساطیر، مانی از پزشکی و فوتبال، لیام از بکمن، آرمینا از رشته‌ی جدیدش و داستان‌هاش. خیلی خیلی قشنگه. به نظرم خیلی خاص و فوق‌العاده‌ست که هرکسی شیفته‌ی یه موضوعیه و می‌بینی چطور براش مهمه و در زندگیش اثر گذاشته. برای من، یکی از بهترین تعریف‌هایی که می‌تونم از کسی بکنم و کسی هم از من بکنه، نرده.
363
16
خب پس چند روز دیگه ناشناس میذارم تا با هم لیست رو درست کنیم❤️
219
17
"آره یادمه گفتی"، "آره یادمه دوستش داشتی"، "آره یادمه استوری کرده بودی" همه‌ی اون جمله‌هایی که با یادمه شروع می‌شن و بعدش یه اتفاق، یه خاطره یا یه چیز کوچیک که یه بار بین حرف‌هام گفته بودم رو برام بازگو می‌کنن، بیشتر از هر «برام مهمی»‌ای برام ارزش دارن. شاید چون برای من دوست داشته شدن همیشه توی به خاطر سپرده شدنه؛ اینکه یکی وسط این همه شلوغی، یه گوشه از حرف‌هام، سلیقه‌هام یا خاطره‌هام رو نگه داشته باشه و یه روز بی‌مقدمه بگه: یادمه.
274
18
دوستان علاقه دارید برای تابستان هم از این لیست‌ها درست کنیم؟(با توجه به اینکه قیمت کتاب‌ها هم خیلی زیاد شده) اگر دارید ایموجی قلب اگر ندارید ایموجی گریه🙏🏻
481
19
آقا یه سیب ما رو نجات داد.
آقا یه سیب ما رو نجات داد.
364
20
دوست ندارم کسایی که دوستشون ندارم منو دوست داشته باشند.
143