ru
Feedback
پیاده‌گرد

پیاده‌گرد

Открыть в Telegram

حرف‌های گاه و بی‌گاهِ پیاده‌گردِ کوچه‌ها و خیابان‌های طهران. علاقه‌مند به دیوارنوشته‌ها و رندوم‌شت. https://t.me/HarfChatBot?start=f276cf90788a

Больше
Иран126 010Категория не указана
472
Подписчики
Нет данных24 часа
+67 дней
+3530 день
Архив постов
photo content
+1

Repost from تآسیان
دختری که تو اوج احساس، منطقی تصمیم میگیره و بهت میگه نه رو از تنها شدن نترسون پسر/دختر خوب.

پسری که سربازی رفته رو که از تنها شدن نترسون پسر/دختر خوب.

هیچ‌وقت فکرشو نمی‌کردم که یه روز یه سری خداحافظی‌ها و تموم شدن‌ها برام دیگه سخت نباشن و مهم‌تر این که خودم با پای خودم به این نقطه رسیده باشم.

آخوند کلا شانس داره، تو هر لباسی که باشه.

آفساید طارمی با اینجاش دیسی بود به آفساید تاریخی لوکاکو با اونجاش. ایف یو نو، یو نو.

Repost from تآسیان
گزارشگر میگه اشتباه نکنید چشمتون درست میبینه؛ آقای گزارشگر کاش چشمم اشتباه میدید.

لقب تیم بلژیک شیاطین سرخه. تا این‌جا که بیشتر شبیه فرشته‌های صورتی بودن.

اشاره‌های فیک قلعه‌نوعی کنار زمین منو یاد کلاس مجازی میندازه، اون‌جا که هیچی حالیم نمی‌شد اما + رو کامنت می‌کردم تا بگم منم هستم.

بازی‌های جام‌جهانی رو نگاه می‌کنم. شور و غرور ملت‌ها رو. تماشاگرها رو. رنگ‌ها رو. آزادی و سرزندگی رو. میهن‌دوستی رو. با خودم می‌گم این که آدم تیم ملی، پرچم و سرود کشورش رو دوست داشته باشه و براش اشک بریزه چه حسی داره؟ چه شکلیه که حتی از اسم رسمی کشورت متنفر نباشی و تو مکالماتت "این خراب‌شده" خطابش نکنی؟ و توی همین فکرا هستم که یهو می‌بینم نیمه اول شد. حقیقتش اینه که ما ایرانی‌ها دیگه نمی‌تونیم به چیزها عادی نگاه کنیم.

Repost from N/a
پروازیم، و چشم براه پرنده‌ایم.

یه بچه می‌تونه وسط اوج بازی با اسباب‌بازیش بلند شه بره سراغ یه چیز دیگه. چی شد که هرچی بزرگ‌تر شدی رها کردن برات سخت‌تر شد؟

انسان از بیچارگی خودش شرمسار می‌شود؛ از این همه ناتوانی در تغییر شرایط فردی و اجتماعی.

عشق نمی‌تونه بحران‌های وجودی تو رو درمان کنه.

از پسرایی که فقط رپ گوش می‌دن و دخترایی که فقط تیلور سوییفت و بیلی آیلیش گوش می‌دن فاصله بگیرید. حال ندارم توضیح بدم که چرا.

یه جوری از اینکه‌ حالمون بده تعجب می‌کنن انگار توی مملکت عادی و روزگار عادی داریم زندگی می‌کنیم. اینجور‌ وقتا وقتی یه نفر حالم رو می‌پرسه بهش می‌گم بد نیستم. بعد ازم می‌پرسه چرا خوب نیستی؟ و در جواب عمیقاً دلم می‌خواد بهش بگم زهرمار، چون هزاران دلیل دارم برای اینکه حالم خوب نباشه. دلایلی که به هیچ وجه حوصله توضیح و‌ درموردشون حرف زدن رو ندارم.

Sanam Maroufkhani - Havapeyma ha.mp313.93 MB

قبلا به هرکی مخالفشون بود می‌گفتن «ضد انقلاب». بعد که این کلمه از مد افتاد گفتن «محارب» یا «ضد دین». بعد از این که این کلمه هم دیگه خریدار نداشت گفتن «وطن‌فروش» تا بلکه هنوز چهارتا اسکل رو با خودشون همراه نگه دارن. خودشون رو خدا و دین و وطن و خونه جا زدن و با تمام اون کلمات سال‌ها کشتن و اعدام کردن. باید سیفون گرفت اون خدا و دین و وطن و خونه‌ای که شما باشید رو، حرومزاده‌های متعفن.

تتلو از تو زندان آهنگ ۸ دقیقه‌ای می‌ده اون‌وقت ما هنوز یه کلمه از خامنه‌ای‌جونیور که در صحت و سلامته و بر همه‌ی امور کشور نظارت کامل داره نشنیدیم.

ترامپ راست می‌گفت، اروپایی‌ها حتی تو فوتبال هم ببر کاغذی شدن.

پیاده‌گرد - Статистика и аналитика Telegram-канала @piadegard