ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 704 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 704 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 704
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
يهو بهم ریختم و همه گفتن سرِ یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد... اما خب کسی نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانی رو دوشم گذاشته بودن ؛ آدم گاهی جوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هر اتفاقی میتونه اونو سرریز کنه ! یه وقتایی انقدر پُری که نمیتونی تو خودت بریزی...

اگه بهت اینارو یاد ندادن به جاش کتاب بخون: توی هر شرایطی میخوای ارزش خودتو حفظ کنی!؟ کتاب " اول عاشق خودت باش"رو بخون. اگه تو بچگیت آسیب دیدی ولی میخوای الان زندگی خوبی داشته باشی کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو بخون. اگه میخوای عادتهای بدت رو با عادتهای خوب جایگزین کنی: کتاب" عادت ها اتمی " رو بخون. اگه میخوای هدفت رو توی زندگی پیدا کنی: کتاب"نیمه شب" رو بخون. اگه میخوای تو هر شرایطی با هر جنسیتی موفق بشی: کتاب" 48 قانون قدرت " رو بخون! #معرفی_کتاب

خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده. حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن. شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.

هميشه از دست نميديد كه بهترشو بدست بياريد بعضي وقتا از دست ميديد چون نتونستيد خوب نگهشداريد نتونستيد لايقش باشيد.

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن، باهاش چطوری حرف زدن و چی بهش گفتن؛ آدم وقتی فراموش کنه، هزاران بار تو موقعیت مشابه قرار می‌گیره.

به کسایی که به همه چیز شک دارند احترام بزارید، اینا یکبار عمیقاً مرده‌اند.

آدم میاد ببخشه می‌بینه حتی پشیمونم نیستن از کارشون!

‏هر آنچه درون توست زیباست؛ حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت.

‏برای وصل شدن… دوتکه پارچه به هم هر دو باید درد سوزن رو تحمل کنند.

تستسترونو ول کن! تهش با اونی میتونی زندگی رو ادامه بدی که نظم داره. تمیزه. روتین سلامتی داره. بدنش، زیرپوشش، دهنش، سرش بو نمیده. جای جوراباشو میدونه. لباساشو میشوره و اتو می کنه. پاهاش بو نمیده. وگرنه، حتی پولدارم که باشه، بالاخره کم میاری. چون محاله بتونی بعدا چیزیو یادش بدی!

اونجا که چارلز بوکوفسکی گفت : «ما حتی تقاضای شادی نکردیم ؛فقط درد کمتری میخواستیم .» همه حسش کردیم....

این شعر خیام قشنگ ترین چیزی بود که خوندم: «بد خواه کَسان هیچ به مقصد نرسد یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد! من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من، تو نیک نبینی و به من بد نرسد..»

تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی، تو همونی که منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم، تو همونی که میخواد تا همیشه کنارم بمونه، من همونیم که طاقت دوری تورو ندارم.🫀✨️

چرا تسلیم بشم؟ وقتی رنجشو کشیدم آسیبشو دیدم تنهایی هاشو کشیدم زخمشو خوردم... صبر می‌کنم تا پاداشش رو بگیرم.👍

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮐﻔﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭘﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ! ﻓﺮﻭﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ،ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ...!ﻣﺪﺗﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﺍﯼ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﯽﭘﻮﺷﻤﺶ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﺯﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ... ﺗﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ، ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ! ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺑﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ. ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺳﺎﯾﺰ ﭘﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ.. ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺶ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﺰﺯﺧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭﻧﺪ! ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﺸﻮﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺰ قلبتون ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﻥ! ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﻭستشون ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشی ﺁﺧﺮﺵ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮﻥ ﺑﺠﺎ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ:))

سه قانون مهم زندگی ، عشق نیاز به گفتگو و عمل داره . اعتماد نیاز به اثبات داره . عذرخواهی نیاز به تغییر داره.

یه روز از یکی میگذری... و بعد از اون حس میکنی توانایی گذشتن از هر چیزی رو داری...

دخترایی هستن که، کنارشون دنیا آروم‌تره، محبتشون بی‌ریاست، تو سختی‌ها نمی‌ذارن تنها بمونی، حسادت و لجبازی‌های الکی بلد نیستن، شما رو برای خودتون می‌خوان، نه منافعتون، با یه نگاه، یه لبخند، حال دلتونو عوض می‌کنن، اگه همچین دختری تو زندگیتونه، محکم بغلش کنید و هیچ‌وقت از دستش ندید

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را بیابی که ارزش این را داشته باشند به خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.!

نمیدونم شاید خیلی هاتون نیاز داشته باشید که اینو بخونید: ببین اتفاق عجیبی نیوفتاده فقط توی موقعیتی قرار گرفتی که قبلا توش نبودی، واسه همین طبیعیه که کمی احساس گیجی کنی، بهش میگن تجربه و امتداد همه‌ی این تجربه ها اسمش زندگیه، فقط داری زندگی می‌کنی!