ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
يهو بهم ریختم و همه گفتن سرِ یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد... اما خب کسی نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانی رو دوشم گذاشته بودن ؛ آدم گاهی جوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هر اتفاقی میتونه اونو سرریز کنه ! یه وقتایی انقدر پُری که نمیتونی تو خودت بریزی...

اگه بهت اینارو یاد ندادن به جاش کتاب بخون: توی هر شرایطی میخوای ارزش خودتو حفظ کنی!؟ کتاب " اول عاشق خودت باش"رو بخون. اگه تو بچگیت آسیب دیدی ولی میخوای الان زندگی خوبی داشته باشی کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو بخون. اگه میخوای عادتهای بدت رو با عادتهای خوب جایگزین کنی: کتاب" عادت ها اتمی " رو بخون. اگه میخوای هدفت رو توی زندگی پیدا کنی: کتاب"نیمه شب" رو بخون. اگه میخوای تو هر شرایطی با هر جنسیتی موفق بشی: کتاب" 48 قانون قدرت " رو بخون! #معرفی_کتاب

خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده. حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن. شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.

هميشه از دست نميديد كه بهترشو بدست بياريد بعضي وقتا از دست ميديد چون نتونستيد خوب نگهشداريد نتونستيد لايقش باشيد.

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن، باهاش چطوری حرف زدن و چی بهش گفتن؛ آدم وقتی فراموش کنه، هزاران بار تو موقعیت مشابه قرار می‌گیره.

به کسایی که به همه چیز شک دارند احترام بزارید، اینا یکبار عمیقاً مرده‌اند.

آدم میاد ببخشه می‌بینه حتی پشیمونم نیستن از کارشون!

‏هر آنچه درون توست زیباست؛ حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت.

‏برای وصل شدن… دوتکه پارچه به هم هر دو باید درد سوزن رو تحمل کنند.

تستسترونو ول کن! تهش با اونی میتونی زندگی رو ادامه بدی که نظم داره. تمیزه. روتین سلامتی داره. بدنش، زیرپوشش، دهنش، سرش بو نمیده. جای جوراباشو میدونه. لباساشو میشوره و اتو می کنه. پاهاش بو نمیده. وگرنه، حتی پولدارم که باشه، بالاخره کم میاری. چون محاله بتونی بعدا چیزیو یادش بدی!

اونجا که چارلز بوکوفسکی گفت : «ما حتی تقاضای شادی نکردیم ؛فقط درد کمتری میخواستیم .» همه حسش کردیم....

این شعر خیام قشنگ ترین چیزی بود که خوندم: «بد خواه کَسان هیچ به مقصد نرسد یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد! من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من، تو نیک نبینی و به من بد نرسد..»

تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی، تو همونی که منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم، تو همونی که میخواد تا همیشه کنارم بمونه، من همونیم که طاقت دوری تورو ندارم.🫀✨️

چرا تسلیم بشم؟ وقتی رنجشو کشیدم آسیبشو دیدم تنهایی هاشو کشیدم زخمشو خوردم... صبر می‌کنم تا پاداشش رو بگیرم.👍

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮐﻔﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭘﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ! ﻓﺮﻭﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ،ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ...!ﻣﺪﺗﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﺍﯼ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﯽﭘﻮﺷﻤﺶ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﺯﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ... ﺗﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ، ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ! ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺑﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ. ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺳﺎﯾﺰ ﭘﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ.. ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺶ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﺰﺯﺧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭﻧﺪ! ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﺸﻮﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺰ قلبتون ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﻥ! ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﻭستشون ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشی ﺁﺧﺮﺵ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮﻥ ﺑﺠﺎ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ:))

سه قانون مهم زندگی ، عشق نیاز به گفتگو و عمل داره . اعتماد نیاز به اثبات داره . عذرخواهی نیاز به تغییر داره.

یه روز از یکی میگذری... و بعد از اون حس میکنی توانایی گذشتن از هر چیزی رو داری...

دخترایی هستن که، کنارشون دنیا آروم‌تره، محبتشون بی‌ریاست، تو سختی‌ها نمی‌ذارن تنها بمونی، حسادت و لجبازی‌های الکی بلد نیستن، شما رو برای خودتون می‌خوان، نه منافعتون، با یه نگاه، یه لبخند، حال دلتونو عوض می‌کنن، اگه همچین دختری تو زندگیتونه، محکم بغلش کنید و هیچ‌وقت از دستش ندید

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را بیابی که ارزش این را داشته باشند به خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.!

نمیدونم شاید خیلی هاتون نیاز داشته باشید که اینو بخونید: ببین اتفاق عجیبی نیوفتاده فقط توی موقعیتی قرار گرفتی که قبلا توش نبودی، واسه همین طبیعیه که کمی احساس گیجی کنی، بهش میگن تجربه و امتداد همه‌ی این تجربه ها اسمش زندگیه، فقط داری زندگی می‌کنی!