fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 711 مشترک است و جایگاه 1 608 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 978 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 711 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -257 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.15% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 382 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 818 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 711
مشترکین
-124 ساعت
-327 روز
-25730 روز
آرشیو پست ها
يهو بهم ریختم و همه گفتن سرِ یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد... اما خب کسی نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانی رو دوشم گذاشته بودن ؛ آدم گاهی جوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هر اتفاقی میتونه اونو سرریز کنه ! یه وقتایی انقدر پُری که نمیتونی تو خودت بریزی...

اگه بهت اینارو یاد ندادن به جاش کتاب بخون: توی هر شرایطی میخوای ارزش خودتو حفظ کنی!؟ کتاب " اول عاشق خودت باش"رو بخون. اگه تو بچگیت آسیب دیدی ولی میخوای الان زندگی خوبی داشته باشی کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو بخون. اگه میخوای عادتهای بدت رو با عادتهای خوب جایگزین کنی: کتاب" عادت ها اتمی " رو بخون. اگه میخوای هدفت رو توی زندگی پیدا کنی: کتاب"نیمه شب" رو بخون. اگه میخوای تو هر شرایطی با هر جنسیتی موفق بشی: کتاب" 48 قانون قدرت " رو بخون! #معرفی_کتاب

خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده. حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن. شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.

هميشه از دست نميديد كه بهترشو بدست بياريد بعضي وقتا از دست ميديد چون نتونستيد خوب نگهشداريد نتونستيد لايقش باشيد.

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن، باهاش چطوری حرف زدن و چی بهش گفتن؛ آدم وقتی فراموش کنه، هزاران بار تو موقعیت مشابه قرار می‌گیره.

به کسایی که به همه چیز شک دارند احترام بزارید، اینا یکبار عمیقاً مرده‌اند.

آدم میاد ببخشه می‌بینه حتی پشیمونم نیستن از کارشون!

‏هر آنچه درون توست زیباست؛ حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت.

‏برای وصل شدن… دوتکه پارچه به هم هر دو باید درد سوزن رو تحمل کنند.

تستسترونو ول کن! تهش با اونی میتونی زندگی رو ادامه بدی که نظم داره. تمیزه. روتین سلامتی داره. بدنش، زیرپوشش، دهنش، سرش بو نمیده. جای جوراباشو میدونه. لباساشو میشوره و اتو می کنه. پاهاش بو نمیده. وگرنه، حتی پولدارم که باشه، بالاخره کم میاری. چون محاله بتونی بعدا چیزیو یادش بدی!

اونجا که چارلز بوکوفسکی گفت : «ما حتی تقاضای شادی نکردیم ؛فقط درد کمتری میخواستیم .» همه حسش کردیم....

این شعر خیام قشنگ ترین چیزی بود که خوندم: «بد خواه کَسان هیچ به مقصد نرسد یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد! من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من، تو نیک نبینی و به من بد نرسد..»

تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی، تو همونی که منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم، تو همونی که میخواد تا همیشه کنارم بمونه، من همونیم که طاقت دوری تورو ندارم.🫀✨️

چرا تسلیم بشم؟ وقتی رنجشو کشیدم آسیبشو دیدم تنهایی هاشو کشیدم زخمشو خوردم... صبر می‌کنم تا پاداشش رو بگیرم.👍

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮐﻔﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭘﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ! ﻓﺮﻭﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ،ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ...!ﻣﺪﺗﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﺍﯼ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﯽﭘﻮﺷﻤﺶ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﺯﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ... ﺗﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ، ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ! ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺑﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ. ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺳﺎﯾﺰ ﭘﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ.. ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺶ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﺰﺯﺧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭﻧﺪ! ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﺸﻮﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺰ قلبتون ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﻥ! ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﻭستشون ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشی ﺁﺧﺮﺵ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮﻥ ﺑﺠﺎ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ:))

سه قانون مهم زندگی ، عشق نیاز به گفتگو و عمل داره . اعتماد نیاز به اثبات داره . عذرخواهی نیاز به تغییر داره.

یه روز از یکی میگذری... و بعد از اون حس میکنی توانایی گذشتن از هر چیزی رو داری...

دخترایی هستن که، کنارشون دنیا آروم‌تره، محبتشون بی‌ریاست، تو سختی‌ها نمی‌ذارن تنها بمونی، حسادت و لجبازی‌های الکی بلد نیستن، شما رو برای خودتون می‌خوان، نه منافعتون، با یه نگاه، یه لبخند، حال دلتونو عوض می‌کنن، اگه همچین دختری تو زندگیتونه، محکم بغلش کنید و هیچ‌وقت از دستش ندید

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را بیابی که ارزش این را داشته باشند به خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.!

نمیدونم شاید خیلی هاتون نیاز داشته باشید که اینو بخونید: ببین اتفاق عجیبی نیوفتاده فقط توی موقعیتی قرار گرفتی که قبلا توش نبودی، واسه همین طبیعیه که کمی احساس گیجی کنی، بهش میگن تجربه و امتداد همه‌ی این تجربه ها اسمش زندگیه، فقط داری زندگی می‌کنی!