ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 711 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 711 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 711
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
تمام حوصله ای که برای یک دختر خرج میکنی عشق میشه و به خودت بر میگرده🤍

ونگوگ تو یکی از نامه‌هاش می‌نویسه: «با من طوری رفتار کردند که انگار قلب ندارم …!» منم همینطور آقای ونگوگ منم همینطور !

يادتون باشه كه: - خيانت نكردن - وفادار بودن - لاس نزدن با بقيه - دروغ نگفتن توى رابطه لطف نيست وظيفتونه...

وقتی سیمین بهبهانی شاعره باسواده، با فرهنگه، فرهیخته میگه: "یا رب مرا یاری بده تا خوب آزارش کنم هجرش دهم، زجرش دهم، خوارش کنم، زارش کنم" شما دیگه چه توقعی از بقيه دخترا دارین؟😂

وجود کسی که دوسش داری تو زندگی واقعا آدمو خوشگل و زرنگ می‌کنه دلخوشی داری حالت خوبه دستپختت خوبه همه‌چی خوبه

کسی که از تأثیر حرفش رو قلب دیگرون می ترسه و رعایت میکنه ، قطعا شخصیت جذابی داره !

انقدر خستم که حتی حال ندارم حرف بزنم. انقدر غمگینم که اگه یه نفر ازم بپرسه چته می‌زنم زیر گریه. انقدر نا امید که می‌شه وجود خدارو انکار کرد، انقدر دلتنگ که انگار درحال ذوب شدنم، انقدر کلافه که نمی‌تونم بخوابم، انقدر دلشکسته که هر آن ممکنه تیکه هام زخمیم کنن، و انقدر منتظر که حتی علفایی که زیر پاهام سبز شده بودن هم پوسیدن و از جا کنده شدن. دلم می‌خواد برم روی تختم، پتو رو بپیچم دورم و آروم آروم تموم بشم، دلم می خواد برم تو خیابون و هرکی‌و دیدم یقش‌و بگیرم بگم می‌شه کمکم کنی؟ من خستم، می‌شه برام یکاری کنی؟نمی‌دونم فشارا بیشتر شدن یا من کم طاقت، دلم می‌خواد از همه چی فرار کنم، دلم می‌خواد یه مدت هیچ صدایی نشنوم، هیچ چیزی نبینم، هیچکس صدام نکنه، هیچکس‌و صدا نکنم، من هیچی نمی‌دونم، فقط اینو می‌دونم که تحمل این وضع تقریبا برام غیر ممکنه. چقدر این منی که انقدر کم آورده برام غریبه‌س…

خودمونو خر نکنیم؛ از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم از آدمی که با حرفاش قلبمونو پاره پاره کرد، بگذریم از آدمی که فرقمونو با بقیه نمیدونه، بگذریم از آدمی که بند دلمون نیست، بگذریم اگه نگذریم، بجاش باید از غرورمون از آرامشمون از قلبمون از خودمون، بگذریم که تهش باز به این نتیجه میرسیم “کاش ازش گذشته بودم″

جمله ای که ازش تا مغز استخون متنفرم: مگه من ازت خواستم؟! مگه من بهت گفتم؟! خودت کردی! آدمو اون لطف و مهربونیشو بی عزت میکنید و باعث میشید دیگه نه تنها برای شما بلکه اون ادم برای هیچکس دیگه‌ای قدمی از روی محبت برنداره....

یه دختر با سیاست این سوالات رو از پارتنرش میپرسه: ۱- وقتی اسممو میشنوی اولین چیزی که از من به ذهنت میاد چیه؟ ۲- کدوم رفتارم باعث شده از ته دلت بهم افتخار کنی؟ ۳- تا حالا شده چیزیو بخوای بهم بگی ولی نگفته باشی؟ ۴- چه چیزی رو در ظاهرم خیلی دوست داری؟ ۵- کدومیک از ویژگی های رفتاری یا ظاهری من برات خیلی جذاب بوده؟ ۶- اگر قرار باشه یه روزی باهم به سفر بریم دوس داری کجا بریم؟ ۷- اگر قرار باشه باهم یه روز فیلم ببینیم دوس داری چه فیلمی رو ببینیم؟ ۸- بهترین خاطره ای که کنارهمدیگه داشتیم مربوط به چه زمانی بوده؟ ۹-  احساستو با یه رنگ بهم ابراز کن و دلیل رو بهم بگو ۱۰- کدوم اهنگه که با شنیدنش باعث میشه دلتنگم بشی؟ ۱۱- برای اینکه هیجان رابطمون بیشتر بشه دوس داری چه کارایی رو انجام بدیم؟ ۱۲- یه لیست از اعداد آماده کنید از ۱ تا ۱۰ و به ترتیب جلوی هر عدد یه چالشی که دوستدارین باهم انجامش بدید رو بنویسید و از پارتنرتون بخواید یکی از اعداد رو انتخاب کنه و برای هیجان بیشتر یک جایزه برای برنده در نظر بگیرید.

یه اخلاق جالبی ام دارم اینه که اونقدر به یه سری ادما تو زندگیم فرصت میدم، اونقدر همه جوره خودمو میزارم وسط، اونقدر چشممو رو رو همه چی میبینم، که آخرش اگر رفتم و تموم کردم، طرف میدونه دیگه فرصتی برای برگشتن و بخشیدن وجود نداره!

دیدی وقتی تو خیابون یکی داره کتک میخوره کلی ادم وایسادن دارن نگاه میکنن!یا وقتی تصادف شده همه ترمز کردن که ببینن چیشده!! اگه خیلی دلشون بسوزه میگن: اخه‌ی طفلی!! و بعد از کنارت میگذرن توی زندگی هممون از این آدما پره که فقط تماشاگرند حذف کنید، ادمای تماشاگر زندگیتونو حذف کنید

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی.

آریانفر یجایی تو پادکستش میگه «چقد اذیت شدم واسه چیزی که تقصیر من نبود» همین.

«مقایسه خودتان با کسانی که خانواده‌ای حمایتگر دارند را کنار بگذارید. هر کس مسیر زندگی خاص خودش را دارد. سختی‌های مسیر شما شاید بیشتر باشد، اما همین سختی‌ها می‌تواند قدرت درونی‌تان را شکل دهد. روی پیشرفت خودتان تمرکز کنید.»

اگر انسان بتواند در برابر دوست داشته نشدن دوام بیاورد؛ تقریبا هیچ چیز در جهان نمی تواند او را بهم بریزد...

‏اسم دیگر شخصیت، «لباس» است؛ هرچه در کمدِ لباسِ کسی، لباس‌های بیشتری برای مناسبت‌های مختلف باشد، شخصیتِ سالم‌تری دارد و آدمی با تک لباس، که در عزا و عروسی و خانه و بیرون، همان تک لباس را می‌پوشد، مبتلا به اختلال شخصیت است.

بزرگ شدیم و شادی هایمان در کودکی جا مانده!

نظریه کم‌طرفدار : پارتنر یا همسرِ دوست صمیمی شما، دوست شما نیست، تا همیشه باید حد و مزرهارو رعایت کرد.

خیلی طول کشید تا به این جمله برسم، «افرادی را انتخاب کن، که انتخابشان تویی» واقعا که چقدر دوستی‌های یک طرفه، روابط کاری یک طرفه و پیگیری‌های یک طرفه؛ رنج‌آور و آزاردهنده‌اند...