ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
يهو بهم ریختم و همه گفتن سرِ یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد... اما خب کسی نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانی رو دوشم گذاشته بودن ؛ آدم گاهی جوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هر اتفاقی میتونه اونو سرریز کنه ! یه وقتایی انقدر پُری که نمیتونی تو خودت بریزی...

اگه بهت اینارو یاد ندادن به جاش کتاب بخون: توی هر شرایطی میخوای ارزش خودتو حفظ کنی!؟ کتاب " اول عاشق خودت باش"رو بخون. اگه تو بچگیت آسیب دیدی ولی میخوای الان زندگی خوبی داشته باشی کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو بخون. اگه میخوای عادتهای بدت رو با عادتهای خوب جایگزین کنی: کتاب" عادت ها اتمی " رو بخون. اگه میخوای هدفت رو توی زندگی پیدا کنی: کتاب"نیمه شب" رو بخون. اگه میخوای تو هر شرایطی با هر جنسیتی موفق بشی: کتاب" 48 قانون قدرت " رو بخون! #معرفی_کتاب

خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده. حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن. شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.

هميشه از دست نميديد كه بهترشو بدست بياريد بعضي وقتا از دست ميديد چون نتونستيد خوب نگهشداريد نتونستيد لايقش باشيد.

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن، باهاش چطوری حرف زدن و چی بهش گفتن؛ آدم وقتی فراموش کنه، هزاران بار تو موقعیت مشابه قرار می‌گیره.

به کسایی که به همه چیز شک دارند احترام بزارید، اینا یکبار عمیقاً مرده‌اند.

آدم میاد ببخشه می‌بینه حتی پشیمونم نیستن از کارشون!

‏هر آنچه درون توست زیباست؛ حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت.

‏برای وصل شدن… دوتکه پارچه به هم هر دو باید درد سوزن رو تحمل کنند.

تستسترونو ول کن! تهش با اونی میتونی زندگی رو ادامه بدی که نظم داره. تمیزه. روتین سلامتی داره. بدنش، زیرپوشش، دهنش، سرش بو نمیده. جای جوراباشو میدونه. لباساشو میشوره و اتو می کنه. پاهاش بو نمیده. وگرنه، حتی پولدارم که باشه، بالاخره کم میاری. چون محاله بتونی بعدا چیزیو یادش بدی!

اونجا که چارلز بوکوفسکی گفت : «ما حتی تقاضای شادی نکردیم ؛فقط درد کمتری میخواستیم .» همه حسش کردیم....

این شعر خیام قشنگ ترین چیزی بود که خوندم: «بد خواه کَسان هیچ به مقصد نرسد یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد! من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من، تو نیک نبینی و به من بد نرسد..»

تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی، تو همونی که منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم، تو همونی که میخواد تا همیشه کنارم بمونه، من همونیم که طاقت دوری تورو ندارم.🫀✨️

چرا تسلیم بشم؟ وقتی رنجشو کشیدم آسیبشو دیدم تنهایی هاشو کشیدم زخمشو خوردم... صبر می‌کنم تا پاداشش رو بگیرم.👍

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮐﻔﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭘﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ! ﻓﺮﻭﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ،ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ...!ﻣﺪﺗﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﺍﯼ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﯽﭘﻮﺷﻤﺶ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﺯﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ... ﺗﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ، ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ! ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺑﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ. ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺳﺎﯾﺰ ﭘﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ.. ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺶ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﺰﺯﺧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭﻧﺪ! ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﺸﻮﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺰ قلبتون ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﻥ! ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﻭستشون ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشی ﺁﺧﺮﺵ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮﻥ ﺑﺠﺎ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ:))

سه قانون مهم زندگی ، عشق نیاز به گفتگو و عمل داره . اعتماد نیاز به اثبات داره . عذرخواهی نیاز به تغییر داره.

یه روز از یکی میگذری... و بعد از اون حس میکنی توانایی گذشتن از هر چیزی رو داری...

دخترایی هستن که، کنارشون دنیا آروم‌تره، محبتشون بی‌ریاست، تو سختی‌ها نمی‌ذارن تنها بمونی، حسادت و لجبازی‌های الکی بلد نیستن، شما رو برای خودتون می‌خوان، نه منافعتون، با یه نگاه، یه لبخند، حال دلتونو عوض می‌کنن، اگه همچین دختری تو زندگیتونه، محکم بغلش کنید و هیچ‌وقت از دستش ندید

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را بیابی که ارزش این را داشته باشند به خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.!

نمیدونم شاید خیلی هاتون نیاز داشته باشید که اینو بخونید: ببین اتفاق عجیبی نیوفتاده فقط توی موقعیتی قرار گرفتی که قبلا توش نبودی، واسه همین طبیعیه که کمی احساس گیجی کنی، بهش میگن تجربه و امتداد همه‌ی این تجربه ها اسمش زندگیه، فقط داری زندگی می‌کنی!

Morphin™ | مورفین - Telegram 频道 @morphin_graphy 的统计与分析