es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 711 suscriptores, ocupando la posición 1 608 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 978 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 711 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -257, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.15% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 382 visualizaciones. En el primer día suele acumular 818 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 711
Suscriptores
-124 horas
-327 días
-25730 días
Archivo de publicaciones
يهو بهم ریختم و همه گفتن سرِ یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد... اما خب کسی نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانی رو دوشم گذاشته بودن ؛ آدم گاهی جوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هر اتفاقی میتونه اونو سرریز کنه ! یه وقتایی انقدر پُری که نمیتونی تو خودت بریزی...

اگه بهت اینارو یاد ندادن به جاش کتاب بخون: توی هر شرایطی میخوای ارزش خودتو حفظ کنی!؟ کتاب " اول عاشق خودت باش"رو بخون. اگه تو بچگیت آسیب دیدی ولی میخوای الان زندگی خوبی داشته باشی کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو بخون. اگه میخوای عادتهای بدت رو با عادتهای خوب جایگزین کنی: کتاب" عادت ها اتمی " رو بخون. اگه میخوای هدفت رو توی زندگی پیدا کنی: کتاب"نیمه شب" رو بخون. اگه میخوای تو هر شرایطی با هر جنسیتی موفق بشی: کتاب" 48 قانون قدرت " رو بخون! #معرفی_کتاب

خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده. حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن. شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.

هميشه از دست نميديد كه بهترشو بدست بياريد بعضي وقتا از دست ميديد چون نتونستيد خوب نگهشداريد نتونستيد لايقش باشيد.

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن، تو چه موقعیتی قرارش دادن، باهاش چطوری حرف زدن و چی بهش گفتن؛ آدم وقتی فراموش کنه، هزاران بار تو موقعیت مشابه قرار می‌گیره.

به کسایی که به همه چیز شک دارند احترام بزارید، اینا یکبار عمیقاً مرده‌اند.

آدم میاد ببخشه می‌بینه حتی پشیمونم نیستن از کارشون!

‏هر آنچه درون توست زیباست؛ حتی تلاش های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت.

‏برای وصل شدن… دوتکه پارچه به هم هر دو باید درد سوزن رو تحمل کنند.

تستسترونو ول کن! تهش با اونی میتونی زندگی رو ادامه بدی که نظم داره. تمیزه. روتین سلامتی داره. بدنش، زیرپوشش، دهنش، سرش بو نمیده. جای جوراباشو میدونه. لباساشو میشوره و اتو می کنه. پاهاش بو نمیده. وگرنه، حتی پولدارم که باشه، بالاخره کم میاری. چون محاله بتونی بعدا چیزیو یادش بدی!

اونجا که چارلز بوکوفسکی گفت : «ما حتی تقاضای شادی نکردیم ؛فقط درد کمتری میخواستیم .» همه حسش کردیم....

این شعر خیام قشنگ ترین چیزی بود که خوندم: «بد خواه کَسان هیچ به مقصد نرسد یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد! من نیکِ تو خواهم و تو خواهی بدِ من، تو نیک نبینی و به من بد نرسد..»

تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی، تو همونی که منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم، تو همونی که میخواد تا همیشه کنارم بمونه، من همونیم که طاقت دوری تورو ندارم.🫀✨️

چرا تسلیم بشم؟ وقتی رنجشو کشیدم آسیبشو دیدم تنهایی هاشو کشیدم زخمشو خوردم... صبر می‌کنم تا پاداشش رو بگیرم.👍

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮐﻔﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭘﺎﻣﻮ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ! ﻓﺮﻭﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ،ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ...!ﻣﺪﺗﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﺍﯼ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﯽﭘﻮﺷﻤﺶ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﻣﻮ ﺯﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ... ﺗﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ، ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ! ﺍﻣﯿﺪ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺑﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ. ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺳﺎﯾﺰ ﭘﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ.. ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺶ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﺰﺯﺧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﻫﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭﻧﺪ! ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﺸﻮﻥ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺰ قلبتون ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﻥ! ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﻭستشون ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشی ﺁﺧﺮﺵ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮﻥ ﺑﺠﺎ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ:))

سه قانون مهم زندگی ، عشق نیاز به گفتگو و عمل داره . اعتماد نیاز به اثبات داره . عذرخواهی نیاز به تغییر داره.

یه روز از یکی میگذری... و بعد از اون حس میکنی توانایی گذشتن از هر چیزی رو داری...

دخترایی هستن که، کنارشون دنیا آروم‌تره، محبتشون بی‌ریاست، تو سختی‌ها نمی‌ذارن تنها بمونی، حسادت و لجبازی‌های الکی بلد نیستن، شما رو برای خودتون می‌خوان، نه منافعتون، با یه نگاه، یه لبخند، حال دلتونو عوض می‌کنن، اگه همچین دختری تو زندگیتونه، محکم بغلش کنید و هیچ‌وقت از دستش ندید

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را بیابی که ارزش این را داشته باشند به خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.!

نمیدونم شاید خیلی هاتون نیاز داشته باشید که اینو بخونید: ببین اتفاق عجیبی نیوفتاده فقط توی موقعیتی قرار گرفتی که قبلا توش نبودی، واسه همین طبیعیه که کمی احساس گیجی کنی، بهش میگن تجربه و امتداد همه‌ی این تجربه ها اسمش زندگیه، فقط داری زندگی می‌کنی!