ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند.

همه طوفان‌ها برای نابودی زندگیت نمیان؛ بعضی از طوفان‌ها برای تمیز کردن مسیرت میان…

یک رابطه واقعی: - استدلال های عجیب و احمقانه دارد - درد دارد - دعوا دارد - اشک دارد - قهر دارد - آشتی دارد - کلافگی دارد - لبخند دارد - اشتباه دارد - صبر دارد - فشار دارد - اشتیاق دارد - اصرار دارد - اَسرار دارد - حسادت دارد - دلتنگی دارد - ‌و عشق دارد... یک رابطه ی واقعی، خودِ خودِ زندگیه! دنبال روابط رویایی نباشید!

من وقتی غم دارم گوشه گیر تر و آدم گریز تر می‌شوم، انگار دوست ندارم کسی زمین خوردن و اشک ها و رنج کشیدنم را ببیند.

قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy
قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy

خوبی های ما رو فقط کسایی میبینن که خودشون خوبن میدونی چرا؟ چون آدمیزاد هر چی که تو ذات خودش باشه تو بقیه زودتر پیدا میکنه!

تا اطلاع ثانوی برای هیچ انسانی هیچ تلاشی نمیکنم نمیخوام ببینم تهش چی میشه

امیدوارم حالِ خوبت تکراری ترین اتفاق زندگیت باشه… 🫶

شما ميگيد تو رابطه دوست داشتن از همه چی مهمتره اما من ميگم: اينكه حرمت اونی كه دوسش داری رو نگه داری مهم ترين و با ارزش ترين چيزه رابطه‌ی بدون حرمت مفت هم نمی‌ارزه حتی اگه طرف مقابل عاشق ترين باشه..

اینو پین کنید تو ذهنتون یا هرجایی که میبینین: اگه میخواین کارتون به جنگ و دعوا و بی احترامی و تراپی نکشه هرجا دیدین تو اولویت نیستید، خودتون رو جمع کنید و برید. دوست دارم و عاشقتم و میمیرم برات ادا و اطواره هیچ هزینه ای واسه کسی نداره! اولویت شرط اوله!

‏ما مقصر هیچ‌کدوم از آسیب‌هایی که توی زندگیمون خوردیم خودمون نبودیم، اما مسئولیت خوب کردن زخماش رو همیشه خودمون تنهایی به دوش کشیدیم نپرس چرا خسته‌ای…

تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطه‌ت نمونده.... چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه

بلوغ یعنی: •متوجه بشی که خواب شب مهمتر از چت نصف شبه! •زمانی که هنوز رابطه ت قطعی نشده،صندوقچه اسرار خودت و خونوادت و دوستانت رو برای او باز نکنی •هرکس گذشته ای داره و نمیتونی اون رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنی •برای نگه داشتن یک شخص خط قرمز های خودت رو زیر پا نگذاری •مسئول زندگی خودت باشی،دنبال مقصر نباشی و از کسی توقعی نداشته باشی. •از اشتباهاتت درس بگیری تا بتونی از چرخه تکرار رها بشی

‏از یه سنی به بعد میفهمیم دوستانی اندک اما شایسته اما عمیق اما امن و خیلی خیلی امن♥️

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! #علی_سلطانی

هوا شده مثل ما دخترا: میخوای بباری؟ نه میخوای برگردی تابستون؟ نه چی میخوای؟ اگه برات مهم بود می‌فهمیدی…

‏آدمیزاد با سخت شدن اوضاع نمیره، با بی احترامی میره، با بی توجهی، با دور شدن و حرف نزدن، ندیدن و وقت نذاشتن +آدم با ایناست که تصمیم میگیره که بره👌✅

تمام آدم‌هایی رو که می‌بینید سال‌هاست کنار هم موندن؛ در طول رابطشون مدت زیادی با هم سازش کردن اشتباهاتی رو بخشیدن که بخشیدنشون کار آسونی نبوده و دقیقا جایی متعهد موندن که وسوسه برانگیزترین انتخاب‌ها جلوشون بوده؛ فقط ویترین روابط رو نبینید، رابطه ی موندگار نیاز به گذشت سازش و تعهد قوی داره...!

یادتون نره، کسی که دلخوری و گلایه‌اش رو مطرح میکنه با شما نمیجنگه، برای شما میجنگه و روزی که بیخیال حرف زدن بشه، اون روز مصادف میشه با روشن شدن روز شمار جداییتون.

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه...