fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 695 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 944 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 695 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -243 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.69% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 106 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 21 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 695
مشترکین
-824 ساعت
-237 روز
-24330 روز
آرشیو پست ها
‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند.

همه طوفان‌ها برای نابودی زندگیت نمیان؛ بعضی از طوفان‌ها برای تمیز کردن مسیرت میان…

یک رابطه واقعی: - استدلال های عجیب و احمقانه دارد - درد دارد - دعوا دارد - اشک دارد - قهر دارد - آشتی دارد - کلافگی دارد - لبخند دارد - اشتباه دارد - صبر دارد - فشار دارد - اشتیاق دارد - اصرار دارد - اَسرار دارد - حسادت دارد - دلتنگی دارد - ‌و عشق دارد... یک رابطه ی واقعی، خودِ خودِ زندگیه! دنبال روابط رویایی نباشید!

من وقتی غم دارم گوشه گیر تر و آدم گریز تر می‌شوم، انگار دوست ندارم کسی زمین خوردن و اشک ها و رنج کشیدنم را ببیند.

قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy
قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy

خوبی های ما رو فقط کسایی میبینن که خودشون خوبن میدونی چرا؟ چون آدمیزاد هر چی که تو ذات خودش باشه تو بقیه زودتر پیدا میکنه!

تا اطلاع ثانوی برای هیچ انسانی هیچ تلاشی نمیکنم نمیخوام ببینم تهش چی میشه

امیدوارم حالِ خوبت تکراری ترین اتفاق زندگیت باشه… 🫶

شما ميگيد تو رابطه دوست داشتن از همه چی مهمتره اما من ميگم: اينكه حرمت اونی كه دوسش داری رو نگه داری مهم ترين و با ارزش ترين چيزه رابطه‌ی بدون حرمت مفت هم نمی‌ارزه حتی اگه طرف مقابل عاشق ترين باشه..

اینو پین کنید تو ذهنتون یا هرجایی که میبینین: اگه میخواین کارتون به جنگ و دعوا و بی احترامی و تراپی نکشه هرجا دیدین تو اولویت نیستید، خودتون رو جمع کنید و برید. دوست دارم و عاشقتم و میمیرم برات ادا و اطواره هیچ هزینه ای واسه کسی نداره! اولویت شرط اوله!

‏ما مقصر هیچ‌کدوم از آسیب‌هایی که توی زندگیمون خوردیم خودمون نبودیم، اما مسئولیت خوب کردن زخماش رو همیشه خودمون تنهایی به دوش کشیدیم نپرس چرا خسته‌ای…

تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطه‌ت نمونده.... چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه

بلوغ یعنی: •متوجه بشی که خواب شب مهمتر از چت نصف شبه! •زمانی که هنوز رابطه ت قطعی نشده،صندوقچه اسرار خودت و خونوادت و دوستانت رو برای او باز نکنی •هرکس گذشته ای داره و نمیتونی اون رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنی •برای نگه داشتن یک شخص خط قرمز های خودت رو زیر پا نگذاری •مسئول زندگی خودت باشی،دنبال مقصر نباشی و از کسی توقعی نداشته باشی. •از اشتباهاتت درس بگیری تا بتونی از چرخه تکرار رها بشی

‏از یه سنی به بعد میفهمیم دوستانی اندک اما شایسته اما عمیق اما امن و خیلی خیلی امن♥️

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! #علی_سلطانی

هوا شده مثل ما دخترا: میخوای بباری؟ نه میخوای برگردی تابستون؟ نه چی میخوای؟ اگه برات مهم بود می‌فهمیدی…

‏آدمیزاد با سخت شدن اوضاع نمیره، با بی احترامی میره، با بی توجهی، با دور شدن و حرف نزدن، ندیدن و وقت نذاشتن +آدم با ایناست که تصمیم میگیره که بره👌✅

تمام آدم‌هایی رو که می‌بینید سال‌هاست کنار هم موندن؛ در طول رابطشون مدت زیادی با هم سازش کردن اشتباهاتی رو بخشیدن که بخشیدنشون کار آسونی نبوده و دقیقا جایی متعهد موندن که وسوسه برانگیزترین انتخاب‌ها جلوشون بوده؛ فقط ویترین روابط رو نبینید، رابطه ی موندگار نیاز به گذشت سازش و تعهد قوی داره...!

یادتون نره، کسی که دلخوری و گلایه‌اش رو مطرح میکنه با شما نمیجنگه، برای شما میجنگه و روزی که بیخیال حرف زدن بشه، اون روز مصادف میشه با روشن شدن روز شمار جداییتون.

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه...