ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
‍‍مولانا چه قشنگ به مرحم تموم دردهاش و کسی که همیشه توی شرایط سخت کنارش بوده گفته: «جایِ گله نیست چون تو هستی همه هست»

تجربه به من ثابت کرد: ۱- اونی که وضع مالی بهتری‌ داره، خاکی تره ۲- اونی که شعورش بالاتره، به همه احترام میزاره ۳- اونی که بیشتر میخنده، از همه غمگین تره ۴- اونی که کمتر حرف میزنه، بیشتر میفهمه ۵- احمق ها ضعف هاشونو با سطح سواد تحصیلی و دانشگاه میپوشونن ۶- قضاوت کننده، عیبش از همه بیشتره

شاید باورتون نشه ولی چند تا از عزیزترین آدمای زندگیم، بعد از گفتن یک جمله و فقط یک جمله، دیگه عزیزترین آدم زندگیم نبودن..

شد، شد نشد، بشین بغل دستم برات چایی بریزم قربون چشات... غصه هاتم نصف نصف... خب؟!

‏📌روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به دخترایی که... توی راه مستقل شدن و کار کردن بارها قلبش شکست اما جا نزد به دختر بزرگ خونواده که پای درددل همه بود اما کسی نمی دونست چی داره توی دل  اون میگذره به اون دختری که  وقتی بچه بود جای حمایت  با جمله‌ی " چون تو دختری" محدود شد اما پا پس نکشید بیا روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به اون دختری که بالشت زیر سرش بیشتر از خونواده و دوستاش حال واقعیش رو میدونست تبریک به اون دختری که برای دوستاش هم مادری میکنه و همیشه الهام بخش و حامی اوناست روز اونایی که بهشون گفتن نمیشه، از پیش بر نمیای، کار تو نیست، اما آخرش به همه نشون دادن چقد قوی و فوق العاده ان مبارک❤️

شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدم‌ها توی صورتشون تاثیر می‌ذاره و زشتشون می‌کنه.

به عنوان کسی که یکم تجربش بیشتره میگم؛ میخوای پارتنر انتخاب کنی؟ به خانوادش دقت کن به فرهنگش دقت کن به بهداشتش دقت کن به دوستاش دقت کن به رفتارش با حیوونا دقت کن به اهدافش دقت کن سطحی وارد رابطه نشید تا روحتون آسیب نبینه… رابطه ای که بدون شناخت شروع بشه با شناخت تموم میشه!

میخوام بهت بگم: وقتی هستی همه چیز فرق داره.. همه چیز قشنگ تره.. خوشیا طولانی ترن، غما کمترن.. خندهامون بیشتره،شنیدن چرت و پرتامون شیرینه.. ساندویچ های ارزون کنار خیابون خوشمزه ترینن.. خیابونا واسه من قشنگ ترن،آدما خوشحال ترن.. میخوام بگم فارغ از جا و مکان شرایطش با تو همه چی خوبه..همه چی..!

به تجربه دیدم؛ "کم‌ترین چیزی که دختر پسرا تو اشنایی‌های قبل از ازدواج در موردش صحبت می‌کنن پوله! و بیشترین چیزی هم که بعد از ازدواج بابتش دعوا میشه پوله!، در نتیجه؛ - تو آشنایی‌ هاتون از پول، معنای پول، نحوه  مدیریتش و خرج کردنش خیلی حرف بزنید. لعنتی خیلی مهمه!، خیلی

وقتی یکی بهتون توجه میکنه و وقت میذاره براتون قدرشو بدونین.. چون ممکنه صد تا آدم منتظر یه لحظه توجه از سمت اون باشن

آدما فقط لحظه ی انفجار تورو میبینن نمیبینن چقدر کنار اومدی،کوتاه اومدی و چقدر سازش کردی..🤌🏻

حالم خوب نیست و می‌ترسم با کسی حرف بزنم. که این‌روزها حرف زدن، بیشتر غمگینم می‌کند. چیزهایی‌ هست که نمی‌خواهی حتی در ذهن خودت مرورشان کنی و بازگو کردنشان، به هم‌زدن خاکستر می‌ماند و آتش خفته‌ی درونت را شعله‌ور می‌کند. دردهایی هست که نپذیرفته‌ای، که نمی‌پذیری، که نمی‌خواهی بپذیری! در زندگی همه‌ی ما زمان‌هایی می‌رسد که قوی‌ترین آدم زمین هم اگر باشیم، حریف ارتش مسلح اندوه نیستیم. دارم یک‌تنه می‌جنگم و هر شب با سربازانی خسته و زخمی از نبردی نابرابر، به رختخوابم باز می‌گردم... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان‌

زندگی بهم یاد داد راجع به هیچ مسئله‌ای اظهار نظر قطعی نکنم، چون همه چیز به مرور زمان عوض میشه، آدم‌ها، نظراتشون، شخصیت‌هاشون و برخوردهاشون.

کلمه‌ی «خونه» رو خیلی دوست دارم. دارم برمی‌گردم خونه، می‌آی خونه پیش من؟ این گل‌ها رو برای خونه گرفتم، تو برای من مثل خونه‌ای، خونه. خونه. خونه. خونه ... خونه‌تون گرم 🫰🏻

خودت باش؛ جهان اصالت را می پرستد.

بمونید! برای اون کسی که ارزششو داره بمونید حتی شده از دور باشه اما بمونید براش.

‏ذهنِ عزیزم، هیچ خبری نیست به‌خدا، همه‌چیز خوبه، نشستیم دیگه، چرا مضطرب می‌شی آخه؟

‏حرفی که میخوای رو نمیزنی از ترس اینکه کسی ناراحت نشه کاری که نمیخوای رو انجام میدی از ترس اینکه به کسی بر نخوره بر خلاف میلت و طبق نظر اطرافیانت زندگی میکنی چون میترسی که تایید نشی در حقیقت این تو نیستی که زندگی میکنی این ترس های توئن که دارن جای تو زندگی میکنن به خودت بیا

یه جمله دیدم که شنیدنش خیلی دردناکه: میگه که؛ "همون کسی که بیشتر از همه دوستش داری، اخرش بهت یاد میده، دیگه هیچ وقت کسی رو اینجوری دوست نداشته باشی! "

آقایون یه تقلب بهتون برسونم ؟ خانوما از سوال پرسیدن خوششون نمیاد؛ خیلیاشونم خجالتی و تعارفی هستن! میخوای بیام دنبالت؟ اگه میخوای واست بگیرم؟ میخوای بریم بیرون؟ لطفا برو دنبالش، واسش بگیر و دعوتش کن واسه بیرون رفتن.