ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند.

همه طوفان‌ها برای نابودی زندگیت نمیان؛ بعضی از طوفان‌ها برای تمیز کردن مسیرت میان…

یک رابطه واقعی: - استدلال های عجیب و احمقانه دارد - درد دارد - دعوا دارد - اشک دارد - قهر دارد - آشتی دارد - کلافگی دارد - لبخند دارد - اشتباه دارد - صبر دارد - فشار دارد - اشتیاق دارد - اصرار دارد - اَسرار دارد - حسادت دارد - دلتنگی دارد - ‌و عشق دارد... یک رابطه ی واقعی، خودِ خودِ زندگیه! دنبال روابط رویایی نباشید!

من وقتی غم دارم گوشه گیر تر و آدم گریز تر می‌شوم، انگار دوست ندارم کسی زمین خوردن و اشک ها و رنج کشیدنم را ببیند.

قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy
قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy

خوبی های ما رو فقط کسایی میبینن که خودشون خوبن میدونی چرا؟ چون آدمیزاد هر چی که تو ذات خودش باشه تو بقیه زودتر پیدا میکنه!

تا اطلاع ثانوی برای هیچ انسانی هیچ تلاشی نمیکنم نمیخوام ببینم تهش چی میشه

امیدوارم حالِ خوبت تکراری ترین اتفاق زندگیت باشه… 🫶

شما ميگيد تو رابطه دوست داشتن از همه چی مهمتره اما من ميگم: اينكه حرمت اونی كه دوسش داری رو نگه داری مهم ترين و با ارزش ترين چيزه رابطه‌ی بدون حرمت مفت هم نمی‌ارزه حتی اگه طرف مقابل عاشق ترين باشه..

اینو پین کنید تو ذهنتون یا هرجایی که میبینین: اگه میخواین کارتون به جنگ و دعوا و بی احترامی و تراپی نکشه هرجا دیدین تو اولویت نیستید، خودتون رو جمع کنید و برید. دوست دارم و عاشقتم و میمیرم برات ادا و اطواره هیچ هزینه ای واسه کسی نداره! اولویت شرط اوله!

‏ما مقصر هیچ‌کدوم از آسیب‌هایی که توی زندگیمون خوردیم خودمون نبودیم، اما مسئولیت خوب کردن زخماش رو همیشه خودمون تنهایی به دوش کشیدیم نپرس چرا خسته‌ای…

تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطه‌ت نمونده.... چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه

بلوغ یعنی: •متوجه بشی که خواب شب مهمتر از چت نصف شبه! •زمانی که هنوز رابطه ت قطعی نشده،صندوقچه اسرار خودت و خونوادت و دوستانت رو برای او باز نکنی •هرکس گذشته ای داره و نمیتونی اون رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنی •برای نگه داشتن یک شخص خط قرمز های خودت رو زیر پا نگذاری •مسئول زندگی خودت باشی،دنبال مقصر نباشی و از کسی توقعی نداشته باشی. •از اشتباهاتت درس بگیری تا بتونی از چرخه تکرار رها بشی

‏از یه سنی به بعد میفهمیم دوستانی اندک اما شایسته اما عمیق اما امن و خیلی خیلی امن♥️

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! #علی_سلطانی

هوا شده مثل ما دخترا: میخوای بباری؟ نه میخوای برگردی تابستون؟ نه چی میخوای؟ اگه برات مهم بود می‌فهمیدی…

‏آدمیزاد با سخت شدن اوضاع نمیره، با بی احترامی میره، با بی توجهی، با دور شدن و حرف نزدن، ندیدن و وقت نذاشتن +آدم با ایناست که تصمیم میگیره که بره👌✅

تمام آدم‌هایی رو که می‌بینید سال‌هاست کنار هم موندن؛ در طول رابطشون مدت زیادی با هم سازش کردن اشتباهاتی رو بخشیدن که بخشیدنشون کار آسونی نبوده و دقیقا جایی متعهد موندن که وسوسه برانگیزترین انتخاب‌ها جلوشون بوده؛ فقط ویترین روابط رو نبینید، رابطه ی موندگار نیاز به گذشت سازش و تعهد قوی داره...!

یادتون نره، کسی که دلخوری و گلایه‌اش رو مطرح میکنه با شما نمیجنگه، برای شما میجنگه و روزی که بیخیال حرف زدن بشه، اون روز مصادف میشه با روشن شدن روز شمار جداییتون.

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه...

Morphin™ | مورفین - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @morphin_graphy