ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند.

همه طوفان‌ها برای نابودی زندگیت نمیان؛ بعضی از طوفان‌ها برای تمیز کردن مسیرت میان…

یک رابطه واقعی: - استدلال های عجیب و احمقانه دارد - درد دارد - دعوا دارد - اشک دارد - قهر دارد - آشتی دارد - کلافگی دارد - لبخند دارد - اشتباه دارد - صبر دارد - فشار دارد - اشتیاق دارد - اصرار دارد - اَسرار دارد - حسادت دارد - دلتنگی دارد - ‌و عشق دارد... یک رابطه ی واقعی، خودِ خودِ زندگیه! دنبال روابط رویایی نباشید!

من وقتی غم دارم گوشه گیر تر و آدم گریز تر می‌شوم، انگار دوست ندارم کسی زمین خوردن و اشک ها و رنج کشیدنم را ببیند.

قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy
قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy

خوبی های ما رو فقط کسایی میبینن که خودشون خوبن میدونی چرا؟ چون آدمیزاد هر چی که تو ذات خودش باشه تو بقیه زودتر پیدا میکنه!

تا اطلاع ثانوی برای هیچ انسانی هیچ تلاشی نمیکنم نمیخوام ببینم تهش چی میشه

امیدوارم حالِ خوبت تکراری ترین اتفاق زندگیت باشه… 🫶

شما ميگيد تو رابطه دوست داشتن از همه چی مهمتره اما من ميگم: اينكه حرمت اونی كه دوسش داری رو نگه داری مهم ترين و با ارزش ترين چيزه رابطه‌ی بدون حرمت مفت هم نمی‌ارزه حتی اگه طرف مقابل عاشق ترين باشه..

اینو پین کنید تو ذهنتون یا هرجایی که میبینین: اگه میخواین کارتون به جنگ و دعوا و بی احترامی و تراپی نکشه هرجا دیدین تو اولویت نیستید، خودتون رو جمع کنید و برید. دوست دارم و عاشقتم و میمیرم برات ادا و اطواره هیچ هزینه ای واسه کسی نداره! اولویت شرط اوله!

‏ما مقصر هیچ‌کدوم از آسیب‌هایی که توی زندگیمون خوردیم خودمون نبودیم، اما مسئولیت خوب کردن زخماش رو همیشه خودمون تنهایی به دوش کشیدیم نپرس چرا خسته‌ای…

تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطه‌ت نمونده.... چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه

بلوغ یعنی: •متوجه بشی که خواب شب مهمتر از چت نصف شبه! •زمانی که هنوز رابطه ت قطعی نشده،صندوقچه اسرار خودت و خونوادت و دوستانت رو برای او باز نکنی •هرکس گذشته ای داره و نمیتونی اون رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنی •برای نگه داشتن یک شخص خط قرمز های خودت رو زیر پا نگذاری •مسئول زندگی خودت باشی،دنبال مقصر نباشی و از کسی توقعی نداشته باشی. •از اشتباهاتت درس بگیری تا بتونی از چرخه تکرار رها بشی

‏از یه سنی به بعد میفهمیم دوستانی اندک اما شایسته اما عمیق اما امن و خیلی خیلی امن♥️

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! #علی_سلطانی

هوا شده مثل ما دخترا: میخوای بباری؟ نه میخوای برگردی تابستون؟ نه چی میخوای؟ اگه برات مهم بود می‌فهمیدی…

‏آدمیزاد با سخت شدن اوضاع نمیره، با بی احترامی میره، با بی توجهی، با دور شدن و حرف نزدن، ندیدن و وقت نذاشتن +آدم با ایناست که تصمیم میگیره که بره👌✅

تمام آدم‌هایی رو که می‌بینید سال‌هاست کنار هم موندن؛ در طول رابطشون مدت زیادی با هم سازش کردن اشتباهاتی رو بخشیدن که بخشیدنشون کار آسونی نبوده و دقیقا جایی متعهد موندن که وسوسه برانگیزترین انتخاب‌ها جلوشون بوده؛ فقط ویترین روابط رو نبینید، رابطه ی موندگار نیاز به گذشت سازش و تعهد قوی داره...!

یادتون نره، کسی که دلخوری و گلایه‌اش رو مطرح میکنه با شما نمیجنگه، برای شما میجنگه و روزی که بیخیال حرف زدن بشه، اون روز مصادف میشه با روشن شدن روز شمار جداییتون.

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه...