es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
‏آدم‌ها از همان‌جا که رنج دیده‌اند می‌رنجانند. خودشیفته‌ها‌: تحقیر شده‌اند و تحقیر می‌کنند. کمال‌گراها: ترسیده‌اند و می‌ترسانند. بدبین‌ها: تهدید شده‌اند و تهدید می‌کنند. سایکوپت‌‌ها: آزار دیده‌اند و آزار می‌رسانند. نمایشی‌ها: دیده نشده‌اند و نمی‌بینند. مرزی‌ها: طرد شده‌اند و طرد می‌کنند.

همه طوفان‌ها برای نابودی زندگیت نمیان؛ بعضی از طوفان‌ها برای تمیز کردن مسیرت میان…

یک رابطه واقعی: - استدلال های عجیب و احمقانه دارد - درد دارد - دعوا دارد - اشک دارد - قهر دارد - آشتی دارد - کلافگی دارد - لبخند دارد - اشتباه دارد - صبر دارد - فشار دارد - اشتیاق دارد - اصرار دارد - اَسرار دارد - حسادت دارد - دلتنگی دارد - ‌و عشق دارد... یک رابطه ی واقعی، خودِ خودِ زندگیه! دنبال روابط رویایی نباشید!

من وقتی غم دارم گوشه گیر تر و آدم گریز تر می‌شوم، انگار دوست ندارم کسی زمین خوردن و اشک ها و رنج کشیدنم را ببیند.

قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy
قدیما حق داشتن میگفتن "نازی، گُل پیازی..." ببینید گل پیاز چه قشنگه😍 ‌▪ @Morphin_Graphy

خوبی های ما رو فقط کسایی میبینن که خودشون خوبن میدونی چرا؟ چون آدمیزاد هر چی که تو ذات خودش باشه تو بقیه زودتر پیدا میکنه!

تا اطلاع ثانوی برای هیچ انسانی هیچ تلاشی نمیکنم نمیخوام ببینم تهش چی میشه

امیدوارم حالِ خوبت تکراری ترین اتفاق زندگیت باشه… 🫶

شما ميگيد تو رابطه دوست داشتن از همه چی مهمتره اما من ميگم: اينكه حرمت اونی كه دوسش داری رو نگه داری مهم ترين و با ارزش ترين چيزه رابطه‌ی بدون حرمت مفت هم نمی‌ارزه حتی اگه طرف مقابل عاشق ترين باشه..

اینو پین کنید تو ذهنتون یا هرجایی که میبینین: اگه میخواین کارتون به جنگ و دعوا و بی احترامی و تراپی نکشه هرجا دیدین تو اولویت نیستید، خودتون رو جمع کنید و برید. دوست دارم و عاشقتم و میمیرم برات ادا و اطواره هیچ هزینه ای واسه کسی نداره! اولویت شرط اوله!

‏ما مقصر هیچ‌کدوم از آسیب‌هایی که توی زندگیمون خوردیم خودمون نبودیم، اما مسئولیت خوب کردن زخماش رو همیشه خودمون تنهایی به دوش کشیدیم نپرس چرا خسته‌ای…

تو میتونی متعهد ترین آدم دنیا باشی و یه روز ببینی دیگه چیزی رابطه‌ت نمونده.... چون وقت نذاشتی، توجه نکردی، اهمیت ندادی و فکر کردی همه چیز با صرفا متعهد بودن سرجاش می مونه

بلوغ یعنی: •متوجه بشی که خواب شب مهمتر از چت نصف شبه! •زمانی که هنوز رابطه ت قطعی نشده،صندوقچه اسرار خودت و خونوادت و دوستانت رو برای او باز نکنی •هرکس گذشته ای داره و نمیتونی اون رو بخاطر گذشته ش سرزنش کنی •برای نگه داشتن یک شخص خط قرمز های خودت رو زیر پا نگذاری •مسئول زندگی خودت باشی،دنبال مقصر نباشی و از کسی توقعی نداشته باشی. •از اشتباهاتت درس بگیری تا بتونی از چرخه تکرار رها بشی

‏از یه سنی به بعد میفهمیم دوستانی اندک اما شایسته اما عمیق اما امن و خیلی خیلی امن♥️

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! #علی_سلطانی

هوا شده مثل ما دخترا: میخوای بباری؟ نه میخوای برگردی تابستون؟ نه چی میخوای؟ اگه برات مهم بود می‌فهمیدی…

‏آدمیزاد با سخت شدن اوضاع نمیره، با بی احترامی میره، با بی توجهی، با دور شدن و حرف نزدن، ندیدن و وقت نذاشتن +آدم با ایناست که تصمیم میگیره که بره👌✅

تمام آدم‌هایی رو که می‌بینید سال‌هاست کنار هم موندن؛ در طول رابطشون مدت زیادی با هم سازش کردن اشتباهاتی رو بخشیدن که بخشیدنشون کار آسونی نبوده و دقیقا جایی متعهد موندن که وسوسه برانگیزترین انتخاب‌ها جلوشون بوده؛ فقط ویترین روابط رو نبینید، رابطه ی موندگار نیاز به گذشت سازش و تعهد قوی داره...!

یادتون نره، کسی که دلخوری و گلایه‌اش رو مطرح میکنه با شما نمیجنگه، برای شما میجنگه و روزی که بیخیال حرف زدن بشه، اون روز مصادف میشه با روشن شدن روز شمار جداییتون.

آدم که قحط نیست، ولی آدمی که به دل بشینه واقعا قحطه...