ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
تو کتاب "نباید می ماندیم" معین دهاز یه جا خیلی درست میگه: "در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"

از من می‌شنوی دو جا روی انتخاب مرد زندگیت خیلی توجه کن، موقعی ناراحتی واکنشش چیه؟! وقتی عصبانیه رفتارش باهات چجوریه؟!

خيلی جالبه این موضوع! شما دقيقا حس نا کافی بودن رو از کسی می‌گیرید که از سرش هم زیادید...

‏دوست عجب پدیده‌ی نجات‌دهنده‌ایه، یه ساعت با هم چرت‌وپرت می‌گید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر می‌کنه!

کاش میشد سر دَرِ هر خونه‌ی ایرانی این نوشته‌ی جبران خلیل جبران زده می‌شد که؛ فرزندانِ شما از آنِ شما نیستند! شما مجاز هستید که عشقِ خود را به ایشان هدیه دهید، نه افکارتان را...

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم.

یه آدمایی پشت بندِ یه اتفاق تلخ «برق چشمـاشون»‌ برای همیشه خاموش میشه. مثل از دست دادن یک عزیز... دیگه هیچوقت از ته دل نمی‌خندن، قشنگ میشه دید تو چهره‌شون که چشماشون برق نداره. این اتفاقا از زندگیتون دور باشه.✨🤍

بیداری؟! خواستم بهت بگم عیبی نداره اگر اونجوری که فکر می‌کردی پیش نرفت، فدای سرت اگر اونی که میخواستی نشد، اشکالی نداره اگر اندوهش هنوز باهاته و مشکلی نیست اگر سخته و گاهی وقتا فکر میکنی از پَسِش برنمیایی.. به خودت نگاه کن! تو تا اینجا رو هر جوری بوده اومدی.. از این به بعد هم میتونی، من باور دارم که میتونی.. لطفا خودت بمون، قوی بمون، سبز بمون.

اگه دقت کنی میتونی حس حسادت بقیه رو از تو شوخیاشون تشخیص بدی.

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه.

میگفت : تو؛ روحِ منو نخ کِش کردی.

با منی که هیچ سلاحی در برابرت ندارم، نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ…

من از این ناراحت نیستم که پارتنر ندارم، ناراحتم که دچار بی‌حسی عاطفی شدم، نهایتا یکی دو روز راجع به کسی هیجان داشته باشم بعد یهو میبینم نه واقعا کشش و حوصله ندارم، انگار همون اول که دارم آشنا میشم برام اسپویل میشه که قرار نیست جالب باشه و دارم خودم رو با ادامه دادنش مسخره میکنم.

اگه یه‌عمر با آدما مهربون بودی، فکر نکن اونا هم نوبت تو که بشه باهات مهربونن. اگه همیشه آبروی آدما رو حفظ کردی، فکر نکن اونا هم حتما تو بزنگاه‌ها آبروتو حفظ می‌کنن. اگه همیشه موقع گرفتاری اومدن سراغت، هیچ تضمینی نیست موقع گرفتاریت دستت رو بگیرن. اینو بدون که بعدا اذیت نشی.

‏حرفات قشنگه عزیزم ولی ببخشید حس ششم نمی‌‌ذاره.

یه دیالوگی اخیرا شنیدم، به نظرم خیلی جالب بود، میگفت: "شاید تلخ باشه ولی ما بین افراد حسود با چهره های صمیمی زندگی می‌کنیم" همین قدر درست...!

تو منظوری نداشتی ولی من بابتش چند ساعت گریه کردم!

نوشته بود: «هیچکس یادش نمیمونه واسش چیکار کردی؛ ولی همه اون کاری که نکردی رو قشنگ یادشونه.»

مرسی بابا: به خاطر جاکفشی پر از کفش به خاطر جا نونی پر از نون به خاطر کیف پر از لوازم التحریر به خاطر لامپ روشن به خاطر شیر آب وصل به خاطر عطر غذا به خاطر لباسای رنگارنگ به خاطر اینترنت وصل به خاطر گوشی تو شارژ به خاطر یخچالی که جا نداره به خاطر خورشتی که گوشت داره به خاطر خودت ❤️

وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…