es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
تو کتاب "نباید می ماندیم" معین دهاز یه جا خیلی درست میگه: "در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"

از من می‌شنوی دو جا روی انتخاب مرد زندگیت خیلی توجه کن، موقعی ناراحتی واکنشش چیه؟! وقتی عصبانیه رفتارش باهات چجوریه؟!

خيلی جالبه این موضوع! شما دقيقا حس نا کافی بودن رو از کسی می‌گیرید که از سرش هم زیادید...

‏دوست عجب پدیده‌ی نجات‌دهنده‌ایه، یه ساعت با هم چرت‌وپرت می‌گید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر می‌کنه!

کاش میشد سر دَرِ هر خونه‌ی ایرانی این نوشته‌ی جبران خلیل جبران زده می‌شد که؛ فرزندانِ شما از آنِ شما نیستند! شما مجاز هستید که عشقِ خود را به ایشان هدیه دهید، نه افکارتان را...

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم.

یه آدمایی پشت بندِ یه اتفاق تلخ «برق چشمـاشون»‌ برای همیشه خاموش میشه. مثل از دست دادن یک عزیز... دیگه هیچوقت از ته دل نمی‌خندن، قشنگ میشه دید تو چهره‌شون که چشماشون برق نداره. این اتفاقا از زندگیتون دور باشه.✨🤍

بیداری؟! خواستم بهت بگم عیبی نداره اگر اونجوری که فکر می‌کردی پیش نرفت، فدای سرت اگر اونی که میخواستی نشد، اشکالی نداره اگر اندوهش هنوز باهاته و مشکلی نیست اگر سخته و گاهی وقتا فکر میکنی از پَسِش برنمیایی.. به خودت نگاه کن! تو تا اینجا رو هر جوری بوده اومدی.. از این به بعد هم میتونی، من باور دارم که میتونی.. لطفا خودت بمون، قوی بمون، سبز بمون.

اگه دقت کنی میتونی حس حسادت بقیه رو از تو شوخیاشون تشخیص بدی.

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه.

میگفت : تو؛ روحِ منو نخ کِش کردی.

با منی که هیچ سلاحی در برابرت ندارم، نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ…

من از این ناراحت نیستم که پارتنر ندارم، ناراحتم که دچار بی‌حسی عاطفی شدم، نهایتا یکی دو روز راجع به کسی هیجان داشته باشم بعد یهو میبینم نه واقعا کشش و حوصله ندارم، انگار همون اول که دارم آشنا میشم برام اسپویل میشه که قرار نیست جالب باشه و دارم خودم رو با ادامه دادنش مسخره میکنم.

اگه یه‌عمر با آدما مهربون بودی، فکر نکن اونا هم نوبت تو که بشه باهات مهربونن. اگه همیشه آبروی آدما رو حفظ کردی، فکر نکن اونا هم حتما تو بزنگاه‌ها آبروتو حفظ می‌کنن. اگه همیشه موقع گرفتاری اومدن سراغت، هیچ تضمینی نیست موقع گرفتاریت دستت رو بگیرن. اینو بدون که بعدا اذیت نشی.

‏حرفات قشنگه عزیزم ولی ببخشید حس ششم نمی‌‌ذاره.

یه دیالوگی اخیرا شنیدم، به نظرم خیلی جالب بود، میگفت: "شاید تلخ باشه ولی ما بین افراد حسود با چهره های صمیمی زندگی می‌کنیم" همین قدر درست...!

تو منظوری نداشتی ولی من بابتش چند ساعت گریه کردم!

نوشته بود: «هیچکس یادش نمیمونه واسش چیکار کردی؛ ولی همه اون کاری که نکردی رو قشنگ یادشونه.»

مرسی بابا: به خاطر جاکفشی پر از کفش به خاطر جا نونی پر از نون به خاطر کیف پر از لوازم التحریر به خاطر لامپ روشن به خاطر شیر آب وصل به خاطر عطر غذا به خاطر لباسای رنگارنگ به خاطر اینترنت وصل به خاطر گوشی تو شارژ به خاطر یخچالی که جا نداره به خاطر خورشتی که گوشت داره به خاطر خودت ❤️

وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…