fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 695 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 944 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 695 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -243 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.69% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 106 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 21 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 695
مشترکین
-824 ساعت
-237 روز
-24330 روز
آرشیو پست ها
تو کتاب "نباید می ماندیم" معین دهاز یه جا خیلی درست میگه: "در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"

از من می‌شنوی دو جا روی انتخاب مرد زندگیت خیلی توجه کن، موقعی ناراحتی واکنشش چیه؟! وقتی عصبانیه رفتارش باهات چجوریه؟!

خيلی جالبه این موضوع! شما دقيقا حس نا کافی بودن رو از کسی می‌گیرید که از سرش هم زیادید...

‏دوست عجب پدیده‌ی نجات‌دهنده‌ایه، یه ساعت با هم چرت‌وپرت می‌گید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر می‌کنه!

کاش میشد سر دَرِ هر خونه‌ی ایرانی این نوشته‌ی جبران خلیل جبران زده می‌شد که؛ فرزندانِ شما از آنِ شما نیستند! شما مجاز هستید که عشقِ خود را به ایشان هدیه دهید، نه افکارتان را...

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم.

یه آدمایی پشت بندِ یه اتفاق تلخ «برق چشمـاشون»‌ برای همیشه خاموش میشه. مثل از دست دادن یک عزیز... دیگه هیچوقت از ته دل نمی‌خندن، قشنگ میشه دید تو چهره‌شون که چشماشون برق نداره. این اتفاقا از زندگیتون دور باشه.✨🤍

بیداری؟! خواستم بهت بگم عیبی نداره اگر اونجوری که فکر می‌کردی پیش نرفت، فدای سرت اگر اونی که میخواستی نشد، اشکالی نداره اگر اندوهش هنوز باهاته و مشکلی نیست اگر سخته و گاهی وقتا فکر میکنی از پَسِش برنمیایی.. به خودت نگاه کن! تو تا اینجا رو هر جوری بوده اومدی.. از این به بعد هم میتونی، من باور دارم که میتونی.. لطفا خودت بمون، قوی بمون، سبز بمون.

اگه دقت کنی میتونی حس حسادت بقیه رو از تو شوخیاشون تشخیص بدی.

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه.

میگفت : تو؛ روحِ منو نخ کِش کردی.

با منی که هیچ سلاحی در برابرت ندارم، نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ…

من از این ناراحت نیستم که پارتنر ندارم، ناراحتم که دچار بی‌حسی عاطفی شدم، نهایتا یکی دو روز راجع به کسی هیجان داشته باشم بعد یهو میبینم نه واقعا کشش و حوصله ندارم، انگار همون اول که دارم آشنا میشم برام اسپویل میشه که قرار نیست جالب باشه و دارم خودم رو با ادامه دادنش مسخره میکنم.

اگه یه‌عمر با آدما مهربون بودی، فکر نکن اونا هم نوبت تو که بشه باهات مهربونن. اگه همیشه آبروی آدما رو حفظ کردی، فکر نکن اونا هم حتما تو بزنگاه‌ها آبروتو حفظ می‌کنن. اگه همیشه موقع گرفتاری اومدن سراغت، هیچ تضمینی نیست موقع گرفتاریت دستت رو بگیرن. اینو بدون که بعدا اذیت نشی.

‏حرفات قشنگه عزیزم ولی ببخشید حس ششم نمی‌‌ذاره.

یه دیالوگی اخیرا شنیدم، به نظرم خیلی جالب بود، میگفت: "شاید تلخ باشه ولی ما بین افراد حسود با چهره های صمیمی زندگی می‌کنیم" همین قدر درست...!

تو منظوری نداشتی ولی من بابتش چند ساعت گریه کردم!

نوشته بود: «هیچکس یادش نمیمونه واسش چیکار کردی؛ ولی همه اون کاری که نکردی رو قشنگ یادشونه.»

مرسی بابا: به خاطر جاکفشی پر از کفش به خاطر جا نونی پر از نون به خاطر کیف پر از لوازم التحریر به خاطر لامپ روشن به خاطر شیر آب وصل به خاطر عطر غذا به خاطر لباسای رنگارنگ به خاطر اینترنت وصل به خاطر گوشی تو شارژ به خاطر یخچالی که جا نداره به خاطر خورشتی که گوشت داره به خاطر خودت ❤️

وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…

Morphin™ | مورفین - آمار و تحلیل کانال تلگرام @morphin_graphy