از گـــریه در فـــراق🫧
رفتن به کانال در Telegram
در گریه اختیار ندارم که دیده ام از گریه در فراق تو بی اختیار شد #بابافغانی_شیرازی برای گفت و شنود: @Khatooneto_bot دُرچین: https://t.me/Dorr_Chin
نمایش بیشتر782
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
+430 روز
آرشیو پست ها
دل تسلّی نشد از نامه فرستادن، کاش
خاک میگشتم و همراه صبا میرفتم
#والهی_قمی
Repost from N/a
امید روشن فردا ، خیال خام فروشیست
شبیه گفتن شب خوش به آنکه خواب ندارد…
چه عمرها که تلف شد میان جنگ دل و دین
بمیر عشق که پیغمبرت کتاب ندارد
خیالِ قتلِ که امروز در دلت میگشت
که میگذشتی و از غمزهٔ تو خون میریخت؟
#والهی_قمی
شبیه هفت سال اول مصریم ،بعد از خواب
غمی در دل تلمبار است از گندم فراوانتر...
#حامد_عسکری
گر قسمت ما باده و گر خونِ جگر بود
ما نوبتِ خود را گذراندیم و گذشتیم
#صائب_تبریزی
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
