از گـــریه در فـــراق🫧
Ir al canal en Telegram
در گریه اختیار ندارم که دیده ام از گریه در فراق تو بی اختیار شد #بابافغانی_شیرازی برای گفت و شنود: @Khatooneto_bot دُرچین: https://t.me/Dorr_Chin
Mostrar más782
Suscriptores
+124 horas
+17 días
+430 días
Archivo de publicaciones
دل تسلّی نشد از نامه فرستادن، کاش
خاک میگشتم و همراه صبا میرفتم
#والهی_قمی
Repost from N/a
امید روشن فردا ، خیال خام فروشیست
شبیه گفتن شب خوش به آنکه خواب ندارد…
چه عمرها که تلف شد میان جنگ دل و دین
بمیر عشق که پیغمبرت کتاب ندارد
خیالِ قتلِ که امروز در دلت میگشت
که میگذشتی و از غمزهٔ تو خون میریخت؟
#والهی_قمی
شبیه هفت سال اول مصریم ،بعد از خواب
غمی در دل تلمبار است از گندم فراوانتر...
#حامد_عسکری
گر قسمت ما باده و گر خونِ جگر بود
ما نوبتِ خود را گذراندیم و گذشتیم
#صائب_تبریزی
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
