از گـــریه در فـــراق🫧
الذهاب إلى القناة على Telegram
در گریه اختیار ندارم که دیده ام از گریه در فراق تو بی اختیار شد #بابافغانی_شیرازی برای گفت و شنود: @Khatooneto_bot دُرچین: https://t.me/Dorr_Chin
إظهار المزيد782
المشتركون
+124 ساعات
+17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
دل تسلّی نشد از نامه فرستادن، کاش
خاک میگشتم و همراه صبا میرفتم
#والهی_قمی
Repost from N/a
امید روشن فردا ، خیال خام فروشیست
شبیه گفتن شب خوش به آنکه خواب ندارد…
چه عمرها که تلف شد میان جنگ دل و دین
بمیر عشق که پیغمبرت کتاب ندارد
خیالِ قتلِ که امروز در دلت میگشت
که میگذشتی و از غمزهٔ تو خون میریخت؟
#والهی_قمی
شبیه هفت سال اول مصریم ،بعد از خواب
غمی در دل تلمبار است از گندم فراوانتر...
#حامد_عسکری
گر قسمت ما باده و گر خونِ جگر بود
ما نوبتِ خود را گذراندیم و گذشتیم
#صائب_تبریزی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
