از گـــریه در فـــراق🫧
Відкрити в Telegram
در گریه اختیار ندارم که دیده ام از گریه در فراق تو بی اختیار شد #بابافغانی_شیرازی برای گفت و شنود: @Khatooneto_bot دُرچین: https://t.me/Dorr_Chin
Показати більше782
Підписники
+124 години
+17 днів
+430 день
Архів дописів
دل تسلّی نشد از نامه فرستادن، کاش
خاک میگشتم و همراه صبا میرفتم
#والهی_قمی
Repost from N/a
امید روشن فردا ، خیال خام فروشیست
شبیه گفتن شب خوش به آنکه خواب ندارد…
چه عمرها که تلف شد میان جنگ دل و دین
بمیر عشق که پیغمبرت کتاب ندارد
خیالِ قتلِ که امروز در دلت میگشت
که میگذشتی و از غمزهٔ تو خون میریخت؟
#والهی_قمی
شبیه هفت سال اول مصریم ،بعد از خواب
غمی در دل تلمبار است از گندم فراوانتر...
#حامد_عسکری
گر قسمت ما باده و گر خونِ جگر بود
ما نوبتِ خود را گذراندیم و گذشتیم
#صائب_تبریزی
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
