my soul...
رفتن به کانال در Telegram
خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
216
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
217
کاش این خبرا تموم شه، دیگه حس و حال خبر خوندنم ندارم، دلم میخاد یماه بعد بیدار شم و ببینم همه چیز تموم شده..
217
Repost from - Chillin’ on a cloud ☁️🪄
نصیحت بی ثمر باشد زمین گیران غفلت را نینگیزد ره خوابیده را از خواب بیداری ● صائب تبریزی
217
برگردیم به روال قبلیمون ؟
کدوم زندگی ؟
با چه انگیزه ای ؟
ما که دیگه آدمای چند هفته قبل نیستیم !
قسمتی از ما واسه همیشه مُرد ...
217
عجب نسل دلگیری بودیم…
نسلی که توی این شرایط،
یاد گرفت نگرانی رو قایم کنه پشت یه «خوبم».
وقتی اوضاع اونجوری شد که نباید میشد،
وقتی خبرها سنگینتر از دلهامون بود،
وقتی آینده شبیه یه مهِ غلیظ شد
و هیچکس مطمئن نبود فردا چه شکلیه…
ما باز هم ساکت موندیم.
ادامه دادیم.
درس خوندیم. کار کردیم. لبخند زدیم.
ولی تهِ دلمون یه خستگی قدیمی ریشه زد.
ما نسلی شدیم که
قبل از خوشحال شدن، حسابِ خراب شدنشو میکنه.
قبل از امید داشتن، خودشو آمادهی ناامیدی میکنه.
تو این شرایط…
آدم یهجوری دلگیر میشه که حتی نمیتونه توضیح بده چرا.
فقط یه بغض مبهمه
که نه کامل میترکه
نه کامل آروم میشه.
بعضی وقتا غمِ این نسل،
فقط از اتفاقا نیست.
از اینه که مجبور شدیم
همیشه قویتر از سنمون باشیم.
و این…
آدمو خسته میکنه. خیلی خسته.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
