fa
Feedback
my soul...

my soul...

رفتن به کانال در Telegram

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
216
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
هیچ چیز به اندازه پنهان کردن غم ادمو پیر نمیکنه .

یه وقتایی دور شدنم قشنگه !!

شد شد نشد ... راستش دیگه حوصله ندارم بشه جهان یادگار است و ما رفتنی

من در لاک خود راحت ترم اونجا میشه آرام و بی دغدغه زندگی کرد

ذهنم پر از حرفاییه که از دهنم بیرون نمیاد

+3
ل.mp35.45 MB

پیام ویدیو00:18

هميشه بودم... با هر حال، با هر شرايطى.با خستگى، با دپرسى، با دلى كه هزار بار شكست و بازم موند.قدر ندونستن، بی ارزش شمردن، سكوت عادت شد.ولى بازم موندم، با تمام زخمهام.هر بار يه جورى بودم كه كسى كم نياره،اما تهش هميشه منﹺ"بد" شدم.انگار زيادى بودنم، هميشه مقصره.انگار هرچى بيشتر بودم، كمتر ديده شدم،هرچى خالصتر موندم، بيشتر قضاوت شدم.و بازم مثل هميشه،من بودم فقط من.هميشه بودم و همين شد بزرﮒترين اشتباهم.

یعنی تمام زندگی همین است ؟ همین تحمل کردن ها .صبر کردن هاو دوام آوردن های اجباری ؟

اونی که کمکت میکنه تو آیینس ! _شایع

یه حس بی تفاوتی درونمو گرفته .نه از چیزی خوشحالم .نه از چیزی ناراحت .سِر سِر

sticker.webp0.16 KB

Good_Omens_Opening_Title_David_A.mp34.20 MB

+1
بی کلام

پیام ویدیو00:21

‏خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

با ما چه کردند، که هرکاری می‌کنیم بازهم غمگینیم..

باید یاد بگیری برای آدم ها به اندازه باشی

یه وقتایی انقدر دلت گرفته که حتی نمیدونی برای چی ناراحتی فقط یه چیزی توی دلت سنگینی میکنه.