ch
Feedback
my soul...

my soul...

前往频道在 Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

显示更多
未指定国家未指定类别
202
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
دقت کردین ! از آب انتظار مزه نداریم شاید واسه همین اینقدر میچسبه انتظار داشتن خیلی چیزارو خراب میکنه ..

بچه‌ها حواستون هست دیگه هرچی‌جلوتر میریم بزرگ نمیشیم؟ داریم پیر میشیم.

تو بچگی استخون‌هام درد گرفتن گفتن داری قد میکشی، فهمیدم بهای رشد درده!

بیکلام

it hurts, now that you re gone i don t like mirrors.mp31.94 MB

视频消息00:26

گم شدن همیشه بد نیست بیاید در اولین انبوه سبزی که یافتیم گم شویم !!

و گاهی فقط خودت میدانی چقد ویرانه ای چقدر غیر قابل احیا و چقدر سوت و کور ..

تو دنیای پر از مد های کوتاه مدت تو یه کلاسیک بی انتها بمون

کاش هنوزم مثل بچگیامون تنها تلخی زندگیمون شربت سرماخوردگی بود

کاش میشد دوباره بچه شد یه بچه ی پنج ساله که هیچی از زندگی نمیدونه ...

هیچ واکنشی نشون نده فقط فاصله بگیر

و درد به مویرگ هایمان رسیده بود اما هنوز لبخند میزنیم !

دیگه نه ادم سمی مونده حذف کنم نه موضوعی مونده که رها کنم! به قول عباس کیا رستمی : من ماندم و من ،من از من رنجیده و هیچکس نیست پادر میانی کند ...

视频消息00:12

آره… حرف‌های نگفته مثل سنگ می‌مونن. آدم فکر می‌کنه با سکوت دفنشون می‌کنه، اما یه روز همه‌شون باهم برمی‌گردن و نفس آدمو میگیرن .

+3
بی کلام

视频消息00:10

گفتنی هارو گفتم . حال نوبت سکوته