uk
Feedback
my soul...

my soul...

Відкрити в Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
202
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-130 день
Архів дописів
دقت کردین ! از آب انتظار مزه نداریم شاید واسه همین اینقدر میچسبه انتظار داشتن خیلی چیزارو خراب میکنه ..

بچه‌ها حواستون هست دیگه هرچی‌جلوتر میریم بزرگ نمیشیم؟ داریم پیر میشیم.

تو بچگی استخون‌هام درد گرفتن گفتن داری قد میکشی، فهمیدم بهای رشد درده!

بیکلام

it hurts, now that you re gone i don t like mirrors.mp31.94 MB

Відеоповідомлення00:26

گم شدن همیشه بد نیست بیاید در اولین انبوه سبزی که یافتیم گم شویم !!

و گاهی فقط خودت میدانی چقد ویرانه ای چقدر غیر قابل احیا و چقدر سوت و کور ..

تو دنیای پر از مد های کوتاه مدت تو یه کلاسیک بی انتها بمون

کاش هنوزم مثل بچگیامون تنها تلخی زندگیمون شربت سرماخوردگی بود

کاش میشد دوباره بچه شد یه بچه ی پنج ساله که هیچی از زندگی نمیدونه ...

هیچ واکنشی نشون نده فقط فاصله بگیر

و درد به مویرگ هایمان رسیده بود اما هنوز لبخند میزنیم !

دیگه نه ادم سمی مونده حذف کنم نه موضوعی مونده که رها کنم! به قول عباس کیا رستمی : من ماندم و من ،من از من رنجیده و هیچکس نیست پادر میانی کند ...

Відеоповідомлення00:12

آره… حرف‌های نگفته مثل سنگ می‌مونن. آدم فکر می‌کنه با سکوت دفنشون می‌کنه، اما یه روز همه‌شون باهم برمی‌گردن و نفس آدمو میگیرن .

+3
بی کلام

Відеоповідомлення00:10

گفتنی هارو گفتم . حال نوبت سکوته