es
Feedback
Львівський Криптан

Львівський Криптан

Ir al canal en Telegram

• ділюсь можливостями в крипті; • про крипту як інструмент інвестицій Зв’язок зі мною - @lvivcriptan Чат для спілкування - https://t.me/+-wZf8FaRSQ02YTFi Менеджери по рекламі: @yuliy_in @optar_cpa @tocatcrypto @pifagor_dao @ostapsmm

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Львівський Криптан

El canal Львівський Криптан (@lvivcriptan22) en el segmento lingüístico de Ucraniano es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 40 393 suscriptores, ocupando la posición 3 137 en la categoría Criptomonedas y el puesto 1 441 en la región Ucrania.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 40 393 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 261, y en las últimas 24 horas de 45, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.11%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 7.29% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 4 081 visualizaciones. En el primer día suele acumular 2 943 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 43.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como біржа, катка24, bybit, токен, lvivcriptan.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
• ділюсь можливостями в крипті; • про крипту як інструмент інвестицій Зв’язок зі мною - @lvivcriptan Чат для спілкування - https://t.me/+-wZf8FaRSQ02YTFi Менеджери по рекламі: @yuliy_in @optar_cpa @tocatcrypto @pifagor_dao @ostapsmm

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

40 393
Suscriptores
+4524 horas
+1807 días
+26130 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+1 077
en 3 canales
mayo '26
+6 473
en 3 canales
Get PRO
abril '26
+1 060
en 2 canales
Get PRO
marzo '26
+7 299
en 8 canales
Get PRO
febrero '26
+813
en 3 canales
Get PRO
enero '26
+1 259
en 3 canales
Get PRO
diciembre '25
+1 055
en 3 canales
Get PRO
noviembre '25
+464
en 3 canales
Get PRO
octubre '25
+486
en 4 canales
Get PRO
septiembre '25
+3 825
en 4 canales
Get PRO
agosto '25
+1 767
en 5 canales
Get PRO
julio '25
+2 791
en 8 canales
Get PRO
junio '25
+2 209
en 3 canales
Get PRO
mayo '25
+491
en 5 canales
Get PRO
abril '25
+4 440
en 9 canales
Get PRO
marzo '25
+268
en 8 canales
Get PRO
febrero '25
+779
en 4 canales
Get PRO
enero '25
+1 456
en 7 canales
Get PRO
diciembre '24
+6 262
en 9 canales
Get PRO
noviembre '24
+3 425
en 12 canales
Get PRO
octubre '24
+3 306
en 17 canales
Get PRO
septiembre '24
+7 362
en 23 canales
Get PRO
agosto '24
+32 091
en 14 canales
Get PRO
julio '24
+4 494
en 22 canales
Get PRO
junio '24
+9 114
en 16 canales
Get PRO
mayo '24
+4 331
en 21 canales
Get PRO
abril '24
+3 733
en 25 canales
Get PRO
marzo '24
+3 607
en 41 canales
Get PRO
febrero '24
+1 909
en 31 canales
Get PRO
enero '24
+2 858
en 11 canales
Get PRO
diciembre '23
+447
en 7 canales
Get PRO
noviembre '23
+638
en 21 canales
Get PRO
octubre '23
+1 067
en 24 canales
Get PRO
septiembre '23
+646
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+661
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+1 312
en 1 canales
Get PRO
junio '23
+675
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+3 602
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+334
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+392
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+212
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+1 703
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+3 486
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+492
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+222
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+134
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+582
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+58
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+3 775
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+1 580
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
25 junio+167
24 junio+58
23 junio+68
22 junio+155
21 junio0
20 junio+9
19 junio+38
18 junio+19
17 junio+15
16 junio+41
15 junio+43
14 junio+23
13 junio+8
12 junio+18
11 junio+33
10 junio+32
09 junio+25
08 junio+27
07 junio+4
06 junio+23
05 junio+34
04 junio+15
03 junio+108
02 junio+70
01 junio+44
Publicaciones del Canal
Райф знову запустив промку по 400 грн випуск фрішної карти і 400 грн за кожного друга!😎 За минулий раз сьогодні нарахували я
Райф знову запустив промку по 400 грн випуск фрішної карти і 400 грн за кожного друга!😎 За минулий раз сьогодні нарахували якраз другу половину нагороди, як бачите багато хто вже забрав бонус, а тепер акцію оновили й знову можна легко залутати 400 грн 👀 Механіка максимально проста: 1️⃣Відкриваємо карту за посиланням 2️⃣Реєструємося через Дію та відкриваємо безкоштовну картку АТБ — одразу отримуємо 200 грн 3️⃣Поповнюємо картку на 201+ грн і робимо покупку від 201 грн, за це отримаємо ще 200 грн 4️⃣Перші 200 грн приходять практично одразу, ще 200 грн за покупку банк обіцяє нарахувати до 10 липня! Не потрібно крутити об’єми, чекати аірдроп чи сподіватися на рандом,виконали кілька простих дій та отримав гривні собі на карту До речі ще можна забрати: 🔴300 грн від Credit Agricole 🔴300 грн від Alliance Bank 🔴150 грн за картку «Універсальна» від ПриватБанку

2
Вже сьогодні обираємо переможців, яким роздамо 26.000грн 💵 📝 Хто ще не прийняв участь: ⏺Переходимо СЮДИ та робимо декілька підписок . . . Вибирати щасливчиків будемо ВЕЧЕРОМ о 23:45 Результати будуть в боті ( там знайдете кнопку)👈 Фастом виконуємо 2 дії та ділимо пул, удачі від адміна ❤️
1 230
3
Поки ринок укатують, стейкінг SL8 продовжує кормити щотижня🥹 Не реклама, а лише власний досвід(+рефка невеличка🌚) Думаю баг+1
Поки ринок укатують, стейкінг SL8 продовжує кормити щотижня🥹 Не реклама, а лише власний досвід(+рефка невеличка🌚) Думаю багато хто з вас вічно в пошуках куди пристроїти свої Стейбли, щоб вони не лежали а приносили пасивний дохід, і SL8 один з таких, можна на 90 днів закинути під 47.5% річних (APY)! Я вже давно писав за дану платформу і вирішив закинути частину коштів у стейкінг Sl8, поки що мене все влаштовує, відсотки приходять регулярно, а сам проєкт продовжує активно розвиватися! За останній час вони: 🔴Запустили новий сайт — cassator.com 🔴Додали 17 нових RWA-активів (золото, срібло, платина) 🔴Готують нову вебверсію та оновлені мобільні додатки 🔴Працюють над масштабним оновленням інфраструктури І що мене зацікавило найбільше. Незабаром запускають нову 6-рівневу реферальну систему для стейкінгу: 🔴 1 рівень — 6% 🔴 2 рівень — 5% 🔴 3 рівень — 4% 🔴 4 рівень — 3% 🔴 5 рівень — 2% 🔴 6 рівень — 1% Тобто тим хто будує свою мережу зараз, може бути дуже цікаво зайти до запуску нової механіки. Ще один цікавий момент, команда повідомила, що веде переговори зі стратегічним інвестором зі США. Деталей поки небагато, але сам факт таких переговорів виглядає позитивно для екосистеми Якщо ваші стейбли просто лежать без діла, можете придивитися до цієї історії трохи уважніше… В будь-якому випадку ризики присутні як і на будь-якій біржі, проте частину свого капітуле примножую на SL8 🔴 посилання на стейкінг - https://sl8.online/invite/wAW3Rj
1 942
4
Sin texto...
2 176
5
Binance знову роздає халяву без депозитів😋 Binance тихенько запустили нову активність з Catapult, де все що від вас потрібно
Binance знову роздає халяву без депозитів😋 Binance тихенько запустили нову активність з Catapult, де все що від вас потрібно це акаунт в X та буквально кілька хвилин часу. Не потрібно депати та крутити тисячі доларів обсягу… Зайшли, потикали кнопки, пройшли квіз і полетіли далі чілити в таку жару 😎 Що потрібно зробити: 1️⃣Відкрити Binance Web3 Wallet 2️⃣Зайти в Discover та знайти кампанію Catapult 3️⃣Виконати завдання в X та пройти квіз До речі, відповіді: 3️⃣ → 2️⃣ → 3️⃣ Після цього потрапляєте в розіграш серед 10 000 учасників. Всього роздадуть 1 666 667 $PULT . Активність максимально лайтова. Єдина вимога це акаунт X має бути старше 60 днів і мати від 20 підписників 🗣 Якщо комусь не вистачає підписників то кидайте свої X під постом, думаю взаємно допоможемо один одному добити потрібну кількість😃
3 043
6
GTA VI за 100$ – вже цієї осіні!🥹 Rockstar нарешті відкриває передзамовлення. Вже 25 червня о 00:00 можна буде оформити поку
GTA VI за 100$ – вже цієї осіні!🥹 Rockstar нарешті відкриває передзамовлення. Вже 25 червня о 00:00 можна буде оформити покупку, а сам реліз запланований на 19 листопада 2026 року. По цінах трохи боляче, але вже як є: 🔴 Стандартне видання: 80$ 🔴 Ultimate Edition: 100$ За Ultimate обіцяють ексклюзивний транспорт, зброю, одяг, бонуси для онлайну та додатковий контент для історії Джейсона і Люсії. Також усі, хто оформить передзамовлення, отримають набір Vintage Vice City Pack та місяць підписки GTA+. Що цікаво завантажити гру можна буде вже з 12 листопада, щоб у день релізу одразу залетіти в гру без багатогодинних завантажень. Минуло 13 років…За цей час хтось закінчив школу, університет, встиг одружитися, завести дітей, пережити кілька циклів BTC від 1000$ до 100 000$+, а Rockstar тільки зараз випускає нову частину🥹 Схоже 19 листопада ринок ризикує втратити частину ліквідності, бо криптани масово підуть задротити нову Vice City 😂
3 274
7
Лутаємо чергові 2200 гривень від Temu🥹 LetyShops продовжує радувати, і ми знову можемо отримати 100% кешбек від замовлення.
Лутаємо чергові 2200 гривень від Temu🥹 LetyShops продовжує радувати, і ми знову можемо отримати 100% кешбек від замовлення. Дана тема абузиться, більше аків > більше товарів > більше рефаунду, товар продаєте, а кошти повертаєте на картку, використовуйте антидект браузери і проксі (можете взяти тут: proxy-seller.com з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Що потрібно зробити: 1️⃣ Реєструємось у LetyShops 2️⃣ Через розділ «Магазини» заходимо на Temu (ВАЖЛИВО — створюємо новий акаунт) 3️⃣ Замовляємо товар до 2200 грн (через сайт, з додатку не зарахується) 4️⃣ Чекаємо ~60 днів → отримуємо 100% кешбек → виводимо гроші Якщо ви вже замовляли раніше на TEMU, то створюємо в будь якому антидетект браузері новий профіль, купляємо українські проксі, беремо новий номер телефону, створюємо (Приват/Mono/Abank) нову картку для оплати і робимо все по інструкції зверху, в доставці вказуємо своє ім'я і адресу доставки Щоб точно не побрили замовляйте на різні імена (батьків, друзів, дівчину), різні точки доставки, вибираємо різні товари і на різні суми, не треба фулл в ліміт лізти. Оформляти замовлення потрібно саме через сайт. Якщо купите через додаток — кешбек не зарахують. В результаті маємо товар на 2200 грн. який залишається у нас, а 2200 грн повертаються кешбеком 🔴Дедлайн - через 10 годин
3 174
8
Щитки вже не ті🌚
Щитки вже не ті🌚
3 551
9
ByBit готується до ери AI-трейдерів🤨 Bybit запустили AI-субакаунти (окремі акаунти для роботи з AI-агентами та автоматизован
ByBit готується до ери AI-трейдерів🤨 Bybit запустили AI-субакаунти (окремі акаунти для роботи з AI-агентами та автоматизованими стратегіями. Поки більшість сперечається, чи замінить AI людей, біржі вже починають підлаштовуватись під нову реальність… Що це дає: 🔴AI не отримує повноцінного доступ до всього вашого акаунта 🔴Основний банк залишається ізольованим 🔴Можна виставляти ліміти на баланс 🔴Обмежувати плечі та ризики 🔴Працювати виключно через API По суті, тепер можна безпечніше тестувати різні AI-рішення для трейдингу без страху, що бот випадково “зіллє” весь депозит 😅 І якщо чесно, це виглядає як один із найбільш логічних напрямків розвитку бірж. Ще рік-два тому AI був просто хайповою темою. Сьогодні вже з’являються окремі інструменти та інфраструктура для його використання в реальній торгівлі. Цікаво буде подивитися, хто зароблятиме більше через кілька років, трейдери чи їхні AI-агенти 👀 А ви б довірили частину свого банку штучному інтелекту?🤥 🔴інструкція по субакаунту 🔴реєстрація на біржі ByBit
3 434
10
Апдейти по Labrador Adventures🫡 Модуль місій офіційно завершився, всі сейфи вже розкуплені, а нагороди будуть розподілені мі
Апдейти по Labrador Adventures🫡 Модуль місій офіційно завершився, всі сейфи вже розкуплені, а нагороди будуть розподілені між учасниками. Але зараз увага на інше 👇 🔴Колесо знижок відключать уже 24 числа Залишилося менше доби, після чого механіку повністю приберуть із гри. Тому якщо планували: 🔴Купувати Gold 🔴Оформлювати VIP 🔴Донатити в гру 🔴Крутити знижки перед великими покупками То зараз останній шанс зробити це з додатковою вигодою. Багато хто пропустив цю інформацію, тому вирішив нагадати. Після відключення колеса всі ці бонусні знижки вже будуть недоступні. Тому перевіряйте свої плани по грі саме зараз, поки механіка ще працює 🤝 🔴детальніше про гру 🔴посилання на Labrador Adventures
3 089
11
Бігом забираємо 8-10$ від Binance🫡 Біржа випустила бустер з токеном ARX. Маємо 50.000 місць, цього разу отримаємо по 20 токе
Бігом забираємо 8-10$ від Binance🫡 Біржа випустила бустер з токеном ARX. Маємо 50.000 місць, цього разу отримаємо по 20 токенів NES, премаркету немає, але має бути в районі 8-10$, тому щоб встигнути робіть відразу 🔴Відповіді на тест: 1.A 2.C 3.B 4.C
3 316
12
Хто по маркету вдарив GRAM? Признавайтесь…🥹
Хто по маркету вдарив GRAM? Признавайтесь…🥹
3 591
13
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті — ТИК 🖥 По призах: 🤔 25.06 буде вибрано 15 переможців (10 перших отримають на піцу, інші 5 — по 110$ зелених) 💸 Результати будуть в боті о 23:45 відповідного дня (там знайдете кнопку) , усім бажаю удачі 🤞 📣Тех.питання та організація
3 483
14
OKX продовжує кормити…😋 Не встигли роздати минулий LaunchX, як вже завезли новий, цього разу пул складає 3 млн ARX. Хороша н
OKX продовжує кормити…😋 Не встигли роздати минулий LaunchX, як вже завезли новий, цього разу пул складає 3 млн ARX. Хороша новина для тих, хто крутив об’єми минулого тижня, частина активності вже буде зарахована. А для інших ще є час добрати необхідний оборот до 03:00 за Києвом. Що по умовах: 🔴Крутимо $QIC у мережі X Layer 🔴Потрібно набрати понад 8000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴На комісії орієнтовно піде 40$ 🔴 Старт: завтра о 11:00 🔴 Дедлайн: 24.06 о 11:00 🔴 Клейм нагород: о 13:00 І це ще не все…Паралельно запустили великий турнір по RE/USDT з призовим фондом 2.3 млн RE. Достатньо підтвердити участь і зробити від 500$ обороту. Чим більший обсяг накритули– тим більший шматок пирога можемо забрати! Вчасно я крутанув Boost, на ринку штиль, активоностей мінімум, тому воркаємо що дають! Якщо ще немає Web3-гаманця OKX - саме час це виправити👇 🔴 Реєстрація в OKX BOOST 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
3 451
15
Обʼєми торгів на біржах падають, менеджери вже видзвонюють😁 Офіси вже не ті…
Обʼєми торгів на біржах падають, менеджери вже видзвонюють😁 Офіси вже не ті…
3 857
16
CZ вже думає не про крипту, а про майбутнє фінансової системи😁 Після зустрічей з регуляторами та урядами азійських країн зас
CZ вже думає не про крипту, а про майбутнє фінансової системи😁 Після зустрічей з регуляторами та урядами азійських країн засновник Binance поділився своїм баченням наступного етапу розвитку крипторинку На думку CZ, країни повинні: 🔴Токенізувати свої фондові ринки 🔴Вивести акції в блокчейн 🔴Відкрити доступ до них для глобальних інвесторів 🔴Запускати власні національні стейблкоїни По суті він говорить про те, що в майбутньому купити акції будь-якої компанії світу можна буде так само легко, як USDT… І якщо чесно, ми вже бачимо перші кроки в цьому напрямку. Bybit, Kraken, MEXC та інші біржі активно запускають токенізовані акції, а історія зі SpaceX показала, наскільки великий попит на такі продукти серед криптанів 👀 Ще кілька років тому всі сперечались, чи виживе крипта. Сьогодні вже обговорюють, як перенести на блокчейн фондовий ринок цілих країн, так і живем…
4 274
17
Стартував продаж у MAINET 2.0😎 Нарешті опублікували повний розклад запуску другого сезону. Сьогодні о 15:00 (за Києвом) стар
Стартував продаж у MAINET 2.0😎 Нарешті опублікували повний розклад запуску другого сезону. Сьогодні о 15:00 (за Києвом) стартував продаж Імпульсів - внутрішньоігрової валюти, за яку можна буде купувати паки та інші речі у грі. Перші 3 години Імпульси продаватимуться зі знижкою. А вже сьогодні в 18:00 (за Києвом) - стартує продаж паків з майнерами. Купити їх можна буде тільки під час продажу, а після його завершення нових паків уже не буде. Продаж триватиме до 00:00 22 червня Маємо годину щоб зі знижкою купити внутрішній токен гри, просто в тонкіпер кидаєте USDT або TON , потім деп в бот і купляєте імпульси В 18:00 стартує вже сейл паків з майнерами які ми зможемо купити за ці імпульси , побачимо що з цього вийде, же купили токенів загалом на 50тис$ Залетіти в Mainet 2.0 можна за посиланнями - https://t.me/mainet2_bot?start=r_6a2fe4c9251d7ecdff5ca13b
3 968
18
WhiteBIT продовжує набирати оберти в Європі🤨 Біржа отримала офіційну MiCA-ліцензію в Австрії, що дозволяє легально працювати
WhiteBIT продовжує набирати оберти в Європі🤨 Біржа отримала офіційну MiCA-ліцензію в Австрії, що дозволяє легально працювати в межах нового крипторегулювання ЄС. На фоні цієї новини WhiteBIT ще й запустили невелику активність для користувачів сервісу Convert 👀 Що потрібно зробити: 1️⃣Зареєструватися або увійти в акаунт WhiteBIT 2️⃣Обміняти активи через Convert на суму від 100 USDT 3️⃣Виконати умови кампанії до 19.06.2026 Серед учасників розіграють по 10 WBT. Невелика активність, але якщо і так користуєтесь WhiteBIT або планували щось конвертувати — чому б не спробувати забрати бонус зверху До речі, отримання MiCA-ліцензії зараз набагато цікавіше за сам розіграш. На фоні проблем деяких великих бірж з регуляторами, WhiteBIT продовжує посилювати свої позиції в Європі 🤥 🔴Реєстрація на біржі WhiteBIT
4 069
19
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2 млн $RE та 450 000 USDC. Найприємніше, що ще є час добити необхідний об’єм для участі. Що потрібно зробити: 1️⃣Перекинути USDT у мережу X Layer 2️⃣Закинути трохи OKB для комісій 3️⃣Прокрутити необхідний об’єм через активності По цифрах: 🔴Для LaunchX з $RE потрібно набрати від 8 000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴Зараз активно крутять: XLAYER_USDT/USDT 🔴Необхідний об’єм — 40 000$ 🔴Комісії близько 32$ Потрібно трохи повозитись з об’ємами, але коли біржа викладає на стіл понад мільйон доларів проходити повз заборонено 😏 🔴 Старт — завтра о 11:00 🔴 Дедлайн — 20 червня о 11:00 🔴 Клейм нагород — о 13:00 🔴 Реєстрація в OKX BOOST (-20% на ваші затрати на комісію) 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
4 309
20
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2 млн $RE та 450 000 USDC. Найприємніше, що ще є час добити необхідний об’єм для участі. Що потрібно зробити: 1️⃣Перекинути USDT у мережу X Layer 2️⃣Закинути трохи OKB для комісій 3️⃣Прокрутити необхідний об’єм через активності По цифрах: 🔴Для LaunchX з $RE потрібно набрати від 8 000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴Зараз активно крутять: XLAYER_USDT/USDT 🔴Необхідний об’єм — 40 000$ 🔴Комісії близько 32$ Потрібно трохи повозитись з об’ємами, але коли біржа викладає на стіл понад мільйон доларів проходити повз заборонено 😏 🔴 Старт — завтра о 11:00 🔴 Дедлайн — 20 червня о 11:00 🔴 Клейм нагород — о 13:00 🔴 Реєстрація в OKX BOOST (-20% на ваші затрати на комісію) 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
1