fa
Feedback
Львівський Криптан

Львівський Криптан

رفتن به کانال در Telegram

• ділюсь можливостями в крипті; • про крипту як інструмент інвестицій Зв’язок зі мною - @lvivcriptan Чат для спілкування - https://t.me/+-wZf8FaRSQ02YTFi Менеджери по рекламі: @yuliy_in @optar_cpa @tocatcrypto @pifagor_dao @ostapsmm

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Львівський Криптан

کانال Львівський Криптан (@lvivcriptan22) در بخش زبانی اوکراینی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 40 340 مشترک است و جایگاه 3 149 را در دسته رمزارزها و رتبه 1 447 را در منطقه أوكرانيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 40 340 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 204 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 57 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.00% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 7.11% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 032 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 864 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 42 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند біржа, катка24, bybit, токен, lvivcriptan تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
• ділюсь можливостями в крипті; • про крипту як інструмент інвестицій Зв’язок зі мною - @lvivcriptan Чат для спілкування - https://t.me/+-wZf8FaRSQ02YTFi Менеджери по рекламі: @yuliy_in @optar_cpa @tocatcrypto @pifagor_dao @ostapsmm

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

40 340
مشترکین
+5724 ساعت
+1347 روز
+20430 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+889
در 3 کانال‌ها
مه '26
+6 473
در 3 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1 060
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+7 299
در 8 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+813
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+1 259
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+1 055
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+464
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+486
در 4 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+3 825
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+1 767
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+2 791
در 8 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+2 209
در 3 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+491
در 5 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+4 440
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+268
در 8 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+779
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+1 456
در 7 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+6 262
در 9 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+3 425
در 12 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+3 306
در 17 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+7 362
در 23 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+32 091
در 14 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+4 494
در 22 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+9 114
در 16 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+4 331
در 21 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+3 733
در 25 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+3 607
در 41 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+1 909
در 31 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+2 858
در 11 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+447
در 7 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+638
در 21 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+1 067
در 24 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+646
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+661
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+1 312
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+675
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+3 602
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+334
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+392
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+212
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+1 703
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+3 486
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+492
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+222
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '22
+134
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '22
+582
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '22
+58
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '22
+3 775
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '22
+1 580
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن+37
23 ژوئن+68
22 ژوئن+155
21 ژوئن0
20 ژوئن+9
19 ژوئن+38
18 ژوئن+19
17 ژوئن+15
16 ژوئن+41
15 ژوئن+43
14 ژوئن+23
13 ژوئن+8
12 ژوئن+18
11 ژوئن+33
10 ژوئن+32
09 ژوئن+25
08 ژوئن+27
07 ژوئن+4
06 ژوئن+23
05 ژوئن+34
04 ژوئن+15
03 ژوئن+108
02 ژوئن+70
01 ژوئن+44
پست‌های کانال
GTA VI за 100$ – вже цієї осіні!🥹 Rockstar нарешті відкриває передзамовлення. Вже 25 червня о 00:00 можна буде оформити поку
GTA VI за 100$ – вже цієї осіні!🥹 Rockstar нарешті відкриває передзамовлення. Вже 25 червня о 00:00 можна буде оформити покупку, а сам реліз запланований на 19 листопада 2026 року. По цінах трохи боляче, але вже як є: 🔴 Стандартне видання: 80$ 🔴 Ultimate Edition: 100$ За Ultimate обіцяють ексклюзивний транспорт, зброю, одяг, бонуси для онлайну та додатковий контент для історії Джейсона і Люсії. Також усі, хто оформить передзамовлення, отримають набір Vintage Vice City Pack та місяць підписки GTA+. Що цікаво завантажити гру можна буде вже з 12 листопада, щоб у день релізу одразу залетіти в гру без багатогодинних завантажень. Минуло 13 років…За цей час хтось закінчив школу, університет, встиг одружитися, завести дітей, пережити кілька циклів BTC від 1000$ до 100 000$+, а Rockstar тільки зараз випускає нову частину🥹 Схоже 19 листопада ринок ризикує втратити частину ліквідності, бо криптани масово підуть задротити нову Vice City 😂

2
Лутаємо чергові 2200 гривень від Temu🥹 LetyShops продовжує радувати, і ми знову можемо отримати 100% кешбек від замовлення.
Лутаємо чергові 2200 гривень від Temu🥹 LetyShops продовжує радувати, і ми знову можемо отримати 100% кешбек від замовлення. Дана тема абузиться, більше аків > більше товарів > більше рефаунду, товар продаєте, а кошти повертаєте на картку, використовуйте антидект браузери і проксі (можете взяти тут: proxy-seller.com з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Що потрібно зробити: 1️⃣ Реєструємось у LetyShops 2️⃣ Через розділ «Магазини» заходимо на Temu (ВАЖЛИВО — створюємо новий акаунт) 3️⃣ Замовляємо товар до 2200 грн (через сайт, з додатку не зарахується) 4️⃣ Чекаємо ~60 днів → отримуємо 100% кешбек → виводимо гроші Якщо ви вже замовляли раніше на TEMU, то створюємо в будь якому антидетект браузері новий профіль, купляємо українські проксі, беремо новий номер телефону, створюємо (Приват/Mono/Abank) нову картку для оплати і робимо все по інструкції зверху, в доставці вказуємо своє ім'я і адресу доставки Щоб точно не побрили замовляйте на різні імена (батьків, друзів, дівчину), різні точки доставки, вибираємо різні товари і на різні суми, не треба фулл в ліміт лізти. Оформляти замовлення потрібно саме через сайт. Якщо купите через додаток — кешбек не зарахують. В результаті маємо товар на 2200 грн. який залишається у нас, а 2200 грн повертаються кешбеком 🔴Дедлайн - через 10 годин
1 465
3
Щитки вже не ті🌚
Щитки вже не ті🌚
3 076
4
ByBit готується до ери AI-трейдерів🤨 Bybit запустили AI-субакаунти (окремі акаунти для роботи з AI-агентами та автоматизован
ByBit готується до ери AI-трейдерів🤨 Bybit запустили AI-субакаунти (окремі акаунти для роботи з AI-агентами та автоматизованими стратегіями. Поки більшість сперечається, чи замінить AI людей, біржі вже починають підлаштовуватись під нову реальність… Що це дає: 🔴AI не отримує повноцінного доступ до всього вашого акаунта 🔴Основний банк залишається ізольованим 🔴Можна виставляти ліміти на баланс 🔴Обмежувати плечі та ризики 🔴Працювати виключно через API По суті, тепер можна безпечніше тестувати різні AI-рішення для трейдингу без страху, що бот випадково “зіллє” весь депозит 😅 І якщо чесно, це виглядає як один із найбільш логічних напрямків розвитку бірж. Ще рік-два тому AI був просто хайповою темою. Сьогодні вже з’являються окремі інструменти та інфраструктура для його використання в реальній торгівлі. Цікаво буде подивитися, хто зароблятиме більше через кілька років, трейдери чи їхні AI-агенти 👀 А ви б довірили частину свого банку штучному інтелекту?🤥 🔴інструкція по субакаунту 🔴реєстрація на біржі ByBit
3 149
5
Апдейти по Labrador Adventures🫡 Модуль місій офіційно завершився, всі сейфи вже розкуплені, а нагороди будуть розподілені мі
Апдейти по Labrador Adventures🫡 Модуль місій офіційно завершився, всі сейфи вже розкуплені, а нагороди будуть розподілені між учасниками. Але зараз увага на інше 👇 🔴Колесо знижок відключать уже 24 числа Залишилося менше доби, після чого механіку повністю приберуть із гри. Тому якщо планували: 🔴Купувати Gold 🔴Оформлювати VIP 🔴Донатити в гру 🔴Крутити знижки перед великими покупками То зараз останній шанс зробити це з додатковою вигодою. Багато хто пропустив цю інформацію, тому вирішив нагадати. Після відключення колеса всі ці бонусні знижки вже будуть недоступні. Тому перевіряйте свої плани по грі саме зараз, поки механіка ще працює 🤝 🔴детальніше про гру 🔴посилання на Labrador Adventures
2 823
6
Бігом забираємо 8-10$ від Binance🫡 Біржа випустила бустер з токеном ARX. Маємо 50.000 місць, цього разу отримаємо по 20 токе
Бігом забираємо 8-10$ від Binance🫡 Біржа випустила бустер з токеном ARX. Маємо 50.000 місць, цього разу отримаємо по 20 токенів NES, премаркету немає, але має бути в районі 8-10$, тому щоб встигнути робіть відразу 🔴Відповіді на тест: 1.A 2.C 3.B 4.C
2 967
7
Хто по маркету вдарив GRAM? Признавайтесь…🥹
Хто по маркету вдарив GRAM? Признавайтесь…🥹
3 381
8
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті — ТИК 🖥 По призах: 🤔 25.06 буде вибрано 15 переможців (10 перших отримають на піцу, інші 5 — по 110$ зелених) 💸 Результати будуть в боті о 23:45 відповідного дня (там знайдете кнопку) , усім бажаю удачі 🤞 📣Тех.питання та організація
3 346
9
OKX продовжує кормити…😋 Не встигли роздати минулий LaunchX, як вже завезли новий, цього разу пул складає 3 млн ARX. Хороша н
OKX продовжує кормити…😋 Не встигли роздати минулий LaunchX, як вже завезли новий, цього разу пул складає 3 млн ARX. Хороша новина для тих, хто крутив об’єми минулого тижня, частина активності вже буде зарахована. А для інших ще є час добрати необхідний оборот до 03:00 за Києвом. Що по умовах: 🔴Крутимо $QIC у мережі X Layer 🔴Потрібно набрати понад 8000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴На комісії орієнтовно піде 40$ 🔴 Старт: завтра о 11:00 🔴 Дедлайн: 24.06 о 11:00 🔴 Клейм нагород: о 13:00 І це ще не все…Паралельно запустили великий турнір по RE/USDT з призовим фондом 2.3 млн RE. Достатньо підтвердити участь і зробити від 500$ обороту. Чим більший обсяг накритули– тим більший шматок пирога можемо забрати! Вчасно я крутанув Boost, на ринку штиль, активоностей мінімум, тому воркаємо що дають! Якщо ще немає Web3-гаманця OKX - саме час це виправити👇 🔴 Реєстрація в OKX BOOST 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
3 291
10
Обʼєми торгів на біржах падають, менеджери вже видзвонюють😁 Офіси вже не ті…
Обʼєми торгів на біржах падають, менеджери вже видзвонюють😁 Офіси вже не ті…
3 499
11
CZ вже думає не про крипту, а про майбутнє фінансової системи😁 Після зустрічей з регуляторами та урядами азійських країн зас
CZ вже думає не про крипту, а про майбутнє фінансової системи😁 Після зустрічей з регуляторами та урядами азійських країн засновник Binance поділився своїм баченням наступного етапу розвитку крипторинку На думку CZ, країни повинні: 🔴Токенізувати свої фондові ринки 🔴Вивести акції в блокчейн 🔴Відкрити доступ до них для глобальних інвесторів 🔴Запускати власні національні стейблкоїни По суті він говорить про те, що в майбутньому купити акції будь-якої компанії світу можна буде так само легко, як USDT… І якщо чесно, ми вже бачимо перші кроки в цьому напрямку. Bybit, Kraken, MEXC та інші біржі активно запускають токенізовані акції, а історія зі SpaceX показала, наскільки великий попит на такі продукти серед криптанів 👀 Ще кілька років тому всі сперечались, чи виживе крипта. Сьогодні вже обговорюють, як перенести на блокчейн фондовий ринок цілих країн, так і живем…
3 763
12
Стартував продаж у MAINET 2.0😎 Нарешті опублікували повний розклад запуску другого сезону. Сьогодні о 15:00 (за Києвом) стар
Стартував продаж у MAINET 2.0😎 Нарешті опублікували повний розклад запуску другого сезону. Сьогодні о 15:00 (за Києвом) стартував продаж Імпульсів - внутрішньоігрової валюти, за яку можна буде купувати паки та інші речі у грі. Перші 3 години Імпульси продаватимуться зі знижкою. А вже сьогодні в 18:00 (за Києвом) - стартує продаж паків з майнерами. Купити їх можна буде тільки під час продажу, а після його завершення нових паків уже не буде. Продаж триватиме до 00:00 22 червня Маємо годину щоб зі знижкою купити внутрішній токен гри, просто в тонкіпер кидаєте USDT або TON , потім деп в бот і купляєте імпульси В 18:00 стартує вже сейл паків з майнерами які ми зможемо купити за ці імпульси , побачимо що з цього вийде, же купили токенів загалом на 50тис$ Залетіти в Mainet 2.0 можна за посиланнями - https://t.me/mainet2_bot?start=r_6a2fe4c9251d7ecdff5ca13b
3 594
13
WhiteBIT продовжує набирати оберти в Європі🤨 Біржа отримала офіційну MiCA-ліцензію в Австрії, що дозволяє легально працювати
WhiteBIT продовжує набирати оберти в Європі🤨 Біржа отримала офіційну MiCA-ліцензію в Австрії, що дозволяє легально працювати в межах нового крипторегулювання ЄС. На фоні цієї новини WhiteBIT ще й запустили невелику активність для користувачів сервісу Convert 👀 Що потрібно зробити: 1️⃣Зареєструватися або увійти в акаунт WhiteBIT 2️⃣Обміняти активи через Convert на суму від 100 USDT 3️⃣Виконати умови кампанії до 19.06.2026 Серед учасників розіграють по 10 WBT. Невелика активність, але якщо і так користуєтесь WhiteBIT або планували щось конвертувати — чому б не спробувати забрати бонус зверху До речі, отримання MiCA-ліцензії зараз набагато цікавіше за сам розіграш. На фоні проблем деяких великих бірж з регуляторами, WhiteBIT продовжує посилювати свої позиції в Європі 🤥 🔴Реєстрація на біржі WhiteBIT
3 744
14
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2 млн $RE та 450 000 USDC. Найприємніше, що ще є час добити необхідний об’єм для участі. Що потрібно зробити: 1️⃣Перекинути USDT у мережу X Layer 2️⃣Закинути трохи OKB для комісій 3️⃣Прокрутити необхідний об’єм через активності По цифрах: 🔴Для LaunchX з $RE потрібно набрати від 8 000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴Зараз активно крутять: XLAYER_USDT/USDT 🔴Необхідний об’єм — 40 000$ 🔴Комісії близько 32$ Потрібно трохи повозитись з об’ємами, але коли біржа викладає на стіл понад мільйон доларів проходити повз заборонено 😏 🔴 Старт — завтра о 11:00 🔴 Дедлайн — 20 червня о 11:00 🔴 Клейм нагород — о 13:00 🔴 Реєстрація в OKX BOOST (-20% на ваші затрати на комісію) 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
3 854
15
OKX знову кормить, цього разу роздають понад 1.3 млн$🙂 Сьогодні біржа запустила одразу 2 нових LaunchX з призовим фондом у 2 млн $RE та 450 000 USDC. Найприємніше, що ще є час добити необхідний об’єм для участі. Що потрібно зробити: 1️⃣Перекинути USDT у мережу X Layer 2️⃣Закинути трохи OKB для комісій 3️⃣Прокрутити необхідний об’єм через активності По цифрах: 🔴Для LaunchX з $RE потрібно набрати від 8 000$ об’єму 🔴Середній оборот виходить близько 600$ 🔴Зараз активно крутять: XLAYER_USDT/USDT 🔴Необхідний об’єм — 40 000$ 🔴Комісії близько 32$ Потрібно трохи повозитись з об’ємами, але коли біржа викладає на стіл понад мільйон доларів проходити повз заборонено 😏 🔴 Старт — завтра о 11:00 🔴 Дедлайн — 20 червня о 11:00 🔴 Клейм нагород — о 13:00 🔴 Реєстрація в OKX BOOST (-20% на ваші затрати на комісію) 🔴 Реєстрація на біржі OKX 🔴 Проксі для промо беру лише тут: proxy-seller.com ( з промокодом lvivcriptan - 15% знижка) Торгую на біржах: ByBit🔴BingX🔴WhiteBit
1
16
А что там проісходит у соседей?🌚
4 110
17
WhiteBIT не хочуть щоб ми виходили свої стейбли🙂 Біржа запустила нові фіксовані стейкінги для USDT, USDC, BTC та ETH з дохід
WhiteBIT не хочуть щоб ми виходили свої стейбли🙂 Біржа запустила нові фіксовані стейкінги для USDT, USDC, BTC та ETH з дохідністю до 19.4% річних. Звучить доволі жирно, особливо на фоні ринку, де багато хто просто тримає гроші без діла… Що маємо: 🔴Фіксований стейкінг на 1-3 роки 🔴Дохідність від 15% до 19.4% річних 🔴Доступні USDT, USDC, BTC та ETH Для нових користувачів є ще цікавіший варіант: До 15$ бонусом за стейкінг до 500$ на 5 днів. Особисто до довгих локів на 3 роки ставлюся обережно, але якщо ви і так плануєте тримати частину банку в стейблах, то виглядає як непоганий пасивчик… Як завжди, не забувайте оцінювати ризики біржі та не тримати весь капітал в одному місці! 🔴Реєстрація на біржі WhiteBIT
4 817
18
Залишилось ще декілька годин лише, щоб виконати умови та отримати гарантовані 400 грн за себе + 400 грн за друга!🙂 Поки акці
Залишилось ще декілька годин лише, щоб виконати умови та отримати гарантовані 400 грн за себе + 400 грн за друга!🙂 Поки акція ще працює встигайте скористатися можливістю. Актуально лише до 23:59 сьогодні Механіка максимально проста: 1️⃣Відкриваємо карту за посиланням 2️⃣Одразу отримуємо +100 грн 3️⃣Поповнюємо карту на 101 грн 4️⃣Робимо будь-яку покупку на 101+ грн, та забираємо ще +300 грн 🔴Деталі тут: https://t.me/lvivcriptan22/11177
4 313
19
ByBit знову підкинув легкі гроші🫡 Загляньте в Reward Hub, у багатьох з’явилася нова активність, де можна забрати до 100$ про
ByBit знову підкинув легкі гроші🫡 Загляньте в Reward Hub, у багатьох з’явилася нова активність, де можна забрати до 100$ просто за регулярну торгівлю 👀 Що по умовах: 🔴7 днів активності — 10 USDT 🔴14 днів — відкривається нагорода на 30$ 🔴21 день — нагорода до 100$ По об’ємах максимально просто: 🔴Щодня потрібно зробити близько 100$ обороту 🔴Кожного сьомого дня — 1000$ Якщо завдання не відображається, спробуйте переключити мову біржі на English. У багатьох після цього воно з’являється! Люблю такі промки найбільше. Не треба ловити FCFS, просто робимо звичні дії та забираємо бонуси 🔴реєстрація на біржі ByBit
4 291
20
Binance може втратити доступ до ринку ЄС уже з липня!?🤥 Останні дні навколо Binance багато шуму. За інформацією ЗМІ, біржа р
Binance може втратити доступ до ринку ЄС уже з липня!?🤥 Останні дні навколо Binance багато шуму. За інформацією ЗМІ, біржа ризикує не отримати ліцензію MiCA вчасно, а без неї працювати в Євросоюзі після 1 липня буде вкрай складно. У відповідь Binance заявили, що продовжують активно співпрацювати з регуляторами та налаштовані отримати ліцензію. Остаточну інформацію обіцяють дати до 30 червня. Поки Binance нікуди не йде з Європи, але сам факт того, що найбільша криптобіржа світу опинилася в такій ситуації, показує одну просту річ, яка має бути істиною для вас назавжди! Ніколи не тримайте весь капітал на одній біржі. Особисто в мене давно є акаунти на Binance, Bybit, OKX, Bingx, WhiteBit та MEXC і це не через страх, а через здоровий глузд. Подивимось, чим закінчиться ця історія. Але схоже, що найближчі два тижні для Binance будуть дуже цікавими для ринку, полюбому будуть катати нас і вниз і вгору…
4 720