es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
تو آدم اصیلی هستی؛ اگر از شادی و خوشبختی آدم‌ها لذت می‌بری. اگر از آسیب و زمین خوردن دیگران اندوهگین می‌شوی. اگر در صلحی با خودت و با جهان و آدم‌ها. اگر کدورتی از کسی به دلت نمی‌گیری و اگر آنقدر وسیع و آرامی که بدی‌ها و قضاوت‌ها را مانند سنگ‌ریزه‌های کوچکی در خودت حل می‌کنی و اجازه نمی‌دهی هر کلام و نگاه و رفتاری تو را به‌هم بریزد. تو آدم اصیلی هستی اگر در جهان بی‌عاطفه‌ و جنجال‌محور آدم‌ها، مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای. تو داری قهوه‌ات را می‌نوشی، در همان‌حال که دیگران برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت، به جان هم افتاده‌اند... #نرگس_صرافیان_طوفان

متاسفانه خانواده و اطرافیان ما به یک ازدواج اشتباه بیشتر از مجرد موندن باور دارن باوری که زندگی خیلی از آدمارو به تباهی کشوند ...

بعضی چیزا خراب نشدن که بخوای درستشون کنی. تموم شدن؛ تموم

یکی ازم پرسید: «چرا با یه سریا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط می‌کنی؟» چون خودشون می‌دونن که در حقم چیکار کردن. قرار نیست تک‌تک جزئیات یه ماجرا رو برای یه آدم بالغ توضیح بدم. تو کاری که دلت خواست رو کردی و منم بااحترام گذاشتمت کنار.

‏یکی از عاقلانه‌ترین کارایی که میشه کرد اینه که وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن تحت هیچ شرایطی طرف کسیو نگیرین فقط یه گوشه وایسین نگاه کنین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده

قلبم درد می‌گیره وقتی یاد اون چیزایی میفتم که، بدون این‌که تجربه‌شون کنم هوسشون از سرم افتاد....

پشت نقاب بزرگسالی همه ما كودكيست نیازمند عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی.... 🤍🌱

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه.

پختگی امروزت خرمن آن روزهاییست که گمان می‌کردی نمی‌گذرد🩵🦋

اوج بگیر که ببینی؛ نه اینکه دیده بشی!✨

من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو در موردم گفتن و در مورد من بدترین فکرا و کردن و فکر میکنن من نمیدونم!

خطاب به دوست صمیمیم: ببخشید که بعضی روزا غم منو هم تحمل میکنی و ممنونم که چیزی به روم نمیاری.

‏+بهترین آدم؟ -کسی که زخمیه، ولی زخم نمیزنه.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

‏- رنج بزرگ؟ +گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود

‏شما رو نمیدونم ولی من تقریبا هر کسی رو که قضاوت کردم، یکروز در شرایط مشابهش قرار گرفتم و رفتاری حدودا شبیه برخورد همون فرد رو داشتم و اونجا بود که فهمیدم که تا با کفش کسی راه نرفتم نقد و قضاوت نابجاش نکنم چون شاید روزی خودم همون عملکرد رو داشته باشم

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من.

تو هستی... تو هستی تا من غصه نخورم، اذیت نشوم، غمگین نباشم! تو هستی تا من بپذیرم که هیچ چیز آنقدرها اهمیت ندارد که بخواهد بخش عظیمی از ظرفیت افکار مرا اشغال کند. نمی‌شود که... نمی‌شود که تو باشی و جهان من برای کمترین آسیب و رنجی، نفوذ‌پذیر باشد! نمی‌شود که تو حواست به من باشد و من زمین بخورم! تو هستی... تو هستی تا من بتوانم کسی را که شایسته‌ی دوست داشتن است، دوست بدارم. تو هستی تا من آرام باشم و لبخند بزنم و نگران هیچ چیز نباشم. #نرگس_صرافیان_طوفان

گفت: وقتی داری راهت رو درست می‌ری، دشمن زیاد پیدا می‌کنی.

شاید خودت حواست نباشه ولی مطمئن باش خیلیا بابتِ ویژگی‌های خوبت توی قلبشون تحسینت می‌کنن :) روزت بخیر رفیقِ من 🤍🌱