ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
تو آدم اصیلی هستی؛ اگر از شادی و خوشبختی آدم‌ها لذت می‌بری. اگر از آسیب و زمین خوردن دیگران اندوهگین می‌شوی. اگر در صلحی با خودت و با جهان و آدم‌ها. اگر کدورتی از کسی به دلت نمی‌گیری و اگر آنقدر وسیع و آرامی که بدی‌ها و قضاوت‌ها را مانند سنگ‌ریزه‌های کوچکی در خودت حل می‌کنی و اجازه نمی‌دهی هر کلام و نگاه و رفتاری تو را به‌هم بریزد. تو آدم اصیلی هستی اگر در جهان بی‌عاطفه‌ و جنجال‌محور آدم‌ها، مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای. تو داری قهوه‌ات را می‌نوشی، در همان‌حال که دیگران برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت، به جان هم افتاده‌اند... #نرگس_صرافیان_طوفان

متاسفانه خانواده و اطرافیان ما به یک ازدواج اشتباه بیشتر از مجرد موندن باور دارن باوری که زندگی خیلی از آدمارو به تباهی کشوند ...

بعضی چیزا خراب نشدن که بخوای درستشون کنی. تموم شدن؛ تموم

یکی ازم پرسید: «چرا با یه سریا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط می‌کنی؟» چون خودشون می‌دونن که در حقم چیکار کردن. قرار نیست تک‌تک جزئیات یه ماجرا رو برای یه آدم بالغ توضیح بدم. تو کاری که دلت خواست رو کردی و منم بااحترام گذاشتمت کنار.

‏یکی از عاقلانه‌ترین کارایی که میشه کرد اینه که وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن تحت هیچ شرایطی طرف کسیو نگیرین فقط یه گوشه وایسین نگاه کنین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده

قلبم درد می‌گیره وقتی یاد اون چیزایی میفتم که، بدون این‌که تجربه‌شون کنم هوسشون از سرم افتاد....

پشت نقاب بزرگسالی همه ما كودكيست نیازمند عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی.... 🤍🌱

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه.

پختگی امروزت خرمن آن روزهاییست که گمان می‌کردی نمی‌گذرد🩵🦋

اوج بگیر که ببینی؛ نه اینکه دیده بشی!✨

من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو در موردم گفتن و در مورد من بدترین فکرا و کردن و فکر میکنن من نمیدونم!

خطاب به دوست صمیمیم: ببخشید که بعضی روزا غم منو هم تحمل میکنی و ممنونم که چیزی به روم نمیاری.

‏+بهترین آدم؟ -کسی که زخمیه، ولی زخم نمیزنه.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

‏- رنج بزرگ؟ +گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود

‏شما رو نمیدونم ولی من تقریبا هر کسی رو که قضاوت کردم، یکروز در شرایط مشابهش قرار گرفتم و رفتاری حدودا شبیه برخورد همون فرد رو داشتم و اونجا بود که فهمیدم که تا با کفش کسی راه نرفتم نقد و قضاوت نابجاش نکنم چون شاید روزی خودم همون عملکرد رو داشته باشم

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من.

تو هستی... تو هستی تا من غصه نخورم، اذیت نشوم، غمگین نباشم! تو هستی تا من بپذیرم که هیچ چیز آنقدرها اهمیت ندارد که بخواهد بخش عظیمی از ظرفیت افکار مرا اشغال کند. نمی‌شود که... نمی‌شود که تو باشی و جهان من برای کمترین آسیب و رنجی، نفوذ‌پذیر باشد! نمی‌شود که تو حواست به من باشد و من زمین بخورم! تو هستی... تو هستی تا من بتوانم کسی را که شایسته‌ی دوست داشتن است، دوست بدارم. تو هستی تا من آرام باشم و لبخند بزنم و نگران هیچ چیز نباشم. #نرگس_صرافیان_طوفان

گفت: وقتی داری راهت رو درست می‌ری، دشمن زیاد پیدا می‌کنی.

شاید خودت حواست نباشه ولی مطمئن باش خیلیا بابتِ ویژگی‌های خوبت توی قلبشون تحسینت می‌کنن :) روزت بخیر رفیقِ من 🤍🌱