ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 697 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 925 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 697 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -223، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.78‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 180 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 745 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 697
المشتركون
-324 ساعات
-207 أيام
-22330 أيام
أرشيف المشاركات
تو آدم اصیلی هستی؛ اگر از شادی و خوشبختی آدم‌ها لذت می‌بری. اگر از آسیب و زمین خوردن دیگران اندوهگین می‌شوی. اگر در صلحی با خودت و با جهان و آدم‌ها. اگر کدورتی از کسی به دلت نمی‌گیری و اگر آنقدر وسیع و آرامی که بدی‌ها و قضاوت‌ها را مانند سنگ‌ریزه‌های کوچکی در خودت حل می‌کنی و اجازه نمی‌دهی هر کلام و نگاه و رفتاری تو را به‌هم بریزد. تو آدم اصیلی هستی اگر در جهان بی‌عاطفه‌ و جنجال‌محور آدم‌ها، مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای. تو داری قهوه‌ات را می‌نوشی، در همان‌حال که دیگران برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت، به جان هم افتاده‌اند... #نرگس_صرافیان_طوفان

متاسفانه خانواده و اطرافیان ما به یک ازدواج اشتباه بیشتر از مجرد موندن باور دارن باوری که زندگی خیلی از آدمارو به تباهی کشوند ...

بعضی چیزا خراب نشدن که بخوای درستشون کنی. تموم شدن؛ تموم

یکی ازم پرسید: «چرا با یه سریا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط می‌کنی؟» چون خودشون می‌دونن که در حقم چیکار کردن. قرار نیست تک‌تک جزئیات یه ماجرا رو برای یه آدم بالغ توضیح بدم. تو کاری که دلت خواست رو کردی و منم بااحترام گذاشتمت کنار.

‏یکی از عاقلانه‌ترین کارایی که میشه کرد اینه که وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن تحت هیچ شرایطی طرف کسیو نگیرین فقط یه گوشه وایسین نگاه کنین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده

قلبم درد می‌گیره وقتی یاد اون چیزایی میفتم که، بدون این‌که تجربه‌شون کنم هوسشون از سرم افتاد....

پشت نقاب بزرگسالی همه ما كودكيست نیازمند عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی.... 🤍🌱

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه.

پختگی امروزت خرمن آن روزهاییست که گمان می‌کردی نمی‌گذرد🩵🦋

اوج بگیر که ببینی؛ نه اینکه دیده بشی!✨

من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو در موردم گفتن و در مورد من بدترین فکرا و کردن و فکر میکنن من نمیدونم!

خطاب به دوست صمیمیم: ببخشید که بعضی روزا غم منو هم تحمل میکنی و ممنونم که چیزی به روم نمیاری.

‏+بهترین آدم؟ -کسی که زخمیه، ولی زخم نمیزنه.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

‏- رنج بزرگ؟ +گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود

‏شما رو نمیدونم ولی من تقریبا هر کسی رو که قضاوت کردم، یکروز در شرایط مشابهش قرار گرفتم و رفتاری حدودا شبیه برخورد همون فرد رو داشتم و اونجا بود که فهمیدم که تا با کفش کسی راه نرفتم نقد و قضاوت نابجاش نکنم چون شاید روزی خودم همون عملکرد رو داشته باشم

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من.

تو هستی... تو هستی تا من غصه نخورم، اذیت نشوم، غمگین نباشم! تو هستی تا من بپذیرم که هیچ چیز آنقدرها اهمیت ندارد که بخواهد بخش عظیمی از ظرفیت افکار مرا اشغال کند. نمی‌شود که... نمی‌شود که تو باشی و جهان من برای کمترین آسیب و رنجی، نفوذ‌پذیر باشد! نمی‌شود که تو حواست به من باشد و من زمین بخورم! تو هستی... تو هستی تا من بتوانم کسی را که شایسته‌ی دوست داشتن است، دوست بدارم. تو هستی تا من آرام باشم و لبخند بزنم و نگران هیچ چیز نباشم. #نرگس_صرافیان_طوفان

گفت: وقتی داری راهت رو درست می‌ری، دشمن زیاد پیدا می‌کنی.

شاید خودت حواست نباشه ولی مطمئن باش خیلیا بابتِ ویژگی‌های خوبت توی قلبشون تحسینت می‌کنن :) روزت بخیر رفیقِ من 🤍🌱