uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
تو آدم اصیلی هستی؛ اگر از شادی و خوشبختی آدم‌ها لذت می‌بری. اگر از آسیب و زمین خوردن دیگران اندوهگین می‌شوی. اگر در صلحی با خودت و با جهان و آدم‌ها. اگر کدورتی از کسی به دلت نمی‌گیری و اگر آنقدر وسیع و آرامی که بدی‌ها و قضاوت‌ها را مانند سنگ‌ریزه‌های کوچکی در خودت حل می‌کنی و اجازه نمی‌دهی هر کلام و نگاه و رفتاری تو را به‌هم بریزد. تو آدم اصیلی هستی اگر در جهان بی‌عاطفه‌ و جنجال‌محور آدم‌ها، مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای. تو داری قهوه‌ات را می‌نوشی، در همان‌حال که دیگران برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت، به جان هم افتاده‌اند... #نرگس_صرافیان_طوفان

متاسفانه خانواده و اطرافیان ما به یک ازدواج اشتباه بیشتر از مجرد موندن باور دارن باوری که زندگی خیلی از آدمارو به تباهی کشوند ...

بعضی چیزا خراب نشدن که بخوای درستشون کنی. تموم شدن؛ تموم

یکی ازم پرسید: «چرا با یه سریا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط می‌کنی؟» چون خودشون می‌دونن که در حقم چیکار کردن. قرار نیست تک‌تک جزئیات یه ماجرا رو برای یه آدم بالغ توضیح بدم. تو کاری که دلت خواست رو کردی و منم بااحترام گذاشتمت کنار.

‏یکی از عاقلانه‌ترین کارایی که میشه کرد اینه که وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن تحت هیچ شرایطی طرف کسیو نگیرین فقط یه گوشه وایسین نگاه کنین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده

قلبم درد می‌گیره وقتی یاد اون چیزایی میفتم که، بدون این‌که تجربه‌شون کنم هوسشون از سرم افتاد....

پشت نقاب بزرگسالی همه ما كودكيست نیازمند عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی.... 🤍🌱

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه.

پختگی امروزت خرمن آن روزهاییست که گمان می‌کردی نمی‌گذرد🩵🦋

اوج بگیر که ببینی؛ نه اینکه دیده بشی!✨

من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو در موردم گفتن و در مورد من بدترین فکرا و کردن و فکر میکنن من نمیدونم!

خطاب به دوست صمیمیم: ببخشید که بعضی روزا غم منو هم تحمل میکنی و ممنونم که چیزی به روم نمیاری.

‏+بهترین آدم؟ -کسی که زخمیه، ولی زخم نمیزنه.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

‏- رنج بزرگ؟ +گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود

‏شما رو نمیدونم ولی من تقریبا هر کسی رو که قضاوت کردم، یکروز در شرایط مشابهش قرار گرفتم و رفتاری حدودا شبیه برخورد همون فرد رو داشتم و اونجا بود که فهمیدم که تا با کفش کسی راه نرفتم نقد و قضاوت نابجاش نکنم چون شاید روزی خودم همون عملکرد رو داشته باشم

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من.

تو هستی... تو هستی تا من غصه نخورم، اذیت نشوم، غمگین نباشم! تو هستی تا من بپذیرم که هیچ چیز آنقدرها اهمیت ندارد که بخواهد بخش عظیمی از ظرفیت افکار مرا اشغال کند. نمی‌شود که... نمی‌شود که تو باشی و جهان من برای کمترین آسیب و رنجی، نفوذ‌پذیر باشد! نمی‌شود که تو حواست به من باشد و من زمین بخورم! تو هستی... تو هستی تا من بتوانم کسی را که شایسته‌ی دوست داشتن است، دوست بدارم. تو هستی تا من آرام باشم و لبخند بزنم و نگران هیچ چیز نباشم. #نرگس_صرافیان_طوفان

گفت: وقتی داری راهت رو درست می‌ری، دشمن زیاد پیدا می‌کنی.

شاید خودت حواست نباشه ولی مطمئن باش خیلیا بابتِ ویژگی‌های خوبت توی قلبشون تحسینت می‌کنن :) روزت بخیر رفیقِ من 🤍🌱

Morphin™ | مورفین - Telegram kanali @morphin_graphy statistikasi va tahlili