es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 697 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 925 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 697 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -223, y en las últimas 24 horas de -3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.07%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.78% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 180 visualizaciones. En el primer día suele acumular 745 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 697
Suscriptores
-324 horas
-207 días
-22330 días
Archivo de publicaciones
به دست می‌آوری خیلی بهتر از چیزها و کسانی که از دست دادی، اندکی صبر ...

«می‌گفت: انسانهای خوب وقتی قلبشان می‌شکند دست از دوست داشتن برنمی‌دارند، فقط دیگر نشانش نمی‌دهند...»

‏الان دقیقاً همونجاییم که معین دهاز میگه: “دیگر انرژی لازم برای دوستی‌های بی‌معنی، تعاملات اجباری و مکالمه‌های غیرضروری را ندارم”.

‏من کیفمو گم‌ کردم، بزرگ ترشو گرفتم. ‏یکی از دوستامو از دست دادم، واقعی ترشو پیدا کردم. ‏هرگز چیزی رو از دست نمی‌دید. ‏مگه اینکه بهترش در انتظارتون باشه.

رشد درد داره. ولی می‌ارزه. خوش رنگ و لعابت می‌کنه، تراشت میده، جلات میده، برق می‌افته به ریخت و قیافت. درد داره‌ها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو می‌شنوی، ولی می ارزه🤌🏻

معمولا اجازه میدم آدما به طور مکرر منو ناامید کنن تا لحظه‌ی حذف کردنشون هیچ شک و تردیدی به دلم راه ندم...

دنیا برنمی‌گرده بگه "می‌دونم حالت خوب نیست، پس منم نمی‌چرخم." دنیا به هیچ‌جاش نیست که تو در چه حالی.

هیچ وقت مجبورت نمیکنم قدر منو بدونی اما وقتی رفتم اینو حس می‌کنی !

ولی اونایی که از موفقیت دیگران خوشحال میشن، زندگی آروم تری دارن

من ترکت می‌کنم. اگه باعث بشی دیدگاهم به خودم بد بشه، ترکت می‌کنم. اگه خط قرمز هام رد بشه ترکت می‌کنم. اگه احترام و ارزشم رعایت نشه ترکت می‌کنم. اگه رفتارای سمی ببینم ترکت می‌کنم. اگه دورو باشی و دروغ بگی، پشتم حرف بزنی و منو خر فرض کنی ترکت می‌کنم. اگه همون اندازه ای که برات گذاشتم نذاشتی ترکت می‌کنم. اگه مداوماً ازت انرژی منفی بگیرم ترکت می‌کنم. مگه زندگی چند روزه که بخوام وقت خودمو با این چیزا هدر بدم؟ مگه آدم‌ کمه که منتظر درست شدن احتمالی یه نفر بمونم؟ مگه کی از خودم مهم تره که حالمو به خاطرش بد‌ کنم؟ -دیاکو.

من همیشه غصه‌ی حرفایی رو می‌خورم که لیاقتم نبوده بشنوم...! از آدمایی که روشون خیلی حساب کرده بودم :)

یعنی چی با دختری که خونوادش باهاش ارتباط خوبی ندارن وارد رابطه نشید؟! مگه اون مقصر بد رفتاری پدر مادرشه؟ نه تنها وارد رابطه میشیم، بلکه جای خالی خیلی چیزا رو براشون پر میکنیم.

من تو اوج تاریکی قلبمو سفید نگه داشتم سخت بود؛ ولی درست بود!☑️

تخت خوابت گر طلا باشد و فرشش از حریر... بالش وجدان اگر راحت نباشد، خواب نیست...

نمیدونم الان چی ذهنت رو درگیر کرده اما خواستم بهت بگم: هر چه قدر ناامید و خسته شدی هر چه قدر هیچ چیز بهت انگیزه نداد، یادِ این بیوفت که: «هیچ اتفاقی، اتفاقی، اتفاق نمیفته:)» شاید باید باهاش روبه رو میشدی که قوی تر بشی تَه‌ِ این داستان🪽

اینقدر بلند تشویقت میکنم، نفهمی کیا تشویقت نکردن.

‏یه جمله‌ی خیلی قشنگ خوندم! «زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر می‌کردی خونه‌ته».

حقيقت اينه كه: هر چي خوشگلتر تنها تر هر چي موفق تر تنها تر هر چي فهميده تر تنها تر هر چي باشعور تر تنها تر هرچي سالم تر تنها تر هر چی آگاه‌تر تنها تر خلاصش اينكه خوبان تنهاترن ..

نگید من محبتم رو زبونم نیست تو رفتارمه! اگر بلد نیستید یاد بگیرید! آدمیزاد «باید»بشنوه که دوست داشتنیه، زیباست و عزیزه!

آدما به اندازه درک و فهم و شعور خودشون با ما رفتار میکنن، نه به میزان احترام و ارزشی که ما بهشون میذاریم