ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
تو آدم اصیلی هستی؛ اگر از شادی و خوشبختی آدم‌ها لذت می‌بری. اگر از آسیب و زمین خوردن دیگران اندوهگین می‌شوی. اگر در صلحی با خودت و با جهان و آدم‌ها. اگر کدورتی از کسی به دلت نمی‌گیری و اگر آنقدر وسیع و آرامی که بدی‌ها و قضاوت‌ها را مانند سنگ‌ریزه‌های کوچکی در خودت حل می‌کنی و اجازه نمی‌دهی هر کلام و نگاه و رفتاری تو را به‌هم بریزد. تو آدم اصیلی هستی اگر در جهان بی‌عاطفه‌ و جنجال‌محور آدم‌ها، مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای. تو داری قهوه‌ات را می‌نوشی، در همان‌حال که دیگران برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت، به جان هم افتاده‌اند... #نرگس_صرافیان_طوفان

متاسفانه خانواده و اطرافیان ما به یک ازدواج اشتباه بیشتر از مجرد موندن باور دارن باوری که زندگی خیلی از آدمارو به تباهی کشوند ...

بعضی چیزا خراب نشدن که بخوای درستشون کنی. تموم شدن؛ تموم

یکی ازم پرسید: «چرا با یه سریا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط می‌کنی؟» چون خودشون می‌دونن که در حقم چیکار کردن. قرار نیست تک‌تک جزئیات یه ماجرا رو برای یه آدم بالغ توضیح بدم. تو کاری که دلت خواست رو کردی و منم بااحترام گذاشتمت کنار.

‏یکی از عاقلانه‌ترین کارایی که میشه کرد اینه که وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن تحت هیچ شرایطی طرف کسیو نگیرین فقط یه گوشه وایسین نگاه کنین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده

قلبم درد می‌گیره وقتی یاد اون چیزایی میفتم که، بدون این‌که تجربه‌شون کنم هوسشون از سرم افتاد....

پشت نقاب بزرگسالی همه ما كودكيست نیازمند عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی.... 🤍🌱

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه.

پختگی امروزت خرمن آن روزهاییست که گمان می‌کردی نمی‌گذرد🩵🦋

اوج بگیر که ببینی؛ نه اینکه دیده بشی!✨

من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو در موردم گفتن و در مورد من بدترین فکرا و کردن و فکر میکنن من نمیدونم!

خطاب به دوست صمیمیم: ببخشید که بعضی روزا غم منو هم تحمل میکنی و ممنونم که چیزی به روم نمیاری.

‏+بهترین آدم؟ -کسی که زخمیه، ولی زخم نمیزنه.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

‏- رنج بزرگ؟ +گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود

‏شما رو نمیدونم ولی من تقریبا هر کسی رو که قضاوت کردم، یکروز در شرایط مشابهش قرار گرفتم و رفتاری حدودا شبیه برخورد همون فرد رو داشتم و اونجا بود که فهمیدم که تا با کفش کسی راه نرفتم نقد و قضاوت نابجاش نکنم چون شاید روزی خودم همون عملکرد رو داشته باشم

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من.

تو هستی... تو هستی تا من غصه نخورم، اذیت نشوم، غمگین نباشم! تو هستی تا من بپذیرم که هیچ چیز آنقدرها اهمیت ندارد که بخواهد بخش عظیمی از ظرفیت افکار مرا اشغال کند. نمی‌شود که... نمی‌شود که تو باشی و جهان من برای کمترین آسیب و رنجی، نفوذ‌پذیر باشد! نمی‌شود که تو حواست به من باشد و من زمین بخورم! تو هستی... تو هستی تا من بتوانم کسی را که شایسته‌ی دوست داشتن است، دوست بدارم. تو هستی تا من آرام باشم و لبخند بزنم و نگران هیچ چیز نباشم. #نرگس_صرافیان_طوفان

گفت: وقتی داری راهت رو درست می‌ری، دشمن زیاد پیدا می‌کنی.

شاید خودت حواست نباشه ولی مطمئن باش خیلیا بابتِ ویژگی‌های خوبت توی قلبشون تحسینت می‌کنن :) روزت بخیر رفیقِ من 🤍🌱