es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
لطفا لطفا لطفا منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه :)!

این خانومه تراپیسته هم راست می‌گفتا، میگفت: "تو رفتی سمت مار سمی، بهش نزدیک شدی، باهاش حرف زدی و ازش قول گرفتی بهت آسیبی نزنه و نیشت نزنه! مگه میشه؟! ارتباط با آدم سمی و تاکسیک هم همینه هرچقدر هم دوسش داشته باشی و برات مهم باشه اون در نهایت بهت آسیب میزنه."

متاسفانه تو خیلی از رابطه ها کم توقع بودن یه دختر باعث نمیشه که طرفش فکر کنه چه شانسی آورده.. گاهی وقتا پسرا تو رابطه با یک دختر پر توقع بیشتر احساس مسئولیت و قدرشناسی می‌کنن.

یادآوری برای تو عزیزم: این نمیشه و نشدن ها برای تو نیست! تو آدمِ رسیدنی ✨

نمیدونم کدومتون نیاز داره بشنوه ولی: هر چیز را نباید رها کرد به امیدِ قسمت خود قسمت هم گاهی امیدش به انسان هاست...

سالم باشید! آدم‌های سالم بدی نمی‌کنند و آزار نمی‌رسانند و خوبی هم اگر کردند، منت نمی‌گذارند. آدم‌های سالم طبیعی رفتار می‌کنند و زیاده‌روی نمی‌کنند؛ نه در دوست داشتن و نه در دوست نداشتن!!! آدم‌های سالم، یک گوشه از جهان را گرفته‌اند، راه خودشان را پیدا کرده‌اند و دارند مسیر خودشان را می‌روند. برای آدمِ خوبی بودن، دنبال روش‌های عجیب و غریب نگردید! سالم باشید و سالم زندگی کنید و مطمئن باشید که همین‌ها برای مفید و امن بودنتان کفایت می‌کند. #نرگس_صرافیان_طوفان

جمله «حالا تو رو نمیگم، ولی همه همینن » دقیقا تو رو هم میگه شایدم اصلا فقط تو رو میگه

ذوق قلبِ کوچک من .

کپشن‌های عاشقانه : • so blessed with you. درکنار تو خیلی خوشبختم. • forever and after that. تا ابد و فراتر از اون. • it's us and God. فقط خودمون و خدای خودمون. • happiest with you. با تو خوشبخت‌ترینم. • never met a heart so precious. تابه‌حال دلی ارزشمندتر از دل تو ندیده‌م. • hand in hand. دست تو دست. • my treasure. گنجینه‌ی باارزش من. • top fav God's creations: you and this sunset. بهترین مخلوقات خداوند: تو و این غروب. • struck gold with you. دلم بدجور پیشت گیره. • best one. بهترین. • thanking God for you, always. خدا رو برای داشتنش همیشه شاکرم. • my tea is sweet but honey you're sweeter. چای من شیرینه ولی عزیزم تو شیرین‌ترم هستی. • all eyes on you. همه‌ی چشم‌ها دنبال توئه. • the stars finally aligned. ستاره‌ها بالأخره متحد شدند. • there are stars in my eyes darling because of you. به‌خاطر حضور تو تو چشمام یه عالمه ستاره می‌درخشه.

‏حق با تو بود عزیزم گاهی درست شدن یه چیزی، همون تموم شدنشه

بیا زودتر کنار هم زندگی کنیم ، زندگی تموم میشه‌ها !!!!

آخرِ صْبر، سَبزه عزیزم♥️🌱

و‌شاید گناه ما این بود که اصالت داشتیم، احترام سرمان می شد و حد نگه می داشتیم. وفاداری را خوب آموخته بودیم و محبت از نگاه مان چکه می کرد. وقار در رفتار ما و درستی در کردار ما مشهود بود. و شاید؛گناه ما این بود نه زرق داشتیم نه برق، نه رنگ داشتیم نه لعاب، نه با دست پس می زدیم و نه با پا پیش می کشدیم. و شاید ؛ گناه ما این بود که زلال بودیم و آن طرف دل مان معلوم...🤍

نمی‌دونم چطور بگم ولی من پذیرفتم دیگه قرار نیست عاشق بشم. ممکنه یه روز دوباره وارد رابطه بشم و طرف رو دوست داشته باشم ولی عشق؟ نه.

به من گفت؛ تو بیشتر از اینکه زیبا باشی، تأثیرگذاری، مثل هنر، مثل کتاب و حتی مثل یک انقلاب. :")

چیزی که گذشت دیگه برنمی‌گرده نگاهت به جلو باشه...! آینده قشنگتره!

یه جمله ی خیلی قشنگ تو یه کتاب خوندم که نوشته بود: «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد.» خلاصه که ریلکس باش، ببین، بشنو، بگذر، جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه...

هرشب قبل از خواب مطنئن بشین که همه تلاش خودتونو کردین. بقیه‌اش در کنترل شما نیست و هر نتیجه‌ای بدست بیاد شما برنده‌اید...🌱

تا یذره میام گاردمو جلو بقیه بیارم پایین متوجه میشم که نه، حتی باید ببرم بالاتر

‏هیچوقت توی ذهنتون با کسی جلوجلو پیش نرید.