es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 714 suscriptores, ocupando la posición 1 612 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 714 suscriptores.

Según los últimos datos del 20 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -256, y en las últimas 24 horas de -6, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.63%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.22% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 293 visualizaciones. En el primer día suele acumular 831 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 22.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 21 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 714
Suscriptores
-624 horas
-317 días
-25630 días
Archivo de publicaciones
پایان امسالت سبز باد! امیدوارم در میان مردمی که می‌دوند برای زنده بودن؛ آرام قدم بردار برای زندگی کردن..🌱

مرسی! مرسی برای بودنت مرسی که تمام زمزمه هایی که تو ذهنم درباره سال ۱۴۰۳ داشتم رو عوض کردی مرسی که همه اشکامو تبدیل به خنده کردی مرسی که کاری کردی دردامو فراموش کنم مرسی که بهم فهموندی هنوز آدم وفادار و عاشق هست! مرسی که بلد بودی دوست داشتنو مرسی که اومدی تو زندگیم و همه چیو قشنگ کردی مرسی که شونه هات امنه و میشه بهت تکیه کرد مرسی که کنارمی بی شیله پیله واسه همه خوب بودنات مهربون بودنات مرسی!

چشات قشنگتر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

اگه یکی رو دوست دارین؛ توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پراز انرژی منفیه، دوسش داشته باشین!

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!

و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم، نه غم‌هایمان!

نوشته بود: خيلى از آدم‌هاى امروزى به خودشون زحمت نميدن يه نفر رو كشف كنن! زيبايى هاش رو بيرون بكشن و در برابر تلخى‌هاش صبر كنن، آدم‌هاى امروز، دوستى هاى كنسروی میخوان، يه كنسرو كه درش رو باز كنن، يه نفر شيرين و مهربون از داخلش بيرون بپره و هى لبخند بزنه و بگه حق با توئه...

اگه امسال آدمایی که اذیتت میکردن رو از زندگیت حذف کردی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی بخاطر حرف بقیه زندگی‌ نکنی و ‌اونا رو پشت سرت رها کنی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی فقط باید به خودت تکه کنی نه بقیه "تو بُردی" تو بُردی چون یاد گرفتی زندگی اگه یه چیزایی رو ازت بگیره؛ حتما یه چیزای بهتری رو بهت میبخشه!

نام های اصیل و زیبای ایرانی: آنیسا به معنی عشق داریا به معنی دارنده خوبی ها ملورین به معنی مروارید سیاه آوین به معنی زلال مثل آب مهبد به معنی نگهبان ماه آرنیا به معنی از نسل آریایی ویهان به معنی جوانمرد لیانا به معنی درخشان و زیبا بردین به معنی مقاوم و سر سخت آیرا به معنی روشنایی بخش نیاراد به معنی نجیب زاده تیارام به معنی آرامش چشمان

میگفت: «آدمِ خودتون باشید.» اینکه آدم برای خودش باشه خیلی مهمه، بخاطر خودش لبخند بزنه؛ برای خودش کار کنه، برای خودش بخوابه و برای خودش زندگی کنه.🌱

گاهی از عمیق‌ترین زخم‌ها اُمید برمیخیزد!

بازی روانی یعنی تو رو بخاطر طرز واكنشت نسبت به رفتار سمی خودشون مقصر میدونن، اما هرگز در مورد بی احترامی خودشون که باعث این واکنش در تو شد، چیزی نمیگن.

آدم اشتباه ، همه چی رو میندازه گردن تو، آدم درست ، اشتباهاتتم درست میکنه!

حرفاتونو میزنید! با حرفاتون ما رو میرنجونید! بعد با گستاخی تو چشممون نگاه میکنید میگید: به خدا منظوری نداشتیم! یه وقت ناراحت نشیدا ...!!! ناراحت نشیما ...؟؟؟! معلومه که ناراحت میشیم! چون منظور شما از گفتن اون حرفا دقیقا ناراحت کردن ما بود! نبود؟!!!

انقدر باید آدم ببینی انقدر باید آدمِ بد ببینی تا یاد بگیری آدمِ خوبو چجوری با چنگ و دندون کنارت نگه داری

اگه تجربه الانمو داشتم هیچ وقت ذهنمو، احساسمو، قلبمو، روحمو درگیر آدمای رهگذر نمی‌کردم... به نظرم خیلی مهمه که احساساتت به بازی گرفته نشه..! اصلا ادامه دادنت تو این زندگی کوفتی به همین احساس آدم برمی‌گرده..! یه عده میان، گند میزنن بهش، خوردش می‌کنن، لهش می‌کنن..! توام مجبوری یه عمر با یه روح مریض سر کنی... حتی گاهی اوقات انقدر این شکست‌ها محکم و سخته که دیگه هیچ وقت نمیتونی عاشق بشی... از اون به بعد شاید فقط بتونی به آدما عادت کنی... کاش میشد هرچی عشق داری جمع کنی تو یه ظرف، درشو محکم ببندی و نذاری کسی بهش دست بزنه، نگهش داری واسه همون آدمی که برای تو ساخته شده اینطوری نه اون احساس تموم شده و نه فاسد..!

یه زن، اولش با تو جوری رفتار میکنه که دوست داره باهاش رفتار کنی؛ اما بعدش با تو جوری رفتار میکنه که باهاش رفتار کردی...

هروقت خواستی خیانت رو ببخشی یادت باشه، اون قبل از اینکه تو قضیه رو بدونی پشیمون نبود!

یه نسخه پرشور از خودم داشتم که نمیدونم چطور ولی از دستش دادم.

وقتی که اشتباه می کنم، دوستم داشته باش... وقتی که می ترسم، بغلم کن... وقتی که می خوام برم، جلومو بگیر... من تنها چیزی که نیاز دارم، تویی