ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 714 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 612 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 972 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 714 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.63‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.22‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 293 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 831 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 22.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 714
المشتركون
-624 ساعات
-317 أيام
-25630 أيام
أرشيف المشاركات
پایان امسالت سبز باد! امیدوارم در میان مردمی که می‌دوند برای زنده بودن؛ آرام قدم بردار برای زندگی کردن..🌱

مرسی! مرسی برای بودنت مرسی که تمام زمزمه هایی که تو ذهنم درباره سال ۱۴۰۳ داشتم رو عوض کردی مرسی که همه اشکامو تبدیل به خنده کردی مرسی که کاری کردی دردامو فراموش کنم مرسی که بهم فهموندی هنوز آدم وفادار و عاشق هست! مرسی که بلد بودی دوست داشتنو مرسی که اومدی تو زندگیم و همه چیو قشنگ کردی مرسی که شونه هات امنه و میشه بهت تکیه کرد مرسی که کنارمی بی شیله پیله واسه همه خوب بودنات مهربون بودنات مرسی!

چشات قشنگتر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

اگه یکی رو دوست دارین؛ توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پراز انرژی منفیه، دوسش داشته باشین!

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!

و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم، نه غم‌هایمان!

نوشته بود: خيلى از آدم‌هاى امروزى به خودشون زحمت نميدن يه نفر رو كشف كنن! زيبايى هاش رو بيرون بكشن و در برابر تلخى‌هاش صبر كنن، آدم‌هاى امروز، دوستى هاى كنسروی میخوان، يه كنسرو كه درش رو باز كنن، يه نفر شيرين و مهربون از داخلش بيرون بپره و هى لبخند بزنه و بگه حق با توئه...

اگه امسال آدمایی که اذیتت میکردن رو از زندگیت حذف کردی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی بخاطر حرف بقیه زندگی‌ نکنی و ‌اونا رو پشت سرت رها کنی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی فقط باید به خودت تکه کنی نه بقیه "تو بُردی" تو بُردی چون یاد گرفتی زندگی اگه یه چیزایی رو ازت بگیره؛ حتما یه چیزای بهتری رو بهت میبخشه!

نام های اصیل و زیبای ایرانی: آنیسا به معنی عشق داریا به معنی دارنده خوبی ها ملورین به معنی مروارید سیاه آوین به معنی زلال مثل آب مهبد به معنی نگهبان ماه آرنیا به معنی از نسل آریایی ویهان به معنی جوانمرد لیانا به معنی درخشان و زیبا بردین به معنی مقاوم و سر سخت آیرا به معنی روشنایی بخش نیاراد به معنی نجیب زاده تیارام به معنی آرامش چشمان

میگفت: «آدمِ خودتون باشید.» اینکه آدم برای خودش باشه خیلی مهمه، بخاطر خودش لبخند بزنه؛ برای خودش کار کنه، برای خودش بخوابه و برای خودش زندگی کنه.🌱

گاهی از عمیق‌ترین زخم‌ها اُمید برمیخیزد!

بازی روانی یعنی تو رو بخاطر طرز واكنشت نسبت به رفتار سمی خودشون مقصر میدونن، اما هرگز در مورد بی احترامی خودشون که باعث این واکنش در تو شد، چیزی نمیگن.

آدم اشتباه ، همه چی رو میندازه گردن تو، آدم درست ، اشتباهاتتم درست میکنه!

حرفاتونو میزنید! با حرفاتون ما رو میرنجونید! بعد با گستاخی تو چشممون نگاه میکنید میگید: به خدا منظوری نداشتیم! یه وقت ناراحت نشیدا ...!!! ناراحت نشیما ...؟؟؟! معلومه که ناراحت میشیم! چون منظور شما از گفتن اون حرفا دقیقا ناراحت کردن ما بود! نبود؟!!!

انقدر باید آدم ببینی انقدر باید آدمِ بد ببینی تا یاد بگیری آدمِ خوبو چجوری با چنگ و دندون کنارت نگه داری

اگه تجربه الانمو داشتم هیچ وقت ذهنمو، احساسمو، قلبمو، روحمو درگیر آدمای رهگذر نمی‌کردم... به نظرم خیلی مهمه که احساساتت به بازی گرفته نشه..! اصلا ادامه دادنت تو این زندگی کوفتی به همین احساس آدم برمی‌گرده..! یه عده میان، گند میزنن بهش، خوردش می‌کنن، لهش می‌کنن..! توام مجبوری یه عمر با یه روح مریض سر کنی... حتی گاهی اوقات انقدر این شکست‌ها محکم و سخته که دیگه هیچ وقت نمیتونی عاشق بشی... از اون به بعد شاید فقط بتونی به آدما عادت کنی... کاش میشد هرچی عشق داری جمع کنی تو یه ظرف، درشو محکم ببندی و نذاری کسی بهش دست بزنه، نگهش داری واسه همون آدمی که برای تو ساخته شده اینطوری نه اون احساس تموم شده و نه فاسد..!

یه زن، اولش با تو جوری رفتار میکنه که دوست داره باهاش رفتار کنی؛ اما بعدش با تو جوری رفتار میکنه که باهاش رفتار کردی...

هروقت خواستی خیانت رو ببخشی یادت باشه، اون قبل از اینکه تو قضیه رو بدونی پشیمون نبود!

یه نسخه پرشور از خودم داشتم که نمیدونم چطور ولی از دستش دادم.

وقتی که اشتباه می کنم، دوستم داشته باش... وقتی که می ترسم، بغلم کن... وقتی که می خوام برم، جلومو بگیر... من تنها چیزی که نیاز دارم، تویی