en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 711 subscribers, ranking 1 608 in the Art & Design category and 16 978 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 711 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -257 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.08%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.15% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 382 views. Within the first day, a publication typically gains 818 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 711
Subscribers
-124 hours
-327 days
-25730 days
Posts Archive
پایان امسالت سبز باد! امیدوارم در میان مردمی که می‌دوند برای زنده بودن؛ آرام قدم بردار برای زندگی کردن..🌱

مرسی! مرسی برای بودنت مرسی که تمام زمزمه هایی که تو ذهنم درباره سال ۱۴۰۳ داشتم رو عوض کردی مرسی که همه اشکامو تبدیل به خنده کردی مرسی که کاری کردی دردامو فراموش کنم مرسی که بهم فهموندی هنوز آدم وفادار و عاشق هست! مرسی که بلد بودی دوست داشتنو مرسی که اومدی تو زندگیم و همه چیو قشنگ کردی مرسی که شونه هات امنه و میشه بهت تکیه کرد مرسی که کنارمی بی شیله پیله واسه همه خوب بودنات مهربون بودنات مرسی!

چشات قشنگتر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

اگه یکی رو دوست دارین؛ توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پراز انرژی منفیه، دوسش داشته باشین!

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!

و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم، نه غم‌هایمان!

نوشته بود: خيلى از آدم‌هاى امروزى به خودشون زحمت نميدن يه نفر رو كشف كنن! زيبايى هاش رو بيرون بكشن و در برابر تلخى‌هاش صبر كنن، آدم‌هاى امروز، دوستى هاى كنسروی میخوان، يه كنسرو كه درش رو باز كنن، يه نفر شيرين و مهربون از داخلش بيرون بپره و هى لبخند بزنه و بگه حق با توئه...

اگه امسال آدمایی که اذیتت میکردن رو از زندگیت حذف کردی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی بخاطر حرف بقیه زندگی‌ نکنی و ‌اونا رو پشت سرت رها کنی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی فقط باید به خودت تکه کنی نه بقیه "تو بُردی" تو بُردی چون یاد گرفتی زندگی اگه یه چیزایی رو ازت بگیره؛ حتما یه چیزای بهتری رو بهت میبخشه!

نام های اصیل و زیبای ایرانی: آنیسا به معنی عشق داریا به معنی دارنده خوبی ها ملورین به معنی مروارید سیاه آوین به معنی زلال مثل آب مهبد به معنی نگهبان ماه آرنیا به معنی از نسل آریایی ویهان به معنی جوانمرد لیانا به معنی درخشان و زیبا بردین به معنی مقاوم و سر سخت آیرا به معنی روشنایی بخش نیاراد به معنی نجیب زاده تیارام به معنی آرامش چشمان

میگفت: «آدمِ خودتون باشید.» اینکه آدم برای خودش باشه خیلی مهمه، بخاطر خودش لبخند بزنه؛ برای خودش کار کنه، برای خودش بخوابه و برای خودش زندگی کنه.🌱

گاهی از عمیق‌ترین زخم‌ها اُمید برمیخیزد!

بازی روانی یعنی تو رو بخاطر طرز واكنشت نسبت به رفتار سمی خودشون مقصر میدونن، اما هرگز در مورد بی احترامی خودشون که باعث این واکنش در تو شد، چیزی نمیگن.

آدم اشتباه ، همه چی رو میندازه گردن تو، آدم درست ، اشتباهاتتم درست میکنه!

حرفاتونو میزنید! با حرفاتون ما رو میرنجونید! بعد با گستاخی تو چشممون نگاه میکنید میگید: به خدا منظوری نداشتیم! یه وقت ناراحت نشیدا ...!!! ناراحت نشیما ...؟؟؟! معلومه که ناراحت میشیم! چون منظور شما از گفتن اون حرفا دقیقا ناراحت کردن ما بود! نبود؟!!!

انقدر باید آدم ببینی انقدر باید آدمِ بد ببینی تا یاد بگیری آدمِ خوبو چجوری با چنگ و دندون کنارت نگه داری

اگه تجربه الانمو داشتم هیچ وقت ذهنمو، احساسمو، قلبمو، روحمو درگیر آدمای رهگذر نمی‌کردم... به نظرم خیلی مهمه که احساساتت به بازی گرفته نشه..! اصلا ادامه دادنت تو این زندگی کوفتی به همین احساس آدم برمی‌گرده..! یه عده میان، گند میزنن بهش، خوردش می‌کنن، لهش می‌کنن..! توام مجبوری یه عمر با یه روح مریض سر کنی... حتی گاهی اوقات انقدر این شکست‌ها محکم و سخته که دیگه هیچ وقت نمیتونی عاشق بشی... از اون به بعد شاید فقط بتونی به آدما عادت کنی... کاش میشد هرچی عشق داری جمع کنی تو یه ظرف، درشو محکم ببندی و نذاری کسی بهش دست بزنه، نگهش داری واسه همون آدمی که برای تو ساخته شده اینطوری نه اون احساس تموم شده و نه فاسد..!

یه زن، اولش با تو جوری رفتار میکنه که دوست داره باهاش رفتار کنی؛ اما بعدش با تو جوری رفتار میکنه که باهاش رفتار کردی...

هروقت خواستی خیانت رو ببخشی یادت باشه، اون قبل از اینکه تو قضیه رو بدونی پشیمون نبود!

یه نسخه پرشور از خودم داشتم که نمیدونم چطور ولی از دستش دادم.

وقتی که اشتباه می کنم، دوستم داشته باش... وقتی که می ترسم، بغلم کن... وقتی که می خوام برم، جلومو بگیر... من تنها چیزی که نیاز دارم، تویی