ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 711
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
پایان امسالت سبز باد! امیدوارم در میان مردمی که می‌دوند برای زنده بودن؛ آرام قدم بردار برای زندگی کردن..🌱

مرسی! مرسی برای بودنت مرسی که تمام زمزمه هایی که تو ذهنم درباره سال ۱۴۰۳ داشتم رو عوض کردی مرسی که همه اشکامو تبدیل به خنده کردی مرسی که کاری کردی دردامو فراموش کنم مرسی که بهم فهموندی هنوز آدم وفادار و عاشق هست! مرسی که بلد بودی دوست داشتنو مرسی که اومدی تو زندگیم و همه چیو قشنگ کردی مرسی که شونه هات امنه و میشه بهت تکیه کرد مرسی که کنارمی بی شیله پیله واسه همه خوب بودنات مهربون بودنات مرسی!

چشات قشنگتر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

اگه یکی رو دوست دارین؛ توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پراز انرژی منفیه، دوسش داشته باشین!

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!

و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم، نه غم‌هایمان!

نوشته بود: خيلى از آدم‌هاى امروزى به خودشون زحمت نميدن يه نفر رو كشف كنن! زيبايى هاش رو بيرون بكشن و در برابر تلخى‌هاش صبر كنن، آدم‌هاى امروز، دوستى هاى كنسروی میخوان، يه كنسرو كه درش رو باز كنن، يه نفر شيرين و مهربون از داخلش بيرون بپره و هى لبخند بزنه و بگه حق با توئه...

اگه امسال آدمایی که اذیتت میکردن رو از زندگیت حذف کردی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی بخاطر حرف بقیه زندگی‌ نکنی و ‌اونا رو پشت سرت رها کنی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی فقط باید به خودت تکه کنی نه بقیه "تو بُردی" تو بُردی چون یاد گرفتی زندگی اگه یه چیزایی رو ازت بگیره؛ حتما یه چیزای بهتری رو بهت میبخشه!

نام های اصیل و زیبای ایرانی: آنیسا به معنی عشق داریا به معنی دارنده خوبی ها ملورین به معنی مروارید سیاه آوین به معنی زلال مثل آب مهبد به معنی نگهبان ماه آرنیا به معنی از نسل آریایی ویهان به معنی جوانمرد لیانا به معنی درخشان و زیبا بردین به معنی مقاوم و سر سخت آیرا به معنی روشنایی بخش نیاراد به معنی نجیب زاده تیارام به معنی آرامش چشمان

میگفت: «آدمِ خودتون باشید.» اینکه آدم برای خودش باشه خیلی مهمه، بخاطر خودش لبخند بزنه؛ برای خودش کار کنه، برای خودش بخوابه و برای خودش زندگی کنه.🌱

گاهی از عمیق‌ترین زخم‌ها اُمید برمیخیزد!

بازی روانی یعنی تو رو بخاطر طرز واكنشت نسبت به رفتار سمی خودشون مقصر میدونن، اما هرگز در مورد بی احترامی خودشون که باعث این واکنش در تو شد، چیزی نمیگن.

آدم اشتباه ، همه چی رو میندازه گردن تو، آدم درست ، اشتباهاتتم درست میکنه!

حرفاتونو میزنید! با حرفاتون ما رو میرنجونید! بعد با گستاخی تو چشممون نگاه میکنید میگید: به خدا منظوری نداشتیم! یه وقت ناراحت نشیدا ...!!! ناراحت نشیما ...؟؟؟! معلومه که ناراحت میشیم! چون منظور شما از گفتن اون حرفا دقیقا ناراحت کردن ما بود! نبود؟!!!

انقدر باید آدم ببینی انقدر باید آدمِ بد ببینی تا یاد بگیری آدمِ خوبو چجوری با چنگ و دندون کنارت نگه داری

اگه تجربه الانمو داشتم هیچ وقت ذهنمو، احساسمو، قلبمو، روحمو درگیر آدمای رهگذر نمی‌کردم... به نظرم خیلی مهمه که احساساتت به بازی گرفته نشه..! اصلا ادامه دادنت تو این زندگی کوفتی به همین احساس آدم برمی‌گرده..! یه عده میان، گند میزنن بهش، خوردش می‌کنن، لهش می‌کنن..! توام مجبوری یه عمر با یه روح مریض سر کنی... حتی گاهی اوقات انقدر این شکست‌ها محکم و سخته که دیگه هیچ وقت نمیتونی عاشق بشی... از اون به بعد شاید فقط بتونی به آدما عادت کنی... کاش میشد هرچی عشق داری جمع کنی تو یه ظرف، درشو محکم ببندی و نذاری کسی بهش دست بزنه، نگهش داری واسه همون آدمی که برای تو ساخته شده اینطوری نه اون احساس تموم شده و نه فاسد..!

یه زن، اولش با تو جوری رفتار میکنه که دوست داره باهاش رفتار کنی؛ اما بعدش با تو جوری رفتار میکنه که باهاش رفتار کردی...

هروقت خواستی خیانت رو ببخشی یادت باشه، اون قبل از اینکه تو قضیه رو بدونی پشیمون نبود!

یه نسخه پرشور از خودم داشتم که نمیدونم چطور ولی از دستش دادم.

وقتی که اشتباه می کنم، دوستم داشته باش... وقتی که می ترسم، بغلم کن... وقتی که می خوام برم، جلومو بگیر... من تنها چیزی که نیاز دارم، تویی