es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 711 suscriptores, ocupando la posición 1 608 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 978 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 711 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -257, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.15% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 382 visualizaciones. En el primer día suele acumular 818 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 711
Suscriptores
-124 horas
-327 días
-25730 días
Archivo de publicaciones
یکی میگفت: اگه با رسیدن به پنجشنبه و جمعه خوشحال نمیشین دوستاتونو عوض كنين اگه برا رسیدن به شنبه ذوق ندارین شغلتونو عوض كنين. اگه بی صبرانه منتظری شنبه بیاد و برین سر کار همسرتونو عوض كنين اگر هم کلا ذوق ندارین خودتونو عوض کنین شما چیو عوض میکنین؟

هیچ‌وقت زیاد از حد توضیح نده! شاید داری یک دشمن رو آگاه‌تر می‌کنی...

یه نگاه به خودم کردم، دیدم دیگه مثل پارسال غمگین نیست؛ بهش افتخار کردم. ‌

بدنم اینجوریه که: عه کم خوابیدی؟ سردرد به اندازه خوابیدی ولی صبح زود بیدار شدی؟ سردرد چند ساعت سر کلاس بودی؟ سردرد پریود شدی؟ سردرد ربع ساعت پیش رفتی حموم هنوز حوله دور موهاته و وقت سشوار زدنش نرسیده؟ سردرد سردته؟ سردرد گرمته؟ سردرد

برای دخترا تعریف کنید چجوری شد که روشون کراش زدید و عاشقشون شدید، عشق میکنن.

«بلوغ، فهمیدنِ اینه که تمام چیزی که نیاز داری یه خونه، درآمد باثبات، و یه پارتنر آرامش‌دهنده‌س.»

میگفت تو از خودت خیلی توقع داری، و دلیل استرس بیش از حدت همینه! توقع داری همیشه همه چیو به عالی ترین شکل انجام بدی، و وقتی اینطور نمیشه از خودت بیزار میشی. تو چشمام نگاه کرد و ادامه داد: تو یه آدم معمولی هستی نه خیلی با هوشی نه خیلی بی عرضه! آدمای معمولی یک روز قوی ان یک روز ضعیف، یک روز همه چیو خوب پیش میبرن و یک روز همه چیو خراب می کنند و این طبیعیه. هوای خودتو داشته باش. اون اولین باره که داره زندگیو تجربه میکنه...!

شوخی‌های آدم‌ها یه جور لو رفتنِ ناخودآگاهه. از چیزی که بهش می‌خندن میشه فهمید چقدر خلاقن، چقدر باهوشن، چه فرهنگی دارن، چقدر محترمن و حتی سطح اجتماعیشون چطوره. شوخی یه آینه‌ست، حواست باشه چی توش می‌بینی. 🌱

‏یه چیز جالبی که از روانکاوی یونگ فهمیدم اینه که؛《تمام رفتارهای آدم‌هایی که باهاشون در ارتباطیم، جلوه‌هایی از درون خود ماست》. مثلاً وقتی میبینم یکی در توصیف فردی دیگری میگه: "از فلانی خوشم میاد چون شفاف و بی شیله پیله‌ست"؛ به نوعی به من میفهمونه خودش اینجور آدمیه!

‏هیچ پدیده و تاریخ و اتفاقی زیباتر از دو هفته پایانی اسفند ماه نیست. آسمون همیشه ابر داره و بوی بهار میاد. انگار هیچ چیز زشتی توی جهان وجود نداشته و انسان اصلا محکوم به رنج نیست و هیچکس نمیدونه خورشت بامیه دقیقا چه مزه‌ای داره.

یه فکت از روانشناسی هست که میگه برای اینکه خوشحال باشی باید بیخیال چیزایی که رفته بشی و قدرِ چیزایی که مونده رو بدونی و منتظر چیزایی که قراره اتفاق بیفته بمونی اینطوری زندگیتم قشنگ تره و غم کمتری داری

من نمیتونم ببخشم، من باید زجر کشیدن آدمایی که اذیتم کردن و ببینم تا آروم بگیرم... باید ببینم اوناهم مثل من؛ درد رو با ذره ذره وجودشون حس کردن... آدما باید تاوان بدن! تاوان دلی که شکستن...💔 غرور و شخصیتی که له کردن... اشکی که در آوردن و اعتمادی که از بین بردن؛ تاوان داره!

سال داره تموم میشه ولی مهم اینه که کی برات موند! کی باهات راه اومد! کی تلاش کرد که خنده بیاره روی لبات وقتی که از غصه بریده بودی! کی قدر بودنت رو دونست و کی دوستت‌ داشت وقتی که اصلا دوست داشتنی نبودی! "پس همونو نگه دار...!"

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره

ایرانی‌ها قبل مسافرت: یه ‌چند روز از این خراب شده بریم یه آب و هوایی عوض کنیم. ایرانی‌ها بعد مسافرت: هیچ‌جا خونه خود آدم ‌نمی‌شه.

نوشته بود : "آدم رفتنی اگر بمونه فاسد می‌شه."

من اگه میتونستم همه رو ببخشم که ؛ آدم نمیشدم... خدا میشدم... ببين : کینه ای نیستم نه اصلا ! ولی آلزایمرم ندارم بالاخره بعضی موقع ها نباید ببخشی تا بفهمن که، این مدت جون میکندی که... حرمتا شکسته نشه :)

از وقتی با آدمها دارم مثل خودشون رفتار میکنم دونه دونه از ادمای دورم داره کم و کم تر میشه دیگه وقتی زنگ نمیزنن، پیام نمیدن، سمتشون نمیرم از خیلی هاشون خبر ندارم! همین چند ماه پیش یکی از دوستان دوران راهنماییمو دیدم توی یک مراسمی... سالهای قبلش هر بار میدیدمش من اونی بودم ک جلو میرفت. بغلش میکرد. حالشو میپرسید امسال دقیقا چهار صندلی با من فاصله داشت سه بار چشم تو چشم شدیم و نگاهشو گرفت و حتی نگفت فلانی تو اشنا به نظرم میایا.....! خودمونیم قلبم خیلی وقتا از این بی مهری ها شکست خب؟ اما به قول یه بنده خدایی شکست هایی که چهره واقعی آدم ها رو برات رو میکنه، اسمش شکست نیست! اینا رو برد حساب کن

من وقتی ناراحتم از همه فاصله میگیرم، چون اگه حرف بزنم قلبشون رو میشکنم.

تو زندگی اون دختری برد میکنه که فقط و فقط به خودش و منافعش فکر کنه به یکی مثل من که مهربون و با گذشت و فهمیده و بی حاشیه و صبوره فقط کاپ عن میدن دوستان کاپ عن هیچ کس از این چیزا به جایی نرسیده جز آرامش الکی که خانواده به عنوان وجدان بهت تزریق کرده