uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 711 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 608-o'rinni va Eron mintaqasida 16 978-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 711 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -257 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.08% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.15% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 382 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 818 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 711
Obunachilar
-124 soatlar
-327 kunlar
-25730 kunlar
Postlar arxiv
پایان امسالت سبز باد! امیدوارم در میان مردمی که می‌دوند برای زنده بودن؛ آرام قدم بردار برای زندگی کردن..🌱

مرسی! مرسی برای بودنت مرسی که تمام زمزمه هایی که تو ذهنم درباره سال ۱۴۰۳ داشتم رو عوض کردی مرسی که همه اشکامو تبدیل به خنده کردی مرسی که کاری کردی دردامو فراموش کنم مرسی که بهم فهموندی هنوز آدم وفادار و عاشق هست! مرسی که بلد بودی دوست داشتنو مرسی که اومدی تو زندگیم و همه چیو قشنگ کردی مرسی که شونه هات امنه و میشه بهت تکیه کرد مرسی که کنارمی بی شیله پیله واسه همه خوب بودنات مهربون بودنات مرسی!

چشات قشنگتر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

اگه یکی رو دوست دارین؛ توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین توی بد حالیشم دوسش داشته باشین وقتی هم داره میشکنه و پراز انرژی منفیه، دوسش داشته باشین!

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!

و شاید این ما هستیم که تمام می‌شویم، نه غم‌هایمان!

نوشته بود: خيلى از آدم‌هاى امروزى به خودشون زحمت نميدن يه نفر رو كشف كنن! زيبايى هاش رو بيرون بكشن و در برابر تلخى‌هاش صبر كنن، آدم‌هاى امروز، دوستى هاى كنسروی میخوان، يه كنسرو كه درش رو باز كنن، يه نفر شيرين و مهربون از داخلش بيرون بپره و هى لبخند بزنه و بگه حق با توئه...

اگه امسال آدمایی که اذیتت میکردن رو از زندگیت حذف کردی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی بخاطر حرف بقیه زندگی‌ نکنی و ‌اونا رو پشت سرت رها کنی "تو بُردی" اگه یاد گرفتی فقط باید به خودت تکه کنی نه بقیه "تو بُردی" تو بُردی چون یاد گرفتی زندگی اگه یه چیزایی رو ازت بگیره؛ حتما یه چیزای بهتری رو بهت میبخشه!

نام های اصیل و زیبای ایرانی: آنیسا به معنی عشق داریا به معنی دارنده خوبی ها ملورین به معنی مروارید سیاه آوین به معنی زلال مثل آب مهبد به معنی نگهبان ماه آرنیا به معنی از نسل آریایی ویهان به معنی جوانمرد لیانا به معنی درخشان و زیبا بردین به معنی مقاوم و سر سخت آیرا به معنی روشنایی بخش نیاراد به معنی نجیب زاده تیارام به معنی آرامش چشمان

میگفت: «آدمِ خودتون باشید.» اینکه آدم برای خودش باشه خیلی مهمه، بخاطر خودش لبخند بزنه؛ برای خودش کار کنه، برای خودش بخوابه و برای خودش زندگی کنه.🌱

گاهی از عمیق‌ترین زخم‌ها اُمید برمیخیزد!

بازی روانی یعنی تو رو بخاطر طرز واكنشت نسبت به رفتار سمی خودشون مقصر میدونن، اما هرگز در مورد بی احترامی خودشون که باعث این واکنش در تو شد، چیزی نمیگن.

آدم اشتباه ، همه چی رو میندازه گردن تو، آدم درست ، اشتباهاتتم درست میکنه!

حرفاتونو میزنید! با حرفاتون ما رو میرنجونید! بعد با گستاخی تو چشممون نگاه میکنید میگید: به خدا منظوری نداشتیم! یه وقت ناراحت نشیدا ...!!! ناراحت نشیما ...؟؟؟! معلومه که ناراحت میشیم! چون منظور شما از گفتن اون حرفا دقیقا ناراحت کردن ما بود! نبود؟!!!

انقدر باید آدم ببینی انقدر باید آدمِ بد ببینی تا یاد بگیری آدمِ خوبو چجوری با چنگ و دندون کنارت نگه داری

اگه تجربه الانمو داشتم هیچ وقت ذهنمو، احساسمو، قلبمو، روحمو درگیر آدمای رهگذر نمی‌کردم... به نظرم خیلی مهمه که احساساتت به بازی گرفته نشه..! اصلا ادامه دادنت تو این زندگی کوفتی به همین احساس آدم برمی‌گرده..! یه عده میان، گند میزنن بهش، خوردش می‌کنن، لهش می‌کنن..! توام مجبوری یه عمر با یه روح مریض سر کنی... حتی گاهی اوقات انقدر این شکست‌ها محکم و سخته که دیگه هیچ وقت نمیتونی عاشق بشی... از اون به بعد شاید فقط بتونی به آدما عادت کنی... کاش میشد هرچی عشق داری جمع کنی تو یه ظرف، درشو محکم ببندی و نذاری کسی بهش دست بزنه، نگهش داری واسه همون آدمی که برای تو ساخته شده اینطوری نه اون احساس تموم شده و نه فاسد..!

یه زن، اولش با تو جوری رفتار میکنه که دوست داره باهاش رفتار کنی؛ اما بعدش با تو جوری رفتار میکنه که باهاش رفتار کردی...

هروقت خواستی خیانت رو ببخشی یادت باشه، اون قبل از اینکه تو قضیه رو بدونی پشیمون نبود!

یه نسخه پرشور از خودم داشتم که نمیدونم چطور ولی از دستش دادم.

وقتی که اشتباه می کنم، دوستم داشته باش... وقتی که می ترسم، بغلم کن... وقتی که می خوام برم، جلومو بگیر... من تنها چیزی که نیاز دارم، تویی