es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
هر چه که بود گذشت و ما سرپا شدیم🌱

‏واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه. دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.

در پاسخ به یک سوال خصوصی گفت: «بذار اینو وقتی صمیمی‌تر شدیم بهت می‌گم». از حرف زدن بعضی‌ها واقعاً باید یادداشت بردارم این‌قدر که قشنگ و بالغانه حرف می‌زنن.

یادآوری برای شما از متن آقای والت ویتمن: به هر آنچه جانت را می آزرد و روحت را خوار می‌دارد، با صلابت نه بگو.

بزرگسالی یعنی چهار روز هست که میخوام گریه کنم، اما وقت نمیکنم.

‏شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تو زندگیت ببین.اصلاً دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل‌تر میشن.دخترو بذارین رو طاقچه سرتا پاشو ببوسین.همیشه نازشو بکشین.تو اولویت بذارینش.دختری ک حس کنه فرشته‌‌ی شماس اون زندگیو برا جفتتون بهشت میکنه.

تو همونقدری که ماه شبو قشنگ میکنه، زندگیمو قشنگ کردی♥️

‏از اون آدمایی شدم که بین کَم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم! دیگه نه توان آدم‌های نصف و نیمه رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه! ترجیحم اینه نداشته باشمون! نداشتن خیلی از چیزا، بهتر از نصفه ونیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها…! ✨🌱

‏دختری که ازت میخواد رفتارت و درست کنی ، همون دختریه که بقیه پسرها ازش خواهش میکنن فقط یک بار بهشون فرصت بده.

‏خوبم ولی اگه بیشتر از یبار بپرسی میزنم زیر گریه.

من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم؛ من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه

یه جا نوشته بود؛ آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا می‌کنه و تیکه تیکه رهات می‌کنه، اما آدم درست تیکه تیکه پیدات می‌کنه و دوباره تو رو کامل می‌کنه و به آرامش می‌رسونه.

از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم. اما چرا نباید باشم؟ زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟ چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟ اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم اطمینان کامل دارم چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کنم؟

امیدوارم همینطور که شب میگذره، غمی که تو دلته و کسی ازش خبر نداره هم بگذره ✨💙

‌رنج واقعی؟ گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود... ‌

خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

بعضی زخمارو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی، ولی بعضی زخما باید بمونه تا راهتو گم نکنی!

امیدوارم اونی که میخرین ارزش اونی که فروختین رو داشته باشه👌....

امروز یه جوابی شنیدم که لال شدم! بهش گفتم چرا مصاحبه قبول شدی ولی سرکار نرفتی؟ می‌دونم حقوقش کمه اما از هیچی بهتره، فعلا موقتی برو تا بعدا شغل مناسبی پیدا کنی. یه نگاهی بهم کرد و بعد از چند ثانیه سکوت گفت: عزتی که توی "هیچ" هست رو با "کم" معامله نمیکنم. اول هنگ کردم بعد دیدم واقعا درست میگه. گاهی اوقات "هیچ" از "کم" بهتره. هنوز جمله قبلی رو هضم نکرده بودم که توضیح داد: "کم" مثل اعتیاده. آلوده ات میکنه. ترسو میشی. به کم وابسته میشی. بعد از یه مدت به هر خفتی تن میدی تا همین مبلغ رو ازت نگیرن. بال پریدنت رو میچینه. آروم سرم رو به نشانه تایید تکون دادم و خیلی سوسکی رادیو ماشین رو روشن کردم و کاملا بیربط گفتم: هواشناسی میگه قراره برف بیاد.

جمله هایی که شنیدنش، حس بهتری از دوستت دارم می‌ده؛ • چقد قشنگ میخندی! • از عکسات خیلی بهتری! • خیلی باهوشی! • طرز فکرتو خیلی دوست دارم. • آهنگایی که واسم میفرستی خیلی قشنگن. • لباست بهت میاد. • باعث میشی غمامو فراموش کنم. • من بهت افتخار میکنم! • هواتو دارم... :)