en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
هر چه که بود گذشت و ما سرپا شدیم🌱

‏واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه. دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.

در پاسخ به یک سوال خصوصی گفت: «بذار اینو وقتی صمیمی‌تر شدیم بهت می‌گم». از حرف زدن بعضی‌ها واقعاً باید یادداشت بردارم این‌قدر که قشنگ و بالغانه حرف می‌زنن.

یادآوری برای شما از متن آقای والت ویتمن: به هر آنچه جانت را می آزرد و روحت را خوار می‌دارد، با صلابت نه بگو.

بزرگسالی یعنی چهار روز هست که میخوام گریه کنم، اما وقت نمیکنم.

‏شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تو زندگیت ببین.اصلاً دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل‌تر میشن.دخترو بذارین رو طاقچه سرتا پاشو ببوسین.همیشه نازشو بکشین.تو اولویت بذارینش.دختری ک حس کنه فرشته‌‌ی شماس اون زندگیو برا جفتتون بهشت میکنه.

تو همونقدری که ماه شبو قشنگ میکنه، زندگیمو قشنگ کردی♥️

‏از اون آدمایی شدم که بین کَم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم! دیگه نه توان آدم‌های نصف و نیمه رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه! ترجیحم اینه نداشته باشمون! نداشتن خیلی از چیزا، بهتر از نصفه ونیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها…! ✨🌱

‏دختری که ازت میخواد رفتارت و درست کنی ، همون دختریه که بقیه پسرها ازش خواهش میکنن فقط یک بار بهشون فرصت بده.

‏خوبم ولی اگه بیشتر از یبار بپرسی میزنم زیر گریه.

من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم؛ من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه

یه جا نوشته بود؛ آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا می‌کنه و تیکه تیکه رهات می‌کنه، اما آدم درست تیکه تیکه پیدات می‌کنه و دوباره تو رو کامل می‌کنه و به آرامش می‌رسونه.

از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم. اما چرا نباید باشم؟ زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟ چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟ اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم اطمینان کامل دارم چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کنم؟

امیدوارم همینطور که شب میگذره، غمی که تو دلته و کسی ازش خبر نداره هم بگذره ✨💙

‌رنج واقعی؟ گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود... ‌

خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

بعضی زخمارو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی، ولی بعضی زخما باید بمونه تا راهتو گم نکنی!

امیدوارم اونی که میخرین ارزش اونی که فروختین رو داشته باشه👌....

امروز یه جوابی شنیدم که لال شدم! بهش گفتم چرا مصاحبه قبول شدی ولی سرکار نرفتی؟ می‌دونم حقوقش کمه اما از هیچی بهتره، فعلا موقتی برو تا بعدا شغل مناسبی پیدا کنی. یه نگاهی بهم کرد و بعد از چند ثانیه سکوت گفت: عزتی که توی "هیچ" هست رو با "کم" معامله نمیکنم. اول هنگ کردم بعد دیدم واقعا درست میگه. گاهی اوقات "هیچ" از "کم" بهتره. هنوز جمله قبلی رو هضم نکرده بودم که توضیح داد: "کم" مثل اعتیاده. آلوده ات میکنه. ترسو میشی. به کم وابسته میشی. بعد از یه مدت به هر خفتی تن میدی تا همین مبلغ رو ازت نگیرن. بال پریدنت رو میچینه. آروم سرم رو به نشانه تایید تکون دادم و خیلی سوسکی رادیو ماشین رو روشن کردم و کاملا بیربط گفتم: هواشناسی میگه قراره برف بیاد.

جمله هایی که شنیدنش، حس بهتری از دوستت دارم می‌ده؛ • چقد قشنگ میخندی! • از عکسات خیلی بهتری! • خیلی باهوشی! • طرز فکرتو خیلی دوست دارم. • آهنگایی که واسم میفرستی خیلی قشنگن. • لباست بهت میاد. • باعث میشی غمامو فراموش کنم. • من بهت افتخار میکنم! • هواتو دارم... :)