es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
دیگه بهم ثابت شده که تو هر بحث و دعوایی اونی که بیشتر داغ کرده و داد و بیداد میکنه بی گناه تره، مقصرا همیشه به خودشون مسلطن، اروم و بی صدا مغزتو نابود میکنن و عصبانیت میکنن تا اخرش بگن دیدین فلانی چیکار کرد؟ من داشتم مث ادم باهاش صحبت میکردما.

لیست کارهای پاییزی - خوشحال بودن - پختن رول دارچینی - درست کردن یا خریدن غذا برای گربه‌های بیرون خونه - شمع درست کردن - امتحان کردن کارامل ماکیاتو در کافه‌های جدید - درست کردن دفتر کلمات - دوباره خوندن کتاب‌های قدیمی - خریدن لاک قرمز و گوش دادن به رد(تیلورز ورژن) - کالکشن درست کردن از برگ‌های پاییزی - روح و کدو حلوایی ساختن با خمیر چینی - هات چاکلت خوردن در روزهای بارونی - درست کردن پلی لیست پاییزی - خریدن جوراب - خوندن بابل - بافتن شال گردن - دیدن over the garden wall - درست کردن بوک مارک پاییزی - گرفتن آب پرتقال - پختن سوپ کدو حلوایی - ریواچ کردن هری پاتر - کباب کردن مارشمالو

قشنگ ترین توصیفی که راجبت میتونم بکنم اینه که تو برام مثلِ اهنگی هستی که هر وقت بهش گوش میدم حالم خوب میشه، مثلِ میوه های خوشمزه‌ی تابستون، مثلِ شب بیداری از ذوق مسافرت فردا، مثلِ هیجانِ اولین قرار با یه ادم مهم، مثلِ یه نوشیدنی خنک وسط گرمای تابستون،‏ مثلِ چیزی که هیچوقت نداشتی:)

کپشن‌های رندوم اینستاتون: Minding mine سرم تو کار خودمه In my moment تو لحظاتی که کنار خودمم That's me اون منم Pull up رشد کن Dressed to kill یه جوری لباس پوشیدم که نفستون بند بیاد Sit pretty قشنگ بشین How's the view? منظره‌ش چطوره؟ Me again باز من اومدم

من همیشه به اونایی که حساس نیستن حسادت میکنم، هیچی رو جدی نمی‌گیرن، وحشت نمی‌کنن، میدونن چطور نادیده بگیرن، وقتشون رو با فکر کردن بیش از حد تلف نمی‌کنن، دلبستگی ندارن، من به این آدمها حسودیم میشه.

امیدوارم دُچار بشی رفیق به عشق ، به خنده 🌱🤍

بهش گفتم حوصله ندارم، امشب نریم بیرون تورو هم بی حوصله میکنم، کسل میشی. گفت نه من میام پیشت نمیزارم با این حال تنها باشی، دو تایی اصلا خسته و بی حوصله میشیم خوبه ؟؟ بعضی وقتا نیازی به دوستت دارم نیست، جایگزین قشنگ تری وجود داره 😍♥️🍃

‏شب هنگام، تکه‌های شکسته‌ات را بهم بچسبان تا صبح دوباره همانی شوی که بودی؛ قوی، استوار و شجاع.

به اندازه ی تمام دفعاتی که ازت ناراحت شدم، و تو فهمیدی و حتی سعی نکردی درستش کنی؛ ازت دور شدم.

هیچ‌کس نمی‌فهمه از نظر روانی چقدر انرژی از یه آدم گرفته میشه،تا خودشو از یه موقعیت تاریک نجات بده! پس اگه امروز یا هر روز دیگه ای اینکارو انجام دادی، به خودت افتخار کن..

پرسید؛ این همه زخم چرا بر راه است؟ گفت؛ زخم‌ها نشانه‌اند، راه را نشان می‌دهند.✨❤️

من خیلی آدم واکنش نشون نده ای هستم. ‏اگه دیدید خیلی واکنش نشون میدم بدونید لایه های عمیق روح و روان وجودم رو لمس کردید.

مهم نیست کوه چقدر بلنده، خورشید همیشه طلوع میکنه!

اما شهریار به جای "کارما" گفته: فلک همیشه به کام یکی نمی‌گردد، که آسیای طبیعت به نوبتست ای دوست

کسی را بسیار دوست داشتن یعنی؛ از آرامشِ او مراقبت کردن...

من با هیچکی با دعوا و داد و بیداد و بی احترامی ارتباطمو قطع نکردم، من صرفا یهو غیب میشم، دیگه جواب زنگ هاتو نمی دم، دیگه جایی که احتمال بدم باشی نمیرم، و دیگه هیچ اسمی ازت تو هیچ جای زندگیم نمیزارم باشه.

⭕️بیو های تک کلمه ای انگلیسی خفن: - Evolving (در حال تکامل) - Fearless (بی باک) - Zzzzz( فقط خواب، خوابالو) - Charming(جذاب  ) - Jolly (شنگول، شاد) - Eccentric ( عجیب، غیر عادی) - Majestic (با شکوه، با عظمت) - Numb (بی حس)

آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختی‌ها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه.

‏حس ششم دخترا خیلی قوی وَ عجیبه! اونا میفهمن؛ اگه صرفاً برای بدنشون خواسته بشن اگه صادقانه و خالصانه دوست داشته نشن فرق بین عشقِ ناب وَ رابطه‌ی شهوت محور رو فرق بین اهمیت دادن وَ ادای اهمیت دادن رو خیانت‌رو، حتی اگه حرفه‌ای انجام بشه… چطوریشو نمیدونم ولی اونا میفهمن همه چیزو..

یه قسمتی ازمن درد میکنه... که براش تصویری ندارم ،صدایی ندارم... مکانی ندارم،حالتی ندارم،توصیفی ندارم... فقط میتونم بگم بخشی از من درد میکنه...