ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
هر چه که بود گذشت و ما سرپا شدیم🌱

‏واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه. دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.

در پاسخ به یک سوال خصوصی گفت: «بذار اینو وقتی صمیمی‌تر شدیم بهت می‌گم». از حرف زدن بعضی‌ها واقعاً باید یادداشت بردارم این‌قدر که قشنگ و بالغانه حرف می‌زنن.

یادآوری برای شما از متن آقای والت ویتمن: به هر آنچه جانت را می آزرد و روحت را خوار می‌دارد، با صلابت نه بگو.

بزرگسالی یعنی چهار روز هست که میخوام گریه کنم، اما وقت نمیکنم.

‏شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تو زندگیت ببین.اصلاً دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل‌تر میشن.دخترو بذارین رو طاقچه سرتا پاشو ببوسین.همیشه نازشو بکشین.تو اولویت بذارینش.دختری ک حس کنه فرشته‌‌ی شماس اون زندگیو برا جفتتون بهشت میکنه.

تو همونقدری که ماه شبو قشنگ میکنه، زندگیمو قشنگ کردی♥️

‏از اون آدمایی شدم که بین کَم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم! دیگه نه توان آدم‌های نصف و نیمه رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه! ترجیحم اینه نداشته باشمون! نداشتن خیلی از چیزا، بهتر از نصفه ونیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها…! ✨🌱

‏دختری که ازت میخواد رفتارت و درست کنی ، همون دختریه که بقیه پسرها ازش خواهش میکنن فقط یک بار بهشون فرصت بده.

‏خوبم ولی اگه بیشتر از یبار بپرسی میزنم زیر گریه.

من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم؛ من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه

یه جا نوشته بود؛ آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا می‌کنه و تیکه تیکه رهات می‌کنه، اما آدم درست تیکه تیکه پیدات می‌کنه و دوباره تو رو کامل می‌کنه و به آرامش می‌رسونه.

از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم. اما چرا نباید باشم؟ زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟ چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟ اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم اطمینان کامل دارم چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کنم؟

امیدوارم همینطور که شب میگذره، غمی که تو دلته و کسی ازش خبر نداره هم بگذره ✨💙

‌رنج واقعی؟ گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود... ‌

خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

بعضی زخمارو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی، ولی بعضی زخما باید بمونه تا راهتو گم نکنی!

امیدوارم اونی که میخرین ارزش اونی که فروختین رو داشته باشه👌....

امروز یه جوابی شنیدم که لال شدم! بهش گفتم چرا مصاحبه قبول شدی ولی سرکار نرفتی؟ می‌دونم حقوقش کمه اما از هیچی بهتره، فعلا موقتی برو تا بعدا شغل مناسبی پیدا کنی. یه نگاهی بهم کرد و بعد از چند ثانیه سکوت گفت: عزتی که توی "هیچ" هست رو با "کم" معامله نمیکنم. اول هنگ کردم بعد دیدم واقعا درست میگه. گاهی اوقات "هیچ" از "کم" بهتره. هنوز جمله قبلی رو هضم نکرده بودم که توضیح داد: "کم" مثل اعتیاده. آلوده ات میکنه. ترسو میشی. به کم وابسته میشی. بعد از یه مدت به هر خفتی تن میدی تا همین مبلغ رو ازت نگیرن. بال پریدنت رو میچینه. آروم سرم رو به نشانه تایید تکون دادم و خیلی سوسکی رادیو ماشین رو روشن کردم و کاملا بیربط گفتم: هواشناسی میگه قراره برف بیاد.

جمله هایی که شنیدنش، حس بهتری از دوستت دارم می‌ده؛ • چقد قشنگ میخندی! • از عکسات خیلی بهتری! • خیلی باهوشی! • طرز فکرتو خیلی دوست دارم. • آهنگایی که واسم میفرستی خیلی قشنگن. • لباست بهت میاد. • باعث میشی غمامو فراموش کنم. • من بهت افتخار میکنم! • هواتو دارم... :)