ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
هر چه که بود گذشت و ما سرپا شدیم🌱

‏واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه. دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.

در پاسخ به یک سوال خصوصی گفت: «بذار اینو وقتی صمیمی‌تر شدیم بهت می‌گم». از حرف زدن بعضی‌ها واقعاً باید یادداشت بردارم این‌قدر که قشنگ و بالغانه حرف می‌زنن.

یادآوری برای شما از متن آقای والت ویتمن: به هر آنچه جانت را می آزرد و روحت را خوار می‌دارد، با صلابت نه بگو.

بزرگسالی یعنی چهار روز هست که میخوام گریه کنم، اما وقت نمیکنم.

‏شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تو زندگیت ببین.اصلاً دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل‌تر میشن.دخترو بذارین رو طاقچه سرتا پاشو ببوسین.همیشه نازشو بکشین.تو اولویت بذارینش.دختری ک حس کنه فرشته‌‌ی شماس اون زندگیو برا جفتتون بهشت میکنه.

تو همونقدری که ماه شبو قشنگ میکنه، زندگیمو قشنگ کردی♥️

‏از اون آدمایی شدم که بین کَم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم! دیگه نه توان آدم‌های نصف و نیمه رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه! ترجیحم اینه نداشته باشمون! نداشتن خیلی از چیزا، بهتر از نصفه ونیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها…! ✨🌱

‏دختری که ازت میخواد رفتارت و درست کنی ، همون دختریه که بقیه پسرها ازش خواهش میکنن فقط یک بار بهشون فرصت بده.

‏خوبم ولی اگه بیشتر از یبار بپرسی میزنم زیر گریه.

من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم؛ من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه

یه جا نوشته بود؛ آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا می‌کنه و تیکه تیکه رهات می‌کنه، اما آدم درست تیکه تیکه پیدات می‌کنه و دوباره تو رو کامل می‌کنه و به آرامش می‌رسونه.

از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم. اما چرا نباید باشم؟ زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟ چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟ اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم اطمینان کامل دارم چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کنم؟

امیدوارم همینطور که شب میگذره، غمی که تو دلته و کسی ازش خبر نداره هم بگذره ✨💙

‌رنج واقعی؟ گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود... ‌

خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

بعضی زخمارو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی، ولی بعضی زخما باید بمونه تا راهتو گم نکنی!

امیدوارم اونی که میخرین ارزش اونی که فروختین رو داشته باشه👌....

امروز یه جوابی شنیدم که لال شدم! بهش گفتم چرا مصاحبه قبول شدی ولی سرکار نرفتی؟ می‌دونم حقوقش کمه اما از هیچی بهتره، فعلا موقتی برو تا بعدا شغل مناسبی پیدا کنی. یه نگاهی بهم کرد و بعد از چند ثانیه سکوت گفت: عزتی که توی "هیچ" هست رو با "کم" معامله نمیکنم. اول هنگ کردم بعد دیدم واقعا درست میگه. گاهی اوقات "هیچ" از "کم" بهتره. هنوز جمله قبلی رو هضم نکرده بودم که توضیح داد: "کم" مثل اعتیاده. آلوده ات میکنه. ترسو میشی. به کم وابسته میشی. بعد از یه مدت به هر خفتی تن میدی تا همین مبلغ رو ازت نگیرن. بال پریدنت رو میچینه. آروم سرم رو به نشانه تایید تکون دادم و خیلی سوسکی رادیو ماشین رو روشن کردم و کاملا بیربط گفتم: هواشناسی میگه قراره برف بیاد.

جمله هایی که شنیدنش، حس بهتری از دوستت دارم می‌ده؛ • چقد قشنگ میخندی! • از عکسات خیلی بهتری! • خیلی باهوشی! • طرز فکرتو خیلی دوست دارم. • آهنگایی که واسم میفرستی خیلی قشنگن. • لباست بهت میاد. • باعث میشی غمامو فراموش کنم. • من بهت افتخار میکنم! • هواتو دارم... :)