ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
هر چه که بود گذشت و ما سرپا شدیم🌱

‏واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه. دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.

در پاسخ به یک سوال خصوصی گفت: «بذار اینو وقتی صمیمی‌تر شدیم بهت می‌گم». از حرف زدن بعضی‌ها واقعاً باید یادداشت بردارم این‌قدر که قشنگ و بالغانه حرف می‌زنن.

یادآوری برای شما از متن آقای والت ویتمن: به هر آنچه جانت را می آزرد و روحت را خوار می‌دارد، با صلابت نه بگو.

بزرگسالی یعنی چهار روز هست که میخوام گریه کنم، اما وقت نمیکنم.

‏شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تو زندگیت ببین.اصلاً دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل‌تر میشن.دخترو بذارین رو طاقچه سرتا پاشو ببوسین.همیشه نازشو بکشین.تو اولویت بذارینش.دختری ک حس کنه فرشته‌‌ی شماس اون زندگیو برا جفتتون بهشت میکنه.

تو همونقدری که ماه شبو قشنگ میکنه، زندگیمو قشنگ کردی♥️

‏از اون آدمایی شدم که بین کَم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم! دیگه نه توان آدم‌های نصف و نیمه رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه! ترجیحم اینه نداشته باشمون! نداشتن خیلی از چیزا، بهتر از نصفه ونیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها…! ✨🌱

‏دختری که ازت میخواد رفتارت و درست کنی ، همون دختریه که بقیه پسرها ازش خواهش میکنن فقط یک بار بهشون فرصت بده.

‏خوبم ولی اگه بیشتر از یبار بپرسی میزنم زیر گریه.

من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم؛ من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه

یه جا نوشته بود؛ آدمِ اشتباه تو رو در حالیکه.. در آرامشی پیدا می‌کنه و تیکه تیکه رهات می‌کنه، اما آدم درست تیکه تیکه پیدات می‌کنه و دوباره تو رو کامل می‌کنه و به آرامش می‌رسونه.

از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم. اما چرا نباید باشم؟ زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟ چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟ اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم اطمینان کامل دارم چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کنم؟

امیدوارم همینطور که شب میگذره، غمی که تو دلته و کسی ازش خبر نداره هم بگذره ✨💙

‌رنج واقعی؟ گذشتن از آدمی که آخرین ذوقت بود... ‌

خیلی بهش فکر می‌کنم ولی در موردش با کسی حرف نمی‌زنم و این شاید غم‌انگیزترین و درست‌ترین کار باشه.

بعضی زخمارو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی، ولی بعضی زخما باید بمونه تا راهتو گم نکنی!

امیدوارم اونی که میخرین ارزش اونی که فروختین رو داشته باشه👌....

امروز یه جوابی شنیدم که لال شدم! بهش گفتم چرا مصاحبه قبول شدی ولی سرکار نرفتی؟ می‌دونم حقوقش کمه اما از هیچی بهتره، فعلا موقتی برو تا بعدا شغل مناسبی پیدا کنی. یه نگاهی بهم کرد و بعد از چند ثانیه سکوت گفت: عزتی که توی "هیچ" هست رو با "کم" معامله نمیکنم. اول هنگ کردم بعد دیدم واقعا درست میگه. گاهی اوقات "هیچ" از "کم" بهتره. هنوز جمله قبلی رو هضم نکرده بودم که توضیح داد: "کم" مثل اعتیاده. آلوده ات میکنه. ترسو میشی. به کم وابسته میشی. بعد از یه مدت به هر خفتی تن میدی تا همین مبلغ رو ازت نگیرن. بال پریدنت رو میچینه. آروم سرم رو به نشانه تایید تکون دادم و خیلی سوسکی رادیو ماشین رو روشن کردم و کاملا بیربط گفتم: هواشناسی میگه قراره برف بیاد.

جمله هایی که شنیدنش، حس بهتری از دوستت دارم می‌ده؛ • چقد قشنگ میخندی! • از عکسات خیلی بهتری! • خیلی باهوشی! • طرز فکرتو خیلی دوست دارم. • آهنگایی که واسم میفرستی خیلی قشنگن. • لباست بهت میاد. • باعث میشی غمامو فراموش کنم. • من بهت افتخار میکنم! • هواتو دارم... :)