قهوهی سرد شده.
Closed channel
من مینویسم، تو از زبونِ من بخون این قصهرو.🤍🎀 t.me/BChatPlusBot?start=sc-0zuxpvqOch3j پلی لیست: @Lattemusic7
Show moreIran124 338The category is not specified
476
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+530 days
Posts Archive
Repost from - زمستونِ آفتابی
شاید با نبودنت کنار اومده باشم اما هنوز هم تولدت رو یادمه، هنوز هم عکسهات رو تو گالریم دارم، هنوز هم با کوچیکترین جزییاتی راجع به تو ناراحت میشم، هنوز هم پروفایلت رو چک میکنم، هنوز هم یادمه اولین مکالمهمون چطوری شروع شده و هنوز هم با شنیدن اسمت قلبم یه ضربان رو جا میندازه.
Repost from N/a
رفتن من یه تقاصه
من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم
من بمونم تو هوایی که تو هستی
که یه روزی کیو جای تو بیارم
مگه میشه به کسی غیر تو فکر کرد
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم:)
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
