uk
Feedback
قهوه‌ی سرد شده.

قهوه‌ی سرد شده.

Закритий канал

من مینویسم، تو از زبونِ من بخون این قصه‌رو.🤍🎀 t.me/BChatPlusBot?start=sc-0zuxpvqOch3j پلی لیست: @Lattemusic7

Показати більше
Іран124 338Категорія не вказана
476
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
+530 день
Архів дописів
شاید با نبودنت کنار اومده باشم اما هنوز هم تولدت رو یادمه، هنوز هم عکس‌هات رو تو گالریم دارم، هنوز هم با کوچیک‌ترین جزییاتی راجع به تو ناراحت میشم، هنوز هم پروفایلت رو چک میکنم، هنوز هم یادمه اولین مکالمه‌مون چطوری شروع شده و هنوز هم با شنیدن اسمت قلبم یه ضربان رو جا میندازه.

کفش پاشنه بلندی که یبار میخوام بپوشمو خریدم شیش تومن

رفتم دادم ریمل

دیدم تمیارزه پنج تومن بدم شلواری که یکی دوبار میخوام بپوشمش سر رنگش

عشقم من هرچی با خودم حساب کردم

پشششمااام من میخواستم برگشتم کلی خرید کنم چه خبره‌ ‌ ‌‌‌ ‌

شلوار ۴-۵تومن شومیز یه گرمی ۴ تومن

هیچی زیر دو تومن نیس جدی دیگه

دلم تمیخواد به روز دیگم تو این مملکت زندگی کنم

واقعا حالم بده

دیروز ریمل گرفتم ۱۸۰۰

دلم میخواد کل روز بشینم به حرفاش گوش بدم

وای داداشم انقد باسواده نمیتونمش..

photo content
+1

photo content
+1

Repost from N/a
تولدت مبارک خیالِ محال، امیدِ غبار گرفته، تنی‌ترین غریبه...🤍 ۴/۴

ئی‌ژن خه‌یاله، تو درو بوی...

فردا تولدشه:)

photo content
+1

Repost from N/a
رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم من واسه به چی رسیدن بعد تو اینجا بمونم نمیخوام اینجا بمونم من بمونم تو هوایی که تو هستی که یه روزی کیو جای تو بیارم مگه میشه به کسی غیر تو فکر کرد وقتی هر جایی ازت خاطره دارم وقتی هر جایی ازت خاطره دارم رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم من واسه به چی رسیدن بعد تو اینجا بمونم نمیخوام اینجا بمونم:)